Stel je persoonlijke vraag #14

Kan ik me eerlijk gezegd niet herrinneren. Was als kind meer bang dat ik uit t bootje zou flikkeren. Of dat iets uit het water zou komen en mij zou grijpen.

1 like

Stel je had een extra kamer over in je huis, wat zou je ermee doen?

• Bibilotheek
  • Inloopkast
  • Logeerkamer
  • Home Office
  • Personal Gym
  • Yoga Room
  • Anders (Vertel)
  • Rommelkamer
  • Garage/Berging

0 stemmers

Eigenlijk meer een combo van een kamer met bureau, fijne stoel en extra bed

Ik had de droomvlucht en fata morgana als kind als een soort fabelachtige paradijzen voor me, maar ik was er anderhalf jaar geleden nog een keer en ik vond het best een deceptie om opeens die houterige mechanische poppen te zien voor wat ze echt waren. Had ik niet moeten doen, de herinnering was mooier dan het echt.

2 likes

Gewoon als slaapkamer want ik woon nu in een studio en droom echt van een aparte slaapkamer (niet meer 's nachts wakker worden als de koelkast opeens begint te brommen!!)

7 likes

Op populatieniveau (al ben ik geen expert). Ook voor andere mensen. Dus oudere mensen, mensen die niet meer beschermd zijn (bijvoorbeeld door de bof) of mensen met een zwak immuunsysteem. En deze kinderziektes hebben bij oudere mensen doorgaans veel meer complicaties. Denk dat je het met de regel voor kdv in ieder geval relatief binnen zo’n kdv houdt.

1 like

Alles is een beetje krakkemikkig, het duurt een eeuwigheid maar er gebeurt niks, je bent blij als je weer buiten staat.

Maar verder super leuk die Fata Morgana joh :thumbsup:

1 like

Atelier :grin:

5 likes

Atelier! :heart_eyes:

4 likes

Ik heb hier al een heel plan voor en heb er ook best een grote kamer voor nodig hahahaha. Voor het raam zou ik een mooi rek maken voor mn planten en stekjes. Vervolgens zou ik tegen een wand een boekenkast maken voor al m’n boeken, en aan de andere wand een kast voor mn puzzels en (bord)spellen. Ook moet er sws een fijne stoel met voetenbankje komen om boeken in te lezen en een grote tafel waar ik puzzels van minimaal 3000 stukjes op kan maken met heel goed licht. En daarnaast wil ik nog ergens een bureau neer kunnen zetten.

4 likes

Hebben jullie een kledingstuk van Nikkie Plessen?

• Ja
  • Nee
  • Nee, maar ken iemand die het draagt

0 stemmers

• ken ik niet
  • ja die repen heb ik wel eens gegeten
  • ik mis ze ook wel
  • ben meer een snelle jelle type
  • had ze graag geproefd maar moest het met een b-merk doen :frowning:
  • ik lus geen ontbijtkoek

0 stemmers

1 like

Ik mis ze wel?!? Ik mis ze heel erg! Deze waren zooo lekker :heart_eyes:

1 like

Het is denk ik een paardenmiddel. Ik zag net op het nieuws dat ze ook bezig zijn met een wetsvoorstel om verplicht vaccineren mogelijk te maken, wat ze eigenlijk absoluut niet willen maar wel willen voorbereiden als de vaccinatiegraad verder daalt. Omdat dat heel gevaarlijk is. Dus ik denk dat ze ook niet echt hele goede alternatieven hebben.

1 like

Hier ook atelier! Lijkt me zo lekker in een ruimte te hebben die daarop ingericht in plaats van steeds met meubels schuiven en spullen elke keer opruimen en weer opnieuw moeten pakken

1 like

Combi tussen werkplek met alle administratie + extra kasten voor kleding/accessoires.

Geen sappige roddels meer. Over wie moet ik nu roddelen? Waarom voel ik zo’n leegte? Halp!

3 likes

Een vraagje van mij en m’n moeder, want zij vraagt zich dit oprecht af.
Luistert er iemand nog wel eens naar Spirit van Beyonce?

• Ja
  • Nee
  • Wel veel geluisterd toen het uitkwam

0 stemmers

1 like

Ik vond het al voor geen meter bij de film passen.

4 likes

Mooi deze unanieme nee

3 likes