Alfredo is officieel ook geen room, maar kaas met boter.
Ik heb pas een tijd Italia Squisita gekeken en blijkbaar is het echt een kunst. En elke keer dat je room in je alfredo/carbonara doet sterft er tenminste één italiaanse chef aan een hartaanval, geloof ik.
Ik dacht dat Alfredo een verzinsel was van Italiaanse immigranten in de VS.
Haha, nou ik heb me niet diep ingelezen over pasta alfredo moet ik eerlijk bekennen, maar ik nam Italia Squisita zonder meer aan als een betrouwbare bron, want italiaans en gesitueerd in Italië en de chefs zijn heel erg beledigd als iets niet gaat zoals nonna dat deed. Dus ja, dan neem ik dat kritiekloos aan.
Ik voeg bewijsstuk B toe. (Deze is leuker, hier gaan ze ook echt andere recepten afzeiken)
Pasta Alfredo werd in 1914 bedacht door Alfredo di Lelio. Dus ja, Alfredo bestond echt! En dit jaar viert hij zijn jubileum.
Volgens Culy.
Waar zou je eerder voor kiezen?
- Blote armen en lange broek
- Lange mouwen en blote benen
0 stemmers
Ik krijg het aan mn armen veel sneller koud dus ik loop liever met blote benen maar heb ook wel eens mensen gehoord die het juist andersom hadden
Ik vind een korte broek en dan een lange trui altijd super Amerikaans.
Idk je ziet ze vaak zo rondlopen op campus (sportbroekje en hoody) en ook vaak in vliegtuigen wat ik echt niet snap want ik vries altijd dood in de lucht.
Ik heb het ook sneller koud bij m’n armen, maar ik vind een korte broek/rok/jurk er op een of andere manier vreemder uitzien dan een T-shirt en een lange broek in de winter (of als het kouder is buiten). Dus heb daarvoor gekozen.
Zou me ook veel ongemakkelijker voelen in een kort iets als het kouder is, heb het idee dat mensen dan veel meer naar je zitten te kijken.
Hm ja ik zou ook niet zo snel direct qua outfit zoiets kiezen maar als je in die ongemakkelijke periode komt qua weer dat het net te koud is om in mn zomerse outfit rond te lopen. Dan loop ik eerder alsnog met blote benen dan met blote armen.
Net als bij hardlopen in de winter, dan loop ik best lang in een korte broek maar wel een shirt met lange mouwen.
Het allerfijnste is een jurkje met blote benen + trui eroverheen.
Haha ja vaak een verdwaalde toerist of een internationale student. Zag er een aantal weken terug nog een surfer achtige dude op slippers op de UvA.
Ik wil in bed nog niet eens blote benen hebben, ik vind dat gevoel van je knieën/knieschijven op elkaar zo kut. Ik moet ook altijd enorm wennen als ik een korte broek/jurk whatever aan heb in de zomer. En ik vind m’n benen ook lelijk, altijd blauwe plekken maar dat terzijde.
Wat vind jij van dit soort slippers? Zijn niet van mij maar van een vriend maar ik zeur er altijd over hoe lelijk ik dat soort slippers vind en ik zie veel vrienden die hebben.
- Leuk
- Lelijk
- Mwah
- Geen mening
0 stemmers
Overigens snap ik ook niet hoe mensen nooit uit die slippers vallen, ook al heb ik echt de goede maat ik ben altijd uit dat model slippers gevallen.
Lange mouwen en blote benen. Maar niet omdat ik het sneller koud heb aan mijn armen, maar omdat ik mijn armen te dik vind en daardoor nóóit in hemdjes oid zal lopen. Altijd met een mouwtje.
Kunnen we deze poll nog een keer doen maar dan anoniem?
Voor in huis zijn ze chill, maar verder… nooooo
Heb jij een creditcard?
- Ja, bij mijn eigen bank
- Ja, maar bij een andere bank
- Ja, maar niet verbonden aan een bank (ANWB, VISA et cetera)
- Ja, een prepaid
- Nee, maar ik wil er nog wel een aanvragen
- Gewoon nee
0 stemmers
Ik wilde heel graag Kylie lipkits bestellen
Nu gebruik ik hem om Disney boeken op Amazon te kopen
Ja, een Mastercard via de Bijenkorf (geen prepaid).
Ik heb al jarenlang een creditcard waarbij mijn ouders garant staan. Ik geloof niet dat zij weten dat dat nog steeds zo is
Toen ik in Praag woonde was mijn bankpas direct een visa card en dat was wel heel handig. Heb na een tijdje terug te zijn in Nederland dus ook een CC aangevraagd maar eigenlijk nog maar 2 x ofzo gebruikt sindsdien