Ik zie het wel.
Biecht: hoop wel dat het straks over is als ik op vakantie ga. Heb geboekt voor noord Italië een tijdje geleden.
Ik zie het wel.
Biecht: hoop wel dat het straks over is als ik op vakantie ga. Heb geboekt voor noord Italië een tijdje geleden.
Dat kan ik me dus helemaal niet voorstellen haha. Mijn club verliest iedere week, ongeacht in welke divisie ze spelen. Het is voor mij echt een meevaller als we een keer een punt halen
Maar ga mijn seizoenkaart verlengen zodra het kan!
Ik denk dat ‘wij Ajax-fans’ ook wel echt ontzettend verwend zijn. Weinig nederlagen, goed voetbal. Zat gister Argentijnse competitie San Lorenzo - Racing Club te kijken. Werd een fantastische overwinning voor Racing genoemd. Nou ik vond het echt een kutwedstrijd, zat geen tactiek achter, spel lag meer stil dan dat er gevoetbald werd. Ajaxsupporters zijn geloof ik ook één van de weinigen die bij een overwinning alsnog gaan zeiken op het spel.
Toen ik nog dichterbij woonde en regelmatig naar het stadion ging, ging ik overigens ook niet perse voor het resultaat. Gewoon de sfeer en de hele beleving is zo leuk! Dus snap helemaal dat je je seizoenskaart gaat verlengen. Plus eenmaal fan van een club is er ook gewoon geen verandering meer mogelijk haha.
Waar heb je dit filmpje vandaan? Ik wil 'm naar iemand doorsturen en dat lukt helaas niet
Ik kan me er gewoon geen zorgen om maken. Als de regering mijn gemeente afsluit, neem ik aan dat zij voedsel gaan brengen. Toch? Hahaha
Je wil beddengoed wassen, maar niet alles mag in een keer. Wat zou je kiezen? Wat je niet kiest, ligt nog minimaal 2 weken op je bed.
0 stemmers
0 stemmers
0 stemmers
Wat vind je het vieste
0 stemmers
Ik vind het heel stom als mensen zelf hun naam afkorten, in mijn hoofd horen anderen dat te doen en niet jijzelf. Had vroeger een lisette in mijn klas die stukjes in je agenda schreef en afsloot met -xxx- Liz. Vond dat echt stom. Maar ik vond haar stom. Of een Lonneke die liefs, Lon schrijft. Brrr. Ben denk ik jaloers omdat je mijn naam niet kan afkorten
Dit doe ik zo vaak
Hofdkussen, bedoel je dan het kussen zelf? Of de kussensloop/overtrek?
Nee het overtrek! Kwam ff niet op het woord haha
Ik had het ook te letterlijk genomen, bij dekbed overtrek zit voor mij de sloop van het hoofdkussen ook in. Mijn kussen lucht ik alleen.
Ik heb een kat die af en toe ook op bed ligt en dan dus op het matras of dekbed dus dat wordt een stuk viezer dan mijn kussen vanwege de haren, Ik vind een hoofdkussen eigenlijk nooit echt vies maar dat komt omdat ik er eigenlijk nooit diep over heb nagedacht
Ik vind een hoofdkussen minder vies omdat ik daar 4 kanten van heb (2 persoons bed in m’n eentje dus 2 kussens, 4 kanten die je kan afwisselen) en bij t hoeslaken lig je steeds op hetzelfde stuk (ik lig graag in t midden)
Ja heb ik ook!! Hoofdkussen kan je gewoon omdraaien toch, vind dat echt het minst vieze
Hoeslaken by far, waar je de hele nacht op ligt te maffen, te draaien, seks op hebt etc. Ik slaap vaak niet op een kussen dus dan is voor mij automatisch het hoeslaken al het smerigste. Maar ik verwissel m’n hoofdkussenlaken wel een paar keer per week. Een dekbedovertrek lig ik gewoon maar onder. Heb m’n hoeslaken vrijdag verschoond en nu alweer in de was gedaan omdat er allemaal chipskruimels opzaten bleh.
Omg ik wilde hierheen en ik wilde jou nog taggen dat hij optrad, maar jij bent dus geweest. Jaloers! Was het nice?
Ja, dit doe ik vaak. Maar mijn afkortnaam is ook een echte naam, zoals “Anne” van Annelies ofzo.
Ah even een knuffel voor jou en geweldig wat je hebt gedaan!!!
Ik hoor als Twentenaar echt niet of iemand uit Amsterdam, Rotterdam of Den Haag komt haha