Drie oorgaatjes aan elke kant. Heb ook nog een tragus en tongpiercing gehad maar die heb ik laten dichtgroeien.
@Fenayi je krijgt voor het inleveren van goud niet megaveel terug, althans ik vond het tegenvallen. Ik zou er gewoon goed over nadenken en je kunt altijd eens langs een goudsmid/juwelier om eens te kijken wat je er voor zou krijgen. Weet je ook zeker dat het massief goud is? Weet niet of vergulde items ook ingenomen worden.
Eten bestellen met dit weer (Dennis):
- Kan gewoon joh
- Kun je echt niet maken hoor
0 stemmers
Heb jij wel eens zelf een gepocheerd ei gemaakt?
- Oh ja zeker, easy
- Nee maar ik lust ook geen ei
- Gewoon nee
- Ja maar mislukt vaak of altijd
0 stemmers
Woon jij dichter bij een Action of een supermarkt?
- Action
- Supermarkt
0 stemmers
Action en supermarkt liggen in hetzelfde winkelcentrum, maar hemelsbreed is de action net iets dichterbij denk ik
Wow dit klinkt heel anders dan de sieraden die ik heb haha. Dat is allemaal niet zoveel waard. Maar vind je het niet zonde als het allemaal ongebruikt in een kluis ligt? En heb jij het geërfd? Want dan heeft de rest van de familie er toch niks over te zeggen? Of gaat het als jij overlijdt naar één van hun?
Er kwam hier net een compleet verzopen bezorger aanwaaien in de straat, toch best medelijden met hem
Het waaide hier nog niet zo hard toen ik bestelde maar daarna ineens wel, heb gebeld of ze nog wel bezorgen en het anders ook begrijp als ze dat niet doen. Ze bezorgen per auto dus geen probleem, maar vonden het lief dat ik even belde dus we krijgen nu gratis drinken er bij.
Ik heb al tijden mijn oog op dit tafeltje, maar hij is 300 euro en dat vind ik duur. Ik krijg 'm alleen niet uit mijn hoofd en heb echt een goed plekje ervoor.
Zou jij als je het geld kan missen 300 euro neertellen voor zo’n tafeltje? Als je die giraffe lelijk vindt (wat ik me best kan voorstellen haha), zou je het dan wel doen voor een tafeltje van dezelfde grootte met een design wat je wel heel mooi vindt?
- Nee man, ben je gek
- Ja, maar dan niet voor die giraffe
- Ja, ik wil die giraffe!
0 stemmers
Voor mij is 300 euro echt heel veel geld dus ik zou het nooit doen, maar misschien kan jij het wel makkelijk missen? Is een beetje lastig
Ja misschien is het wel zonde, maar ik draag het niet/durf het niet in huis te hebben en wegdoen kan ik gewoon niet. In het geval van erfstukken heeft de rest van de familie er wel wat over te zeggen, als ik overlijd en er niks over in m’n testament zet gaat het weer terug de familieschatkist in. Ik weet niet precies hoe dit allemaal geregeld is hoor, maar toen mijn moeder overleed ging bijvoorbeeld het zilver en bepaalde kunst ook weer richting familie.
Action 1 km, supermarkt 950 wel beide totaal verschillende kanten op!
Haha ik ben altijd nieuwsgierig naar jouw familie omdat je het dan over die chique diners hebt of de familieschatkist haha, klinkt echt als een film
Oh goede tip!
Ja. Maar ik ben heel ‘makkelijk’ met geld uitgeven aan (design) interieur items. Dus als je het geld kunt missen zou ik het zeker doen!
Groetjes van iemand die een stoel van €1500 op het oog heeft…
Nou, het is verre van zoals in films helaas haha. Helemaal als je van de afdeling zwarte schaap bent zoals m’n broertje en ik, die ons een weg door het leven worstelen zonder disputen, via-via geregelde dikke baan en hecht gezin om op terug te vallen.
Wacht op de sale! Ik word zo af en toe per ongeluk verliefd op Zara Home items waar ik de prijs voor weiger te betalen, in de sale is het vaak wel te doen.
Aw ja bedoelde niet per se dat je door zo’n familie te hebben een gelukkiger leven hebt ofzo! Wat vervelend in ieder geval dat jij en je broer dat hebben ervaren
Als ik goedkoop kaartjes en verblijf zou krijgen zou ik naar de winterspelen gaan want: curling en schansspringen. Plus, minder kans op oververhitting!
Ik ben een slechte keukenprinses maar een eitje pocheren is een van de weinige dingen die mij wel direct lukte.
Ik ben in 2012 in Londen geweest, was een hele leuke ervaring! Als ik nog een keer zou gaan, zou ik wel voor de winterspelen gaan.