Stel je persoonlijke vraag #14

Dronken geworden, daardoor gerookt, toen seks gehad en vervolgens gescholden omdat ik tijdens de seks met mijn gipsbeen de fles rode wijn om schopte (ja zijn schuld!!!) :joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

16 likes

Ja echt life hack! Rook heerlijk en niemand zou nog raden dat je gezweet had. Wat waren we toch slim als pubers.

6 likes

Je kunt dit niet maken, je moet nu het verhaal delen

19 likes

Ahh dit is zo confronterend met hoe me leven is veranderd. :joy:

Wat kleine details etc aanpassen zodat het niet te herleiden is. Kan prima joh.

2 likes

Ik deel wel dingen van anderen hier, kan toch heel makkelijk op een manier dat het niet te herkennen is en waarvoor je zeker niet vervolgd kan worden. Circumstantial evidence!

1 like

Toch een geruststelling dat ik niet de enige was afgelopen week drugs gebruikt heeft :joy:

Voel me altijd zo schuldig en slecht daarna, om het 2 maanden later weer te doen.

Zeker! Beste feestje van het jaar, vind ik :sparkles:

1 like

Heb je een sportschoolabonnement?

  • Ja en ik ga ook regelmatig
  • Ja, maar ik ga te weinig
  • Ja, maar ik ga nooit
  • Nee
  • Nee, maar ik wil wel

0 stemmers

Hoe duur is je abonnement?

  • Ik krijg een abo/betaal er niet zelf voor
  • 10 of minder
  • 10 - 19
  • 20 - 29
  • 30 - 39
  • 40 - 49
  • 50 of meer
  • Ik heb geen abonnement

0 stemmers

Ik heb er weer een sinds dinsdag. Maar heb voor de zekerheid maar β€˜ga te weinig’ gestemd.

6 likes

Ik sport bij/met een pt, vandaar dat de prijs hoger is.

1 like

Ik heb een abonnement voor CrossFit. Is duur, maar zo leuk dat ik ook echt veel ga.

2 likes

Zou eigenlijk 2x moeten stemmen. Heb 1 abonnement bij Basicfit, daar ben ik in het begin wel eens geweest, maar al een tijdje sponsor. Daarnaast heb ik 1 bij een kleinere sportschool waar ze voornamelijk groepslessen doen. Daar mag ik 1x per week sporten en dat lukt 9 van de 10x wel dus vrij regelmatig

2 likes

Ik heb onefit en dat is 55 (vanaf 1 maart 60) euro per maand. Vind het het wel echt waard want sport nu 3 a 4x per week :slight_smile:

1 like

Kreeg hij de dildo mee als afscheidscadeau?

5 likes

IK MIS EEN OPTIE. Als ik het incident/verhaal zo anoniem mogelijk kan brengen zonder dat mijn vriend(en) herkenbaar zijn ja, anders echt no. Dat vind ik dus zelf per situatie verschillen. Meestal doe ik het niet uit voorzorg. En je kunt als ze het weten dat je op een forum zit ook zelf vragen of ze er oke mee zijn.

3 likes

Sorry, maar ik geloof de uitslag niet. Zo braaf?!?! :scream:

2 likes

8 likes

Ja verdorie. Nog minder juice!

1 like

Aeh stelletje scheinheinlugguh, (zo zei ik dat vroeger) . Die doen maar alsof ze de barmhartige Samaritaan zijn.

1 like