Stel je persoonlijke vraag #14

Ik wilde het ook net zeggen

Zo word de duivel ook wel eens genoemt haha.

1 like

Oke allemaal leuk en aardig, maar wat heeft met alleen vrouwen werken met de efteling te maken???

2 likes

Op welke attractie lijkt jouw baan

• Land van laaf
  • Fata Morgana
  • Droomvlucht
  • Vila volta
  • Panda droom
  • Schommelschip
  • Joris en de draak
  • Vliegende Hollander
  • Baron jaartal
  • Dat super saaie spookslot
  • Kinderattractie
  • De parkeerplaats

0 stemmers

10 likes

Vrouwen zijn vervelend. Brabanders zijn vervelend. Efteling is in brabant. 1+1=2

7 likes

Dit dekt de lading wel van mijn baan:

78 likes

Mijn moeder werkt in de zorg en heeft op verschillende plekken gewerkt, maar het verbaas me zo hoe erg daar geroddeld en gemeen gedaan wordt! Ik deel ook wel eens irritaties met collega’s, maar echt niet op dat niveau? Lijkt wel alsof iedereen daar nog op brugklas niveau denkt.

En ik lees het hier ook wel vaker, vraag me.af hoe dat zo gekomen is. Goed dat ze het bij jullie aanpakken.

2 likes

Hahahaha hardop gelachen en same

1 like

Misschien is dit een hele achterlijke vraag maar mag/kan je eigenlijk in een achtbaan in de Efteling als je boven de 2 meter bent? Ik kan er niks over vinden. Het lijkt me van wel maar het zou kut zijn als je dan bij elke achtbaan geweigerd wordt.

Hahah ok thanks!

Ik werk in de oggz thuiszorg dus heb soms het idee dat ik tegen een laag begaafde laaf heb. Vooral als ik advies wil geven over iets en ze met een rare tegen reden komen om toch hun slechte gewoonte door te blijven doen.

8 likes

Hoe zeg jij nachos?

• Nachos
  • Naachos
  • Anders namelijk:

0 stemmers

Villa Volta past eigenlijk heel goed. Ik zit er op mijn plek, maar om mij heen gebeurt van alles waarvan ik soms het idee heb dat ik er niet alles van begrijp

35 likes

Naar aanleiding van de poll eerder over straatnamen.

Waar eindigt jouw adres op:

• Straat
  • Weg
  • Laan
  • Pad
  • Kade
  • Plein
  • Dijk
  • Hof
  • Gracht
  • Dreef
  • Gouw
  • Park
  • Singel
  • Plantsoen
  • Borg(ch) - Burg(cht)
  • Wal
  • Steeg
  • Overig

0 stemmers

1 like

Ik mis de Friese -wei . Niet dat ik daar nu nog woon maar duurde lang voordat ik begreep dat het Fries is voor weg :sweat_smile:

1 like

Oh nee, nu kan ik de poll niet meer aanpassen. Heb dit lijstje van internet. Gelukkig staat er overig :sweat_smile:

1 like

Ik heb gestemd op waar ik ben opgegroeid want nu is het saai -straat

1 like

Afscheid van mijn oude werk, ik moest vervolgens in een berenpak. :expressionless:

Ik heb hiervoor ook op een […]bes gewoond. Vond ik wel leuk eigenlijk :smiley:

1 like

Werkte je bij de Beren haha?

Ik heb altijd medelijden met die ‘bezorgberen’. Die moeten altijd met zo’n groot berenhoofd op hun hoofd eten bezorgen, ook midden in de zomer zie je ze zo rijden :woozy_face:

4 likes