Stel je persoonlijke vraag #14

ik durf zo’n poll echt niet te plaatsen hoor ben pussy™

13 likes

Lekker boeie toch. Sommige mensen hier (ook in het “echt”) vind ik soms gewoon super irritant. Zal vast ook andersom zijn. Je kan niet iedereen tevreden houden

1 like

En aan jou heb ik ook een hekel.
Zo. Even alle polls ingevuld.

Hebben jullie ook een hekel aan mij?

• Ja
  • Soms
  • Ja, maar dan serieus

0 stemmers

Sommigen van jullie zitten er toch lelijk naast

2 likes

Ik dacht eigenlijk dat je Kate Winslet in die ene film met Jim Carrey was.

5 likes

Weet je wat een miesmuizer is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik wil naar de Rivièra!

1 like

Ik voel me wat dom, maar evalina en jij, als hannamarin, waren er toch tegelijkertijd? Haalden mensen jullie vaak door elkaar of ben je lynnnnn?
Nooit naar je plaatje gekeken eigenlijk.

Mijn broer en ik hadden net een gesprek over wat als onze ouders dood gaan, wat we dan moeten doen. Wij weten dat helemaal niet en bij ons thuis wordt niet over dat soort dingen gepraat, dus wij durven het ook niet te vragen. Mijn broer vertelde dat hij het weleens voorzichtig aan mijn moeder had gevraagd, maar toen zei ze “daar praten we niet over.”

Weten jullie wat je moet doen als jullie ouders of een van je ouders komt te overlijden? Dus dat je ouders een keer hebben gezegd dat er een kluis is en dat daar alles in ligt of ergens een document op de computer bijvoorbeeld.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Voor degene die nee hebben gestemd, ga je dit onderwerp binnenkort aansnijden bij je ouders?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wow dat zou sick zijn. Inachtnemend dat ze in de 50 zijn en kerngezond kan ik niet zomaar vragen waar de kluis is

4 likes

Binnen mijn gezin is dit een “normaal” onderwerp, wordt heel open over gepraat en ik vind dat eigenlijk heel fijn. Er werd daar altijd wel over gesproken, weet al jaren dat ze bijv gecremeerd willen worden en qua erfenis ed, maar nadat het vorig jaar kantje boord was met mijn moeder is dat wel in detail besproken. Vorige week vroeg ik ineens uit het niets aan mijn moeder op ze überhaupt gereanimeerd wil worden, daar is ook nooit een goed moment voor om dat te vragen dus het komt altijd wel uit het niets, maar ik vind het fijn om te weten.

5 likes

M’n ouders hebben alles strak geregeld bij een accountant en hij is ook executeur. Dus ik hoef niks te doen eigenlijk.

Wordt bij ons ook niet over gepraat. Dit zou ik bij mijn eventuele eigen kinderen sowieso anders aanpakken!

1 like

Maar iedereen kan morgen ineens omvallen of overreden worden door een vrachtwagen, dan is het toch fijn om enigszins te weten wat de bedoeling is? Dat je geen details zou delen nu, nouja oke, maar globaal iets is toch niet heel raar of sick?

4 likes

Cola uit een fles of cola uit een blikje bij de eerste slok voel JE meteen een prikje
Drink je het alleen, of met een leuk grietje? Cafeïnevrij dan ben je echt een mietje
Drink je uit een glas of drink je met een rietje?

Ik ben toch zeker niet de enige die dit gelijk in z’n hoofd kreeg?

• Jawel
  • Nee, je bent nooit de enige
  • 7-up or 7-down de cocacolatruck is back in townnnn

0 stemmers

2 likes

Het is me ooit verteld, maar dat is zo lang geleden dat ik niet eens meer weet wat precies. Ik heb ja gestemd, maar als het erop aankomt weet ik volgens mij als nog shit

1 like

Mijn vader blijkt een hoog cashbedrag ergens verstopt te hebben in zijn huis :scream: Heeft hij me laatst toch maar eens in goed vertrouwen verteld, mocht hij onverhoopt het loodje leggen.

2 likes

Nou het kwam zo uit het niks op mij een beetje morbide over. Voel ook niet de behoefte om dat met ze te bespreken eigenlijk.

Ik heb dit zo vaak bij mijn ouders aangekaart en elke keer zeggen ze ja ja gaan we doen. Maar het komt er nooit van dus ben er nu wel een beetje klaar mee om dat steeds te vragen.

2 likes

ja bij mijn ouders zo beetje hetzelfde.

1 like