Stel je persoonlijke vraag #14

Vond ik wel meevallen. Omdat je met bungeejumpen elke keer weer ‘valt’ nadat het elastiek je weer omhoog trekt. Skydiven vond ik fantastisch, de val duurt niet heel lang en daarna hang je in alle stilte met prachtig uitzicht. Het was zo heerlijk stil.

1 like

Ja wij hadden soms echt maar 10min om om te kleden en naar het volgende lokaal te gaan, de gymzaal was ook 5 min lopen vanaf school dus alles moest snel snel. Gelukkig hadden de meesten wel lekkere Vogue deo :upside_down_face:

8 likes

wij douchten echt niet na gym… was ook altijd minimaal inspannend en er was net zoveel tijd voor ingepland als voor geschiedenisles zegmaar dus douchen redde je echt niet.

4 likes

En dan werden de docenten van de volgende les boos omdat je te laat was

3 likes

Ik mis de optie ‘om te kotsen zo smerig’ dus ik heb niet gestemd :joy:

12 likes

Eerste klas opheffen in Nederlandse treinen?

  • Ja, het klassesysteem is niet meer van deze tijd
  • Ja, zolang de vervoerders blijven kampen met capaciteitsproblemen
  • Ja, want hoe lang is een treinreis nou dat het noodzakelijk is om onderscheid te maken?
  • Nee, het is mensen hun goed recht dat ze tegen extra betaling wel bijna altijd verzekerd zijn van een zitplaats
  • Nee, als je zo nodig een keer toch wilt zitten op een druk traject dan smijt je er maar wat extra geld tegenaan
  • Alleen op bepaalde trajecten zolang het aantal zitplaatsen niet toereikend genoeg is voor alle reizigers
  • Anders…
  • Niet opheffen maar andere abonnementhouders een digitale strippenkaart aanbieden waarmee X aantal keer per jaar gratis kan worden geupgrade (bijvoorbeeld 10 keer per jaar)

0 stemmers

2 likes

Same same same :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:. Duik nu zo’n 18 jaar en ik hoop het tot mijn dood te kunnen blijven doen

1 like

Ehhh, you sure?

Ik heb daar heel andere associaties bij. Wel ook met romige vulling.

Op welke Democratische kandidaat zou jij stemmen bij de Amerikaanse voorverkiezingen?

  • Joe Biden
  • Michael Bloomberg
  • Pete Buttigieg
  • Tulsi Gabbard
  • Amy Klobuchar
  • Bernie Sanders
  • Tom Steyer
  • Elizabeth Warren

0 stemmers

Ik zou eigenlijk het liefst op een vrouw stemmen, maar Bernie spreekt me toch meer aan qua ideeën (voor zover ik ze ken dan, heb me er ook weer niet zo erg in verdiept…).

1 like

Bernie ken ik doordat er een Bernie Sanders op egf was

OMG yes! Hoe vet zou het zijn als Trump na zijn tweede termijn (ik ben er helaas vrij zeker van dat die er gaat komen) door haar wordt opgevolgd?!

4 likes

De hoop die je nodig hebt in leven

(Alexandria Ocasio-Cortez)

10 likes

Bernie!! Zoveel respect voor die man

Zie zo graag een vrouw winnen en volgens mij is Elizabeth Warren ook wel goed (vooral in vergelijking met Trump) maar ik zou toch liever Bernie Sanders eerst als president zien

afbeelding
Verbaast me eigenlijk dat jij geen AOC avatar of titel hebt

(Ff gif veranderd want hij was mini en ze verdient meer)

1 like

Ik vind Warren ook goed maar speel liever op safe of Warren als running mate.

1 like

Same!! Ik vind duiken zo ontspannend, word altijd helemaal zen van m’n ademhaling dan. Ik ben ook ten huwelijk gevraagd tijdens het duiken, helemaal geweldig!

5 likes

Dronken geworden, daardoor gerookt, toen seks gehad en vervolgens gescholden omdat ik tijdens de seks met mijn gipsbeen de fles rode wijn om schopte (ja zijn schuld!!!) :joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

16 likes

Ja echt life hack! Rook heerlijk en niemand zou nog raden dat je gezweet had. Wat waren we toch slim als pubers.

6 likes