De smaken koffie en karamel van het Delicieux assortiment van Lidl
Omg jaaaa dat is zo lekkerrrr. Ik fiets met mân nieuwe baan telkens langs een chocolatier onderweg naar huis en ik ga dit sowieso kopen van mân eerste salaris YES
Oh man als ik daar dagelijks langs zou moeten fietsen zou ik echt te vaak daar naar binnen stappen en iets kopen haha. Alleen die geur al wanneer de deur open gaat
Oh wauw ik wist niet dat ze zoiets ook in de supermarkt hebben. Het is dat mijn avondeten al op staat maar ik heb nu zoân trek in een sneetje vers wit tijgerbrood (ja sorry) met roomboter en zulke hagelslag, damn
Bestaat bosvruchtenhagel nog? Ik kom echt nooit in het hagelslagschap realiseer ik me want ik heb echt zoân zin in alle hageltjes nu .
Vroeger had je ook appelhagelslag die was echt geweldig.
Ugh ik heb nu zin in funnies
Ja lekker, als toetje dan
Ja bij de Appie! Oeh appel lijkt me lekker
Ze kiezen er maar eentje uit. Het is niet alsof ik er ooit langs zal gaan
Er is een straat vernoemd naar mijn opa en dat vind ik nog steeds super tof.
Hier mogen straten/pleinen niet vernoemd worden naar levende personen.
Mijn straat is een beroep dat hier vroeger vaak voorkwam toen er nog meer sloten waren en minder bebouwing.
Oh, de ironie.
Geen idee waarom, maar je moet dood zijn voor je een straat krijgt. Zal wel niet overal zo zijn hoor.
Het Media Park ligt vol met officiĂ«le straatnamen vernoemd naar BNâers die nog leven. Lijkt me zo raar.
Je weet nooit wat diegene nog gaat uitspoken de rest van zân leven!
Niet dat Stalin eerder nu zoân toffe peer was
Ik woon in Belgie, had dat misschien eerder moet zeggen. Staat hier zelfs in de wet.
Ik ben zoân sukkel ik ging hier bijna heel enthousiast reageren met naar wat voor tof persoon mân straat vernoemd is, bedacht me gelukkig nog net voor ik mân hele adres online knalde
Ik woon in een richtingsstraat bijv âwesterlaanâ of âzuidpleinâ