Stel je persoonlijke vraag #14

Jammer dat de sokken niet zichtbaar zijn, zijn vast funky sokjes om het toch even ‘minder basic’ te maken

8 likes

Hahaha nou hij is in ieder geval wel ok met z’n Jeroen zijn, gezien z’n werk.

19 likes

Ja en zon smal lang hoofd hahaha

1 like

Maar wat moeten mannen van 30 plus dan aan. Ik vind het altijd wel sneu dat ze zo weinig keuze hebben, zeker qua schoenen. Of RG schoenen, of sneakers wat soms een beetje ‘kijk mij eens jong zijn’ is, of nette leren schoenen en die zijn niet altijd gepast.

3 likes

Deze viel mij ook meteen op ja als Ultieme Jeroen! Maar ik dacht ja kut straks is dit iemands vriend ofzo.

4 likes

Ik vind het een grotere afknapper dat een bepaalde FF’er nooit haar trui terug kreeg van een vriendin.

Een dessert boot clark of een chelsea boot of loafers of sneakers zoals nike airforce 1 ofzo.

7 likes

Ja of lage Dr. Martens vind ik ook mooi! En gewoon All Stars of Vans ook prima (vind ik niet echt tellen als sneakers).

5 likes

Als iemand dit leest en denkt hey dat is mijn vriend. Mijn advies dump hem nu het nog kan.

4 likes

30+ is blijkbaar het nieuwe 103.

40 likes

Heb mijn kist alvast besteld. Dank voor de reminder.

10 likes

Wat is er mis met mannen die sneakers dragen die 30+ zijn? Mijn zwager draagt geregeld sneakers/Nike, vind ook dat ie een leuke stijl heeft. Hij wordt volgende maand 38. Maar zal doorgeven dat het niet meer oke is. :laughing: Overigens niet naar werk, want werkkleding. Dat zou ik wel suf vinden.

Want ze zijn dood.

72 likes

image

57 likes

Ja mag geen optie vergeten! :imp:

2 likes

Geen optie vergeten, is niet hetzelfde als drie keer dezelfde optie Jumpsuit :stuck_out_tongue: Dus luister niet naar haar @kali!

5 likes

Nooit gedaan :nerd_face:, miss wel nagenoeg hetzelfde :laughing:

Vind jij dat een 35+ jarige man eerder wegkomt met het dragen van een pet (bijv. zo’n NYC pet) of sneakers zoals Nike

  • Eerder een pet zoals NYC
  • Eerder sneakers als Nike/Adidas
  • Beide kan gewoon echt NIET

0 stemmers

Als je iets in een restaurant bestelt en je vindt het niet lekker (niet dat er iets mis mee is dat je het terug kunt sturen, maar gewoon tegenvaller/het verkeerde besteld/slechte kwaliteit), eet je het dan op? Gaat er niet om of het bord leeg is, maar of je er net zoveel van eet als van iets lekkers.

  • Ja, zonde als het weggegooid wordt/eten is eten
  • Nee, ik ga geen dingen eten die ik niet lekker vind
  • Ligt aan mijn bui

0 stemmers

Ik kan best een etenssnob zijn, maar ik kan er écht slecht tegen als borden eten weggegooid worden. Tenzij het absoluut niet te vreten is eet ik vaak wel gewoon wat er op mijn bord ligt. Ik wist niet dat ik hier gevoelens over had tot ik laatst ergens met een groepje mensen ergens ging eten en iemand een enorm stuk vlees bestelde wat ze vervolgens niet opat omdat het (en dit kon je echt van tevoren weten want het was een matig restaurant) te doorbakken oid was. Toen merkte dat ik dat wel héél verwend vond, terwijl tsja, tegen je zin eten is ook niet goed natuurlijk.

1 like

Deze memo hoef ik ook nooit.

2 likes