Stel je persoonlijke vraag #14

ik ben bij de spelen in Vancouver geweest, was echt superleuk! Veel mooie sporten gezien (curling! haha) en ik was bij de foute wissel van sven kramer. was echt een hele gekke gewaarwording in het stadion.

de feestjes in het holland heineken house zijn ook erg leuk! maar volgens mij hebben ze vanaf tokyo nu een iets ander concept.

10 likes

Heeft een van jullie hier al een opvouwbare smartphone?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zouden jullie weer een flip phone willen?

• Ja
  • Misschien
  • Nee

0 stemmers

Zouden jullie nu een ladyphone willen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik weet wel dat die dingen best een tijdje meegaan, maar ik vind een scherm vouwen gewoon eng om te doen. Plus dat je geen beschermlaag over het scherm kan doen noch een stevig hoesje kan gebruiken denk ik. Heb echt bescherming nodig om mijn telefoon 3 jaar mee te laten gaan dus ik durf zo’n flexibel ding echt niet aan.

Ja ik zou bang zijn dat dat scherm opeens splintert oid :persevere:

En dit is pas de eerste generatie van vouwbare schermen, ik wil eerst even aanzien dat ze echt niet breken of scheuren ofzo

2 likes

Ik heb nooit een ~ladyphone~ (wat een afschuwelijke benaming) gehad en vind dat soms nog steeds een beetje jammer.

Ik heb wel deze Hello Kitty telefoon gehad die totaal niet functioneel was en die zou ik best weer willen:

unnamed-1

9 likes

Nee ik zal er niet zo gauw eentje kopen. Maar ik vond het wel tof dat Motorola er nu eentje heeft gemaakt zoals een oldskool RAZR.

2 likes

Onze wasmachine is opzich geluidloos, pas op t einde als ie gaat centrifugeren maakt hij wat lawaai, dus dan zou ik zeggen als hij een uur bezig is, zet je hem om 8uur aan, als hij een halfuur bezig is, zet je hem half 9 aan. (ik stemde op vanaf 9uur aanzetten)

2 likes

Zegt dit je wat?

• Ja, ik luister er regelmatig naar
  • Ja, maar luister het niet
  • Nee

0 stemmers

Heb je Bojack Horseman gekeken?

• Ja, maar moet de laatste aflevering nog zien
  • Ja, en al afgekeken!
  • Nee, wil ik nog wel gaan doen
  • Nee, wat moet ik met een tekenfilm over een depressief paard

0 stemmers

1 like

Wie hoop je dat de (nieuwe) president van Amerika wordt?

• Donald Trump
  • Bill Weld
  • Rocky de la Fuente
  • Joe Biden
  • Michael Bloomberg
  • Pete Buttigieg
  • Bernie Sanders
  • Elizabeth Warren
  • Amy Klobuchar
  • Tulsi Gabbard

0 stemmers

Geen mening

6 likes

Kun je een poll maken met ‘wie hoop je dat NIET de president wordt?’ Dat weet ik wel :wink:

8 likes

Tot twee weken terug zou ik voor Elizabeth Warren gaan maar als ik een Amerikaan was zou ik mij nu achter de Bern schuilen. Hopelijk wordt Warren wel zijn running mate.

Wat is je favo kroket?

• Normale
  • Kalfs
  • Vega (dus niet een groentekroket)
  • Aardappel
  • Kaas
  • Garnaal
  • Saté
  • Groente

0 stemmers

Ja hallo, wat is dit voor onmogelijke poll.

7 likes

Ik wilde hem nog aanpassen naar meerkeuze maar toen waren mensen al aan het stemmen :cry:

1 like

Ik eet overigens nooit meer een kalfskroket maar ik heb van die cravings vanuit de tijd dat ik hem als kind af en toe at :drooling_face:

Kroket uitlepelen, vulling mengen met appelmoes en dan weer terug stoppen en opeten. Echt zin in nu :drooling_face:

6 likes

Hoe kan je nou de goulashkroket vergeten?! :open_mouth: Das m’n favo dus, al ben ik wel heel selectief in van welke friettent, sommigen hebben het namelijk echt niet begrepen.

4 likes

giphy

23 likes