Stel je persoonlijke vraag #14

NEE

2 likes

Oo

1 like

Soieso uit een glas met ijsklontjes citroen en een rietje. Boujee

5 likes

Kokoscola! :drooling_face:

1 like

Ik lust geen cola maar wel baco :woman_shrugging:

3 likes

Jumbo eigen merk

5 likes

postmix is wel echt chill als je brak bent

2 likes

Dit is mn crack

afbeelding

Het is alleen in blik te krijgen en dan ijskoud jahoor

7 likes

Niet elke Jumbo heeft ze, maar volgens mij kan je dan gewoon vragen of ze hem willen bestellen. Een tijdje geleden hadden ze hem ook twee maanden niet, maar nu is hij wel weer te koop.
Hopelijk maken ze er ooit literflessen van :sweat_smile:

1 like

wel de enige echte lipton icetea🤩

ja maccie haha, maar eigenlijk is karnemelk m’n favo brakdrank alleen krijg daar in real life altijd te veel omg-reacties op

4 likes

omg yes

campinakarnemelk05l_m

1 like

Ben ik de enige die nog nooit gehoord heeft van postmix?

• Ja, duh iedereen weet wat postmix is
  • Nee, ik heb ook iets gemist in m’n leven blijkbaar

0 stemmers

Geef mij dan je laatste beetje cola maar, dat is m’n favoriete deel juist. Lekker weinig tot geen prik.

4 likes

Ik dacht aan ontbijtgranen :neutral_face:

1 like

Weet je nu wel wat het is? Of nog steeds verward?

Nou ik googlede het en toen las ik op wikipedia dat het een geconcentreerd siroop is wat je mixt met prikwater. Dus ik moest denken aan wat ze in van die taps hebben in bars/clubs, is het dat? Of kun je dit dan ook zelf maken?

Het is een grote zak siroop die je aan een apparaat klikt. En aan dat apparaat klik je ook een tank bruiswater. En dan komt het inderdaad uit een tap, het vermengt zich tot ijsthee of cola of sinas. Maar omdat je zelf de verhoudingen kan kiezen smaakt het heel anders dan cola uit een fles. En ik denk niet dat je het voor thuisgebruik kan kopen. Ze doen het bijv. bij de mac en in veel poppodia/concertzalen omdat het makkelijk en heel goedkoop is

Cola het liefst uit een glazen flesje maar in de praktijk zet ik de plastic fles gewoon a charmant aan m’n mond om vervolgens daarna wat harde boeren te laten. Wel thuis uiteraard.

Mis ik iets? :no_mouth:

1 like

Ben jij bang voor het Corona virus?

• Ja
  • Mwah
  • Nee

0 stemmers

1 like