Stel je persoonlijke vraag #14

Ik wou datik het durfde, maar ik durf echt geen gedag te zeggen. De mensen zijn ook niet aardig dus :shushing_face:

Mijn vriend vroeg van de week of ik nog een kitten zou willen

YES PLEASE :tired_face::tired_face::tired_face::tired_face:

7 likes

Ja, de ASW is wel de vroegere weg tussen Utrecht en Amsterdam. Was toen idd een bestrate weg, vandaar het ‘straatweg’ wat @Peachpuff zei.

2 likes

Ik heb nooit een diagnose gehad maar ik heb wel extreme periodes gehad.

1 like

Ik wil nog twee konijnen en een kat :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Op m’n 40ste verhuis ik naar een boerderijtje en dan neem ik sowieso nog meer honden en dan kippen, paarden, schapen, varkentjes etc. Qua ruimte en tijd kan ik nu niet meer aan dan de 2 honden en kat die we nu hebben.

3 likes

s-l400
Hebben jullie zulke sneakers gehad? Eerlijk zijn!

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Mijne waren wel een stuk leuker, maar het idee was hetzelfde. Het waren echt de beste en meest comfortabele schoenen die ik ooit heb gehad. Baal ook dat ik ze nooit meer opnieuw heb kunnen kopen of moet dit in het biechttopic

1 like

Eigenlijk wel :joy: Maar hoe langer ik ernaar kijk, hoe comfortabeler ze me idd lijken.

1 like

Soms wel, soms niet. Ligt er vaak aan of ik het koud heb.

1 like

Misschien gaat het alleen op met het achtervoegsel -straatweg? Ik heb ook geen idee :sweat_smile:

1 like

Weet je wanneer je vader/moeder jarig is?

• Ja, weet precies de datum
  • Ja, ongeveer
  • Nee, geen idee
  • Heb geen ouders meer

0 stemmers

Weet je wanneer je broers/zussen jarig zijn?

• Ja, ongeveer
  • Nee, geen idee
  • Ben enig kind

0 stemmers

Weet je hoe oud je vader/moeder is?

• Ja, precies
  • Ja, ongeveer
  • Nee, geen idee
  • Heb geen ouders meer

0 stemmers

Weet jij hoe oud je broers/zussen zijn?

• Ja, ongeveer
  • Nee, geen idee
  • Ben enig kind

0 stemmers

Ik weet geboorte jaar van m’n ouders maar ik ken niet hoofdrekenen :nerd_face: dus als iemand vraagt hoe oud ze zijn: “ja uit 1963”

25 likes

Ik ben eigenlijk enig kind maar heb toch ja ingevuld want weet het wel van mn stiefbroer en zus. Ook knap

1 like

Haha ik onthou ook altijd alleen hun geboortejaar, dus moet dan ff rekenen hoe oud ze nu zijn.
Van de meeste mensen die ik al lang ken en waar ik vaak op verjaardag ben geweest weet ik het wel. Maar van sommige vriendinnen kan ik nooit precies de datum onthouden en dat vind ik best genant

2 likes

Wat zou je liever doen?

• Bungeejumpen
  • Diepzeeduiken
  • Beide lijkt me verschrikkelijk

0 stemmers

Ik reken altijd 30 jaar boven op mijn leeftijd haha. (Mijne zijn ook uit 63 haha )

1 like

Heb een keer gebungeejumpt en doe ik dus nooit meer. Maarrr ik wil nog wel een keer skydiven.
En mijn zwemvaardigheid is niet goed genoeg om te kunnen diepzeeduiken, anders zou ik het wel willen.

1 like

Waarom zou je het nooit meer doen? Ik zou wel willen bungeejumpen en ook skydiven. Diepzeeduiken lijkt me dan wel weer echt doodeng. Ik zou ook bang zijn dat ik kom vast te zitten en de zuurstof opraakt etc. Brr

1 like

Vond dat gevoel tijdens de vrije val echt verschrikkelijk. Het zelf naar beneden springen vond ik ook eng en ik werd uiteindelijk geduwd. Anders had ik er nu nog gestaan. :joy: Maar zou nog wel willen skydiven. :grimacing:

1 like