Stel je persoonlijke vraag #14

Beide polls zijn anoniem.

Heb jij seks tijdens je menstruatie?

• Ja, dat maakt voor mij geen verschil
  • Ja, maar alleen op dagen van weinig bloedverlies/weinig pijn
  • Ja, maar zelden
  • Nee, ik vind het dan niet fijn voelen (bv te gevoelig)
  • Nee, ik vind het niet prettig icm bloedverlies
  • Nee, ik heb nog nooit seks gehad

0 stemmers

Wat vind je ervan om seks te hebben als je ongesteld bent?

• Ik ervaar het intenser/gevoeliger op een goede manier
  • Ik ervaar het intenser/gevoeliger op een negatieve manier
  • Ik merk weinig verschil
  • Ik vind het om een andere reden prettig
  • Ik vind het om een andere reden niet prettig

0 stemmers

Wanneer je een kaartje krijgt van iemand, per post. Bedank je diegene dan voor het kaartje?

• Ja, altijd
  • Soms wel, soms niet
  • Nee, bijna nooit

0 stemmers

Ja, omdat kaartjes en de post niet altijd aankomen en dat is het minste wat je kan doen. Binnen 10 seconden is een berichtje getypt

1 like

Ik was nog een vraag vergeten:

Heb je wel eens ervaring dat seks de pijn van je menstruatie verlicht?

• Ja, echt fysieke verlichting
  • Ja, maar meer afleiding van de pijn
  • Nee, nog nooit ervaren
  • Nee, ik zei toch al dat ik geen seks heb gehad/geen seks tijdens mijn menstruatie heb

0 stemmers

Niet tijdens mijn dagelijkse douche, maar wel als ik een keer uitgebreid ga douchen 's avonds of voor een feestje

1 like

Hahaha mijn pa doet dit ook, maar het ergste is dan ook dat hij soort van in een eigen taal zingt :joy: dus zelfverzonnen melodieën met daarbij onverstaanbare woorden (denk: Simlish). Echt een idioot

30 likes

Ik ben meer onzeker over m’n innerlijk dus dat vind ik moeilijker

5 likes

Ja ben echt verbaast dat niet iedereen dat stemt?:sweat_smile:

Ik vind het ook veel minder erg om te horen dat iemand geen klik voelt, dan dat iemand wel een klik voelt, maar me onaantrekkelijk vindt en dat dat zo erg is dat hij zich er niet overheen kan zetten :sweat_smile:

13 likes

Ik ben niet onzeker over m’n uiterlijk dus het boeit me eigenlijk niet wat iemand ervan vindt. Vandaar de stem voor innerlijk

2 likes

Ik heb de aflevering gekeken, en deze mannen wekken bij mij zoveel walging op.
Desalniettemin denk ik dat het goed is dat erover gepraat wordt. Door het als maatschappij dood te zwijgen verdwijnt hun pedofilie niet. Nochtans zijn pedofielen niet strafbaar, pedoseksuelen daarentegen wel. Dat moet voorkomen worden maar ik denk niet dat we dat bereiken door deze ‘geaardheid’ te negeren.

6 likes

Nee juist het tegenovergestelde eigenlijk, klaarkomen triggert vaak buikkramp bij mij

2 likes

Ja, ik dacht dat ook maar schijnbaar doet niet iedereen dat dus.
Ik heb vorige week namelijk 4 kaartjes gestuurd, eentje voor iemand die een nieuwe baan heeft, eentje voor iemand die iemand is verloren, eentje voor iemand die een baby heeft gekregen (+ ballon en kado erbij) en een voor iemand die gaat trouwen, en ik heb maar van 1 iemand een berichtje gekregen dat ze mijn kaartje heeft ontvangen. Vond dat toch een beetje gek ofzo, maar nu weet ik dus dat niet iedereen dat doet.

1 like

Klopt ook! Je baarmoeder gaat samentrekken bij orgasmes. Het helpt dus niet voor de pijn, maar het bloed wordt wel sneller je lichaam uitgestuwd dus je bent er wel in kortere tijd vanaf.

1 like

Ik vind het raar dat iemand een paar dates nodig heeft om op mijn uiterlijk af te knappen. Dat kon je ook al zien toen je me voor het eerst ontmoette. Dan is het van “Oh ik probeer het toch maar. Onee wacht ik vind haar toch te lelijk/niet mijn type”.
En dat iemand mijn innerlijk niet leuk vindt, tja niet iedereen matcht :woman_shrugging:t4: Maar daar kom je juist na verloop van tijd achter dus lijkt mij ook logischer om dat als reden van afwijzing te hebben. Wel jammer though als ik die ander wel leuk vond, maar that’s life (en ik heb eigenlijk ook nog niet meegemaakt. Meestal vind ik degene na een paar dates niks :sweat_smile:).

4 likes

Maar is er niet een ding met aanmaak van oxytocine (waarom wil mijn telefoon dit meteen naar OxyContin autocorrecten, ben ik gehackt door big pharma ofzo wat is dit) en andere hormonen wat pijnremmend kan zijn? Maar dan pas na een paar minuten waarschijnlijk?

2 likes

Ik weet natuurlijk niet van wie je het antwoord hebt gekregen, maar ik denk dat degene die iemand heeft verloren en degene die een baby hebben gekregen wel wat anders aan hun hoofd hebben dan iedereen die een kaartje stuurt direct te laten weten dat het kaartje is aangekomen

5 likes

Ja dacht ook wel dat er hormonen vrijkwamen, maar ik ervaar uit pijn :’) dacht dat ook vooral endorfine en adrenaline zorgen voor minder pijn, oxytocine niet perse. Maar heb er niet veel verstand van verder.

oh geen idee hoor ik weet het ook niet precies! maar zou natuurlijk heel goed per persoon kunnen verschillen in hoeverre je daar uiteindelijk verlichting van ervaart.

Doe jij de badkamerdeur op slot als je gaat douchen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hoe is je woonsituatie?

• Met mijn partner
  • Met mijn ouders/familie
  • Met huisgenoten
  • Alleen

0 stemmers

Ik woon alleen, maar ook als ik bij mijn ouders of bij vrienden ben doe ik de deur niet op slot. Niks dat ze nog nooit gezien hebben. Alleen toen ik met huisgenoten woonde (waar ik niet al bevriend mee was toen ik met ze in 1 huis ging wonen) deed ik de deur wel op slot.

1 like