Die van vorig jaar? Of ja 2 jaar terug bijna.
Jaa is hetzelfde hahaha!
Wat erg dat hij die fotoâs stuurde. Was denk ik ook om je te manipuleren he. Mafketel for sure. Wat vond je er destijds van?
Ik stuur altijd huilfotos voor aandacht
Naar wie stuur je dat dan? En hoe reageren mensen erop?
Ik zou echt niet weten wat ik ermee zou moeten als iemand me zoân foto zou sturen.
Vriend, familie soms vriendinnen.
Meestal iets van oh lieverd wat is er
Maar ik neem mezelf niet zo serieus hoor, je zou het kunnen zien als een vervanger voor âuwlch heb last van pmsâ maar ook wel in slechte periodes dat ik het gewoon stuurde als antwoord op âhoe issie?â
Het is wel een van mân favoriete tijdschriften, en daarvan een cover die ik er tof uit vond zien maar niet uitgekozen om de persoon die erop staat
Ik kijk echt nooit Nederlandse films en series, maar De Marathon is voor mij echt een uitzondering. Die vind ik nog steeds prachtig, moet alweer huilen als ik eraan denk.
Mijn foto is van Luna, maar ik denk dat jij toevallig een van de weinige mensen bent die zou kunnen weten wie dat is gewoon geen zin om ooit te veranderen ook
Nooit veranderen hoor! Free Somebody is nog steeds geweldig!
Haha, ja vind ik ook! Dat is een van mân favorieten voor in de auto
Ik vond vroeger het liedje van haar leuk. Big big world van Emilia omdat ik me daarin toen herkende haha.
Ik heb 3 keer iets geplaatst waarvan 2 keer een promo filmpje van werk omdat we collegaâs zochten (dus niet echt een persoonlijke update) en 1 keer dat ik ben afgestudeerd zodat mensen niet bleven vragen of ik eindelijk al eens klaar was
Ik maak me zorgen over het Corona virus:
- Ja heel erg
- Ja een beetje
- Nee
0 stemmers
Ik vond het wel apart om op het vliegveld zoveel mensen met mondkapjes rond te zien lopen, maar echt zorgen maken doe ik niet.
Niet echt dat ik me zorgen maak dat ik het zelf kan krijgen oid, maar wel voor de besmette mensen etcâŠ
Ik vind het best eng worden⊠ben ongerust dat t hier ook zo erg wordt
Ik voel me medium oke tot overwegend top. Eigenlijk mis ik een soort tussenoptie âgewoon goedâ
Ik vind Maarten regelmatig irritant, maar kan ook vaak om hem lachen met zân droge humor. En daarbij weet hij echt ontzettend veel en kan heel goed vertellen.