Stel je persoonlijke vraag #14

Wij hebben niet eens een slot op de badkamerdeur.

1 like

Ik doe de deur niet eens dicht, maar ik woon inderdaad alleen en er is ook nergens inkijk oid

2 likes

Oh sorry dat kan natuurlijk ook nog!

1 like

Ik doe dat ook nooit, mocht dat als kind al niet want “wat als je uitglijdt in de douche en je nek breekt”. Mijn vriend doet dat wel en ik krijg dat er maar niet uit, wat als hij inderdaad valt dan moet ik eerst moeite gaan doen om dat slot open te breken en wie weet gaat hij wel dood. Lekker dramatisch haha, maar ik vind het gevaarlijk.

6 likes

Ja, anders staan zowel het kind als de kat er ook meteen onder.

4 likes

Ja van degene die iemand is verloren snap ik het ook hoor. Die heeft wel wat anders aan zijn hoofd.
En bij een baby begrijp ik het op zich ook wel, alleen ik had er een heel pakket van gemaakt met kraammand met kadootjes en zo’n grote ballon (zij woont ver weg, dus ik kan niet langsgaan) dus had ik misschien wel een soort berichtje verwacht. Maar goed, waarschijnlijk is ze gewoon te druk met de baby. :slight_smile:

Zin om wat polls te maken!

Wat is jouw favoriete keuken?

• Hollands
  • Amerikaans
  • Thais
  • Chinees
  • Mexicaans
  • Grieks
  • Spaans
  • Italiaans
  • Frans
  • Anders (vertel)

0 stemmers

Heb jij je zomer vakantie al geboekt?

• Ja, vorig jaar al
  • Ja, dit jaar geboekt
  • Nee, boek altijd last-minute
  • Nee, ga niet op vakantie
  • Nee, ga op wintersport vakantie

0 stemmers

Indiaas eten, heerlijk!

8 likes

De Indonesische keuken :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ik las net dit bericht over een nierpatient die een kartonnen Donald Trump meenam naar zijn dialysemomenten en dat mocht nu niet meer.

Waar zou jij een levensgrote Trump naartoe meenemen (als je moest kiezen uit de volgende locaties)?

• De stort
  • Vreugdevuur
  • Carnaval
  • Je schoonouders
  • Een aflevering van De Wereld Draait Door
  • De F1 op Zandvoort

0 stemmers

1 like

Om het te verbranden.

3 likes

Ik boek m’n zomervakantie nooit, stap gewoon in de auto

4 likes

Ben je dan niet bang dat alles vol geboekt is of juist superduur? Ik krijg al stress bij het idee :stuck_out_tongue:

Nee, dat zie ik dan wel weer haha. In het allerergste geval slaap ik een nachtje in de auto of zit er een keer een dure nacht tussen, dan ga ik de volgende dag wel weer op zoek naar iets anders. Ik krijg juist stress van het idee dat ik perse op een bepaalde tijd op een bepaalde plek moet zijn. Ik ga nooit maar naar één plek, dus dan moet ik alles al helemaal uitdenken en straks is het ergens heel leuk of juist niet of het regent alleen maar in het gebied waar ik heen zou gaan, en dan kan ik dus niet langer/korter blijven omdat ik het nou eenmaal zo geboekt heb. Nee ik krijg daar echt de kriebels van haha. Om dezelfde reden hou ik ook niet van vliegen of (deels) met een boot moeten, ik ben dan echt pas weer een leuk persoon als ik er eenmaal op/in zit, straks sta je in de file of gebeurt er iets en dan mis je dat ding en dan sta je daar?

4 likes

Onder het motto You only got once chance to make a first impression

1 like

Ben je er klaar voor?

• Kun je dat ooit echt zijn?
  • Daar sta je dan
  • De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier
  • De w van wakker stamppot eten
  • John Ewbank is een zakkewasser

0 stemmers

4 likes

Ik heb te weinig vergelijkingsmateriaal om over de kwaliteit van mijn sportschool te oordelen. De groepslessen bevallen wel, maar de fitnessruimte niet zo. Al met al werkt het beter voor mij dan thuisoefeningen. En ik voel me er beter door.

2 likes

Geen sportschool, maar zo’n abo waarmee je op heel veel verschillende plekken kunt sporten (sportscholen, zwembaden, dansscholen, klimhallen, etc, geloof dat in NL iets vergelijkbaars OneFit zou zijn). Werd wel via mijn werkgever grotendeels gesponsord waardoor het me maar 19€ in de maand kostte, heb het op moeten zeggen toen ik daar wegging want het volle bedrag was/is me te veel. Maar mijn huidige werkgever gaat het waarschijnlijk ook aanbieden, dus binnenkort hopelijk weer :crossed_fingers:t3:

Vind die keuzevrijheid heel fijn. In de zomer lekker baantjes trekken in het buitenzwembad op 5 minuten van mijn huis, in de winter lekker yoga in een studio ipv in mijn slaapkamer met Adrienne, regelmatig met collega’s een lesje in iets volgen ergens, boulderen zonder er elke keer 15€ voor neer te leggen. Heb toen ook een beginnerscursus klassiek ballet ermee gedaan bijvoorbeeld.

3 likes

Ik ken iemand die een abo had afgesloten, en dan zo een pasje moest ophalen. Hij was zo lang niet geweest dat ie dat pasje ook niet meer durfde te halen want dan moeten ze dus heel lang moet terugzoeken of ze hebben dat ding niet eens meer.

Ik zie mij dat ook wel gebeuren dus ga ik (vooralsnog) niet een abo afsluiten.

2 likes

Ik heb hier nog wat gouden sieraden (niet heel veel hoor) liggen van mijn moeder, ik kijk er eerlijk gezegd verder nooit meer naar en het ligt ook ergens in een kast verstopt omdat ik niet wil dat het in het zicht ligt. Nu kwam een vriendin met het idee dat ik het moet inleveren en voor dat geld een andere sieraad moet halen wat ik zelf wel ga dragen (en wat mij ook aan haar doet denken). Is zoiets vreemd om te doen?

• Ja dat is raar
  • Nee dat is niet raar

0 stemmers

Ik vond het zelf een beetje raar klinken maar aan de andere kant doe ik er nu ook niks mee verder.