wel de enige echte lipton iceteaš¤©
ja maccie haha, maar eigenlijk is karnemelk mān favo brakdrank alleen krijg daar in real life altijd te veel omg-reacties op
wel de enige echte lipton iceteaš¤©
ja maccie haha, maar eigenlijk is karnemelk mān favo brakdrank alleen krijg daar in real life altijd te veel omg-reacties op
omg yes
Ben ik de enige die nog nooit gehoord heeft van postmix?
0 stemmers
Geef mij dan je laatste beetje cola maar, dat is mān favoriete deel juist. Lekker weinig tot geen prik.
Weet je nu wel wat het is? Of nog steeds verward?
Nou ik googlede het en toen las ik op wikipedia dat het een geconcentreerd siroop is wat je mixt met prikwater. Dus ik moest denken aan wat ze in van die taps hebben in bars/clubs, is het dat? Of kun je dit dan ook zelf maken?
Het is een grote zak siroop die je aan een apparaat klikt. En aan dat apparaat klik je ook een tank bruiswater. En dan komt het inderdaad uit een tap, het vermengt zich tot ijsthee of cola of sinas. Maar omdat je zelf de verhoudingen kan kiezen smaakt het heel anders dan cola uit een fles. En ik denk niet dat je het voor thuisgebruik kan kopen. Ze doen het bijv. bij de mac en in veel poppodia/concertzalen omdat het makkelijk en heel goedkoop is
Cola het liefst uit een glazen flesje maar in de praktijk zet ik de plastic fles gewoon a charmant aan mān mond om vervolgens daarna wat harde boeren te laten. Wel thuis uiteraard.
Mis ik iets?
Ben jij bang voor het Corona virus?
0 stemmers
Huh ik heb hier echt nog nooit over nagedacht
@Fenayi deze poll komt voor mān gevoel echt iedere dag langs
MS is niet Marks&Spencer toch? Is Nederlands bedrijf wat van die ene eigenaar van de CoolCat is/was
Edit: oeps las verkeerd
Ik dacht dat je bedoelde dat het lijkt alsof ze maat M-S verkopen, terwijl het juist ook voor grotere maten is
Ja een cafƩ heette cis maar dat was raar omdat cis het tegenovergestelde is van trans wanneer je het gebruikt als cis- en transgender
Ik zou het wel grappig vinden als ze uit alle namen dan opeens mijn naam kiezen voor een storm. Tenminste iets met mijn naam
Volgens mij mogen ze nooit hier in Delft komen voor Koningsdag?
Ik dacht dat, omdat ze hier al voor de narigheid altijd komen. Dacht het ooit gehoord te hebben, maar kan er niks over vinden
Ik zou het zo cringy vinden omdat ik het gewoon voor me ziet dat mijn buurvrouw er dan ALLES aan doet om geinterviewd te worden. Terwijl als er iemand is die met te veel woorden helemaal niks zegt is zij het wel.
Ik heb als kind Beatrix gezien en ik barstte spontaan in huilen uit omdat ik haar zo eng vond. Op die locatie was een karikatuurtekenaar aanwezig en op mijn karikatuur heeft hij mān ultieme jankhoofd precies vastgelegd lol