Daar woon digitaal al, hier op het forum
Er hangt hier een groot plakkaat op een gevel op de hoek met portret en mini biografie van de dame waar de straat naar vernoemd is, dat vind ik zo leuk!
Haha Nesselande Rotterdam it is. Heb ook kennissen wonen op de Laan van Magisch Realisme.
Zo weinig bij de ap?
Vind dat eigenlijk wel een basis voorwaarde om je Nederlandse paspoort te mogen hebben.
Ik heb bij super de boer gewerkt. Dat telt ook wel toch
*nee maar wel bij een andere supermarkt
Heb je ooit in een pretpark gewerkt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Maak ff een poll met of je als bijbaantje ooit halsbandjes hebt gemaakt want anders kan ik nergens ja op stemmen hey
Had de ap maar in mijn stad moeten zitten
Enkelbandjes?
- Ja
- Nee
- Alleen als ceo
0 stemmers
Ik was op vakantie in Renesse gefascineerd door mensen die in de Efteling werkten. Toen ik 16 was gingen we naar Renesse op vakantie en een groep jongens uit Kaatsheuvel zat tegenover ons in een tent en ze werkten allemaal in de Efteling en wij vonden dat heel cool. Vooral als ze bij een achtbaan werkten. :’)
Precies een week. Na de proefperiode mocht ik gaan. Ik werd behoorlijk boos toen een collega een hamburger die op de grond was gevallen weer op een broodje deed. Dit was niet de bedoeling? Wel veel McDonalds gegeten die week though :’) dat was voor het vloer burger akkevietje.
Heb jij in de Efteling gewerkt?
- Ja
- Nee
- Ik werk in de Efteling op dit moment
0 stemmers
Zoooo ja ik heb dat wel een keer moeten doen, ik werkte in een restaurant die een mascotte had. Het leek me op zich nog wel lollig eerst maar die pakken STINKEN johhhhh niet normaal. Oh en het was zo fucking warm. En je zag ook nog eens geen ene fuck. Thanks, I hate it.
Wat is het verband? Koe-ndoom? Sluier voor je uier? Ik snap m niet.
Ik kende uiteraard wel mensen die bij de Efteling werkten. Vergeet één specifieke grapjas nooit meer die dat schommelschip voor de tweede keer aanzette nadat ik na de eerste ronde al groen zag
Ja good enough maar hoezo?
Me leve is een sprookje want thuis zit er een heks op de bank!!
Wat heeft deze redelijk seksistische redenering met de Efteling te maken