Stel je persoonlijke vraag #14

De smaken koffie en karamel van het Delicieux assortiment van Lidl :yum:

1 like

Omg jaaaa dat is zo lekkerrrr. Ik fiets met m’n nieuwe baan telkens langs een chocolatier onderweg naar huis en ik ga dit sowieso kopen van m’n eerste salaris YES

4 likes

Oh man als ik daar dagelijks langs zou moeten fietsen zou ik echt te vaak daar naar binnen stappen en iets kopen haha. Alleen die geur al wanneer de deur open gaat :drooling_face:

1 like

@BiloxiParish @Chuckie bij gebrek aan beter van de chocolatier is deze ook erg lekker :slightly_smiling_face:

7 likes

Oh wauw ik wist niet dat ze zoiets ook in de supermarkt hebben. Het is dat mijn avondeten al op staat maar ik heb nu zo’n trek in een sneetje vers wit tijgerbrood (ja sorry) met roomboter en zulke hagelslag, damn

6 likes

Bestaat bosvruchtenhagel nog? Ik kom echt nooit in het hagelslagschap realiseer ik me want ik heb echt zo’n zin in alle hageltjes nu :smiling_face_with_three_hearts:.

Vroeger had je ook appelhagelslag die was echt geweldig.

4 likes

Ugh ik heb nu zin in funnies

Dit is echt m’n favo hagelslag, van de Lidl en er zitten vet veel funnies in

4 likes

Ja lekker, als toetje dan :laughing:

1 like

Ja bij de Appie! Oeh appel lijkt me lekker

1 like

Ze kiezen er maar eentje uit. Het is niet alsof ik er ooit langs zal gaan

1 like

Er is een straat vernoemd naar mijn opa en dat vind ik nog steeds super tof.

17 likes

Hier mogen straten/pleinen niet vernoemd worden naar levende personen.

Mijn straat is een beroep dat hier vroeger vaak voorkwam toen er nog meer sloten waren en minder bebouwing.
Oh, de ironie.

2 likes

Geen idee waarom, maar je moet dood zijn voor je een straat krijgt. Zal wel niet overal zo zijn hoor.

1 like

Het Media Park ligt vol met officiĂ«le straatnamen vernoemd naar BN’ers die nog leven. Lijkt me zo raar.

Je weet nooit wat diegene nog gaat uitspoken de rest van z’n leven!

Niet dat Stalin eerder nu zo’n toffe peer was

4 likes

Ik woon in Belgie, had dat misschien eerder moet zeggen. Staat hier zelfs in de wet.

1 like

Ik ben zo’n sukkel ik ging hier bijna heel enthousiast reageren met naar wat voor tof persoon m’n straat vernoemd is, bedacht me gelukkig nog net voor ik m’n hele adres online knalde

41 likes

Ik woon in een richtingsstraat bijv “westerlaan” of “zuidplein”

1 like