Stel je persoonlijke vraag #14

Het is eigenlijk maar heel weinig tekst, want veel hetzelfde

YOU GOT MUD ON YOUR FACE, YOU BIG DISGRACE

37 likes

Nanananaaa all over your face

2 likes

ja dat is dus zo ongeveer de enige ā€˜overigeā€™ tekst die ik ken hahahaha

2 likes

Wat zeggen jullie thuis?

  • Ochtendjas
  • Duster
  • Badjas

0 stemmers

Heb jij nu ook we will rock you in je hoofd?

0 stemmers

Kamerjas!

2 likes

hahahahaha

2 likes

Ja ik wil dus een sportschoolabonnement en heb al vanalles uitgezocht maar ik weet gewoon niet wat ik wil. In principe zit je er meteen 2 jaar aan vast (of soms 1), dus is het ook zonde als ik amper gaā€¦ te ver weg van huis gaat niet werken, dan ga ik niet als het regent. Er is een fit for free echt heel dichtbij, maar die is altijd afgeladen. Voordeel is wel weer dat het goedkoop is.
Ik weet ook niet of ik per se echt groepslessen wil? Het lijkt me wel leuk om ook af en toe wat yoga/core achtige lessen te volgen, maar misschien blijkt dat in de praktijk niet zo chill. Dus ja, kies ik dan een abonnement van 20/maand bij de goedkope mega drukke sportschool of kies ik een iets luxere sportschool waarbij meer begeleiding is en je ook allerlei groepslessen kunt volgen maar je dan wel 35-40 per maand betaalt.

Ik vind het dus ook sowieso best wel heftig om een contract van 2 jaar aan te gaan haha. Soort bindingsangst. Ik woon nu midden in de stad, maar ik kan me best voorstellen dat ik ergens anders heen ga verhuizen, en dan?

:woman_shrugging:t2: Zoveel overwegingen haha

Heb je ook een proefweek gedaan? Dat vond ik wel fijn om de overweging goed te maken. En ik zou zelf liever idd voor een jaar gaan maximaal. Liever dat (En ietsje duurder per maand) dan erachter komen dat het niet je ding is en dan lang voor niks betalen.

1 like

Bij de grotere ketens die verspreid zitten kan je bij iedere vestiging sporten of je abo overzetten van plek a naar plek b. Verder geen tips, want ik snap je helemaal haha

1 like

Bij Duster is het enige wat ik denk Swiffer

19 likes

Bij welk bank zitten jullie?

  • Rabobank
  • Regiobank
  • ING
  • ABN Amro
  • SNS Bank
  • Anders

0 stemmers

Hoe betaal je meestal?

  • Pinnen, Contactloos
  • Pinnen
  • Contant
  • Anders

0 stemmers

Heb je wel eens gehad dat je 3x een verkeerde pincode intoeste, en je pas geblokeerd werd?

  • Ja, 1 keer
  • Ja, meerdere keren
  • Nee,nooit
  • Anders

0 stemmers

Samenvatting

Dit laatste is mij net gebeurt :joy:

2 likes

Ja met mn creditcard :tired_face:

2 likes

Ik las dat het later ging over betalen dus heb mā€™n betaalrekening aangehouden (Rabo) maar vraag 1 had voor mij eigenlijk de mogelijk tot meerdere antwoorden moeten hebben! Ik heb mā€™n spaarrekeningen namelijk bij ASN

1 like

Ik wil zo graag overstappen naar asn maar het komt er nooit van :tired_face: ik vind het zo eng, ik heb zoā€™n irreele angst dat ze mā€™n geld onderweg kwijt raken ofzo

3 likes

Wel dat ik mijn pasjes door elkaar haalde, deed mijn eigen pincode bij de gezamelijke pas en toen dacht ik huh werkt niet, toen eigen pas met de pin van de gezamelijke pas. Schaamde me echt rot want ik dacht ook steeds waarom gaat het nou mis :sweat_smile:

Vroeger noemden wij het zo, nu badjas
@Effy hier heb ik nog niet eerder aan gehoord

2 likes

Yesyes!!!

Ja ik ga het dit jaar ook maar gewoon doen, dat overstappen. Ik hoor goeie verhalen over hun overstapservice dus geen smoesjes meer nu