Sinds vorig jaar niet meer!
Ik wilde net zeggen, heb dit nog nooit gezien!
Oh dat wist ik niet! Beter haha
Haha ja he!
Waar ben je geweest?
- Efteling
- Walibi World
- Duinrell
- Attractiepark Hellendoorn
- Attractiepark Slagharen
- Madurodam
- Apenheul
- Artis
- Beekse Bergen
- Dolfinarium
- Dierentuin Emmen
- Dierentuin Rhenen
- Dierentuin Amersfoort
0 stemmers
Bij bijna allemaal, alleen Duinrel niet. Vroeger gingen wij niet op vakantie maar in plaats daarvan met mijn ouders allerlei pretparken en dierentuinen door het land bezoeken. Heb daar nog super leuke herinneringen aan en heb daardoor vakanties ook niet gemist als kind!
*kleuterklasleerkracht
Hoe vaak zie jij je ouders?
- Een paar keer per jaar
- 1 keer in de maand
- Een paar keer in de maand
- 1 keer in de 2 maanden
- 1 keer in de week
- Meerdere dagen in de week
- Dagelijks, woon nog thuis
- Anders…
0 stemmers
Hoe vaak zie jij je schoonouders?
- Een paar keer per jaar
- 1/2 keer per maand
- Paar keer in de maand
- 1-2 keer in de 3 maanden
- Meerdere keren in de 3 maanden
- Meerdere keren in de week
- Dagelijks
- Anders
- Heb geen schoonouders meer
- Heb nog geen schoonouders, maar wou wel stemmen
0 stemmers
Ben naar het buitenland verhuisd, maar moet eerlijk bekennen dat ik mijn ouders toen ik nog op 45 min van ze vandaan woonde ook vrij weinig zag, ging misschien een keer per twee maanden bij ze eten, en dan 's avonds gewoon weer naar mijn eigen huisje. Hooguit met kerst dat ik eens bleef slapen. Nu kom ik meteen voor minstens een (lang) weekend als ik kom, dus zie ze nu in totaal denk ik langer per jaar dan toen ik nog in NL woonde
Nee, in de zorg! Er is dus totaal geen connectie haha!
Oh wow, dat is wel heel sneu ja.
Wat vind jij ervan dat kinderopvang binnenkort niet-gevaccineerde kinderen mag weigeren?
- Goede maatregel
- Ik weet het niet
- Slechte maatregel
0 stemmers
Zouden er dan ook scholen enzo voor alleen niet gevaccineerde kinderen komen ben oprecht benieuwd naar hoeveel mensen die gok dan aan zouden durven…
Dat is wel waar oa kinderartsen bang voor zijn
Er gebeurt van alles spannends wat je probeert te vinden of te zien, maar wat je eigenlijk nooit echt lukt en ondertussen ben jij met relatieve saaie shit bezig om toch een poging te doen.
Dat zou Darwin wel graag willen zien
Wel weer makkelijker met quarantaine
Sowieso ontzettend sneu voor die kinderen, worden echt een soort verstotenen.
Ja ik vraag me dat ook af. Lijkt me ook wel regionaal verschillen? Er zijn regio’s waarin er zoveel kinderen niet ingeënt worden dat je die prima bij elkaar kan zetten op een eigen kdv, terwijl dat in andere regio’s misschien minder makkelijk gaat (en daar mensen misschien wel weer mee tot vaccineren aanzet). Dus kan me ook voorstellen dat de effecten niet overal hetzelfde zijn?
Snap wat je bedoelt, had er niet zo snel aan gedacht dat er natuurlijk genoeg ‘‘ouders’’ niet meer samen zijn. Sorry!
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik ben echt bang voor de fatamorgana. En dan niet persee dje enge poppen. Maar het hele met zon klein bootje door donkere plekken heen en dan mega snel uit stappen want anders moet je nog een x
Nouja, vaccinatiesucces staat of valt bij de vaccinatiegraad, volgens mij 95%. Daarboven hebben ook niet gevaccineerde individuen bescherming. Als het daar beneden komt, wordt het gevaarlijker, niet alleen voor kinderen maar ook voor mensen die bijvoorbeeld immuunstoornissen hebben of niet meer beschermd zijn. Dus het niet vaccineren is ook een risico voor de overige bevolking.
Edit: rare vind ik dat ook hoog opgeleide ouders ineens niet meer vaccineren. Een collega van mij die jeugdarts was bij de GGD ergert zich daar enorm aan. Zij zei dan altijd: oh, en mag ik weten wat u gestudeerd hebt dat u denkt de kennis te hebben hier een overwogen beslissing over te maken? als ze die mensen tegenkwam. Vind het echt ontzettend dom ook. Dat iedereen tegenwoordig informatie heeft, betekent niet dat iedereen het ook adequaat kan interpreteren/de gevolgen van zijn eigen acties kan overzien. Einde rant. Echt iets waar ik me enorm druk over kan maken.