Ik heb 0 keer daadwerkelijk iets getypt maar wel 12 keer evenementen gedeeld, grotendeels van m’n werk en een aantal die ik zelf organiseerde
Een pedofiel die in een NPO programma een podium krijgt om zijn verhaal (lees: bepleiten dat seks met kinderen legaal moet worden) te doen, vind jij dat kunnen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja was gister in Danny Op Straat!
deze man wil een politieke partij oprichten om
zo seks met kinderen vanaf 4 jaar te legaliseren.
ja die heb ik ook gezien! was idd heel anders dan dit fragment.
zeker, Danny liet duidelijk blijken dat hij het niet met hem eens was. hoorde daarna gewoon veel geluiden dat mensen pissig waren dat deze man zijn verhaal op tv mocht doen en vroeg me af hoe daar hier tegenaan wordt gekeken. ik vond het overigens jammer dat er bij de uva niet gefilmd mocht worden, daar geeft hij blijkbaar wel eens lezingen.
@Eddie eens! dat het gezien wordt als een geaardheid waar je niet voor kiest. wel voor wat je met die geaardheid doet.
Die man die een politieke partij wil oprichten vindt dat een kind van 2-3 jaar die kan beslissen of die een ijsje wil ook prima kan beslissen of die seks met een volwassene wil - hij zegt expliciet dat hij dat vergelijkbaar vindt. Ik vind dat iemand een podium geven om dit soort dingen aan te kondigen enorm kwalijk en ik schrik er écht van dat hij dat zo durft te beweren.
Ik vind dat er best meer zou mogen worden gepraat over pedofilie, maar openlijk pleiten voor legaal misbruik van kinderen vind ik zelf écht niet oké.
Heb jij vandaag een foto van jou en je geliefde (of alleen van je geliefde) op social media gezet onder het mom van Valentijnsdag?
- Ja
- Ik heb geen geliefde
- Nee
0 stemmers
Nou niet per se geboren in de jaren 50, maar wel dat ik in de jaren 50 16 oid. was. Lekker in mijn nieuwste poodle skirt gaan paraderen en aardbeienmilkshakes drinken
Oh, en als ik dan terug in de tijd ga dan wel in een parallel universum waarin iedereen gelijk is.
Ik heb niet op een vrije school gezeten en dat vind ik prima
Ik weet eigenlijk heel weinig van de vrije school, heb niet echt een mening. Het klinkt op zich wel chill, beetje esoterisch spelen. Maarja like I said, geen idee
Ik ben een tijdje geleden langgg op zoek geweest naar een schoollaptop en laptops zoals die jij nou zoekt werden mij afgeraden vanwege de processor. Je kan daar bijna niks op draaien en soms is internetten en word tegelijk al teveel. Ik ben toch maar voor een i3 processor gegaan uiteindelijk.
Ik heb een i3 genomen voor 400 euro maar heb er wel spijt van. Is te groot en te zwaar om comfortabel mee naar school te nemen, maar ik móest toen echt een nieuwe en was blut. Je kan ook naar een chromebook kijken?
Mijn vriend, ‘computerexpert’, zegt dat 3 vrij duidelijk de beste is van deze opties.
15 inch is ie! Gewicht weet ik niet. Maar ik doe alles op mn iPad of de schoolcomputers. Ik wil nu sparen voor een macbook pro (denk ik) maar dat is een meerjarenplan
Hoezo religie achtig? Ik vind het juist vrij van religie. Maar er is aandacht voor seizoenen, een seizoenstafel bijvoorbeeld.
Ik was laatst op instagram terecht gekomen op een aantal profielen van vrouwen die kinderen hebben die naar een vrije school gingen en ik kreeg daar echt een beetje de kriebels van. Ook dat ze hun hele identiteit daaraan leken te ontlenen en dan zichzelf vrijeschoolmoeder/waldorfmom etc noemen.
Absoluut! We springen graag over vuren en smeden speren om een draak mee te lijf te gaan. Een draak gebouwd van hout. Die vervolgens ook in de fik gaat. Bij gebrek aan hout kan de draak ook bestaan uit twee leerkrachten in een drakenpak die net zo lang rondrennen tot iemand de staart van het pak heeft kunnen trekken.
En rond de meiboom dansen. Never forget de keer dat we dat in groep 8 (ofja klas 6 dus) op Destiny’s child hebben gedaan, haha, snap nog steeds niet hoe we dat er ooit doorheen hebben gekregen.
Haha oh en we moesten onze juffen ‘juffie’ noemen. Maar alle gekkigheid ten spijt, was echt een goede basis met vanaf het begin al Engels en Duits iedere week, focus op allerlei dingen en niet enkel cijfers (uitgebreid getuigschrift ipv rapport, heb bijv ook geen cito toets gedaan) en inderdaad aandacht voor seizoenen. Zou mijn kind er zeker naartoe doen (en dan waarschijnlijk ook knetter worden van de ekte vrije school moeders die 't diksap door hun aders hebben stromen maar je kan niet alles hebben)
Vind dat het bepleiten moet kunnen (vrijheid van meningsuiting die ik erg hoog heb staan) mat vind het walgelijk en ik vind het niet kunnen als hier ooit op geacteerd wordt.