Stel je persoonlijke vraag #14

Kan jij NederlandSe films aanzien?

• Ja, zelfde als alle andere films
  • Love Nederlandse films
  • Nee, de cringe is te sterk
  • Mwah

0 stemmers

Heb jij ooit van een Nederlandse acteur in een Nederlandse productie gedacht “wow echt zo knap geacteerd”

• Ja, we hebben echt talenten
  • Soms
  • Nee, iedereen geeft me cringe

0 stemmers

Hooguit dat ik sommige kindacteurs en -actrices het wel oké vond doen voor hun leeftijd.

2 likes

Ja meestal zijn die beter he.

Maar ja dan groeien ze uiteindelijk toch op tot Danny de Munk en dan komt de cringe later.

9 likes

Ik vond Rifka Lodeizen vroeger wel goed.
Nederlandse series zijn eigenlijk wel beter dan films. In Penoza acteerden sommige acteurs wel goed. De film niet gezien.

1 like

Ik kijk Nederlandse films voor de cringe. LOVE IT. (en De surprise vond ik oprecht leuk)

9 likes

Wiefie in Ned, waaifaai in t buitenland

2 likes

Ja als ik zou vragen do you have de wiefie for me? schiet het niet op :ghost:

Er zijn weinig Nederlandse films die ik goed vind, maar ze zijn er wel (Borgman bijvoorbeeld). Vind het wel altijd heel opvallend dat Nederlandse films altijd anders gecolourgrade lijken dan grotere producties, snap dat nooit zo goed. Komt vaak toch wat knulliger over

2 likes

Welke van deze Nederlandse films heb jij gezien?

• Zwartboek
  • De tweeling
  • De eetclub
  • Turks fruit
  • De verbouwing
  • Phileine zegt sorry
  • Feuten: Het feestje
  • De storm
  • Soof 1
  • Soof 2
  • Komt een vrouw bij de dokter

0 stemmers

Heb jij weleens een foto van jezelf gemaakt terwijl je aan het huilen was?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

Terwijl ik uien sneed voor uiensoep. Niet serieus huilen.

2 likes

Als ik weer eens zit te janken om een film, serie of reclame

1 like

Ik wilde later op een nuchter (qua emoties) moment zien hoe ik er jankend uitzag. Ja, niet zo pretty. En boos ook. Blijkbaar huil ik boos.
Edit: heb ook een keer een foto gemaakt toen ik kapot ging van baarmoederkrampen (spiraal die zich een weg uit mijn lichaam aan het banen was). Jezus dat hoofd was pas erg. Schrok me kapot :sweat_smile:

3 likes

Vroeger best vaak, cringy. Ik zou het nu nooit meer doen.

1 like

Iedereen zei tegen mij dat ik Verliefd op Ibiza moest gaan kijken. Dus ik afgelopen keer proberen kijken, maar het is zoo slecht. Na 10 minuten heb ik hem stopgezet en ik moet normaal altijd films helemaal afkijken, maar dit verder kijken lukte niet. Zoveel cliches! Jan Kooijman als lekker ding, Kim Feenstra als sexy stoeipoes en een actrice met maat 38/40 als onsexy, struggelende jongvolwassene. Zooo saai!
Misschien is het wel leuk om met een drinkspel te kijken of zo

5 likes

Voor de FFers met een echt, (ooit) levend persoon als profielfoto: zijn jullie echt fan van die persoon?

• Ja!
  • Ik vond de foto gewoon leuk
  • Ik vind de personage in de serie/film leuk, maar ben geen fan van de acteur/actrice
  • Nee
  • Ik heb geen foto van een echt persoon

0 stemmers

En de FFers met een dier als profielfoto: is het jullie lievelingsdier?

• Ja
  • Ik vond de foto gewoon leuk
  • Niet per se
  • Nee
  • Ik heb geen foto van een dier

0 stemmers

Mijn lievelingsdier is de giraffe, maar die maken geen geluid.

3 likes

Ja om te kijken hoe lelijk het er dan uit ziet :joy:

1 like

Ik heb wel mijn lievelingseten

3 likes

Toen ik gothic was en 16 en al m’n eyeliner was doorgelopen en ik heb m ook nog een keer als msn plaatje gehad. :cry: :cry:

22 likes