Stel je persoonlijke vraag #14

Ik moet af en toe mijn zwager vragen en dat vind ik soms wel irritant/vervelend. :sweat_smile: Met name voor vakanties waar je hotels met creditcard moet betalen en Waterstones accepteert online alleen creditcard. :sob: Wilde nu een aanvragen bij het bankkantoor, maar is blijkbaar elke woensdag gesloten. Net een parkeerticket gekocht voor een uur, zucht.

Dan stel ik het maar weer uit hahah.

1 like

@kali dat van Bigfoot geloof ik niet, volgens mij heb ik daar wel op gestemd maar ik moest direct aan https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Chupacabra

En ik ken een aantal mensen die dat geloven. Ik geloofde dat ook als kind.

Ik gok Belgie

3 likes

De ABN, normaal zou dat niet hoeven maar als ik hem online wil aanvragen staat er dat het ICS nog gegevens mist en dat je dat niet zelf in kan vullen. :unamused:

1 like

Wow ik verbaas me erover hoe weinig mensen een creditcard hebben! Ik gebruik hem vrijwel iedere maand wel een keer.

Is dan wel vooral op vakanties, maar ook met online shoppen handig.

5 likes

Ik geloof je, alle stemmen zijn weg doordat er een fout in zat. Oeps.

Het lijkt me zelf gewoon fijn dat als je hem nodig hebt voor iets, je niet afhankelijk bent van een ander!

Volgens mij zijn aankopen met een creditcard verzekerd oid

2 likes

Ik gok Duitsland :rofl: waar je soms alleen maar contant kan betalen op grote stations wtf.

1 like

Ik houuuuuu van Gennaro, altijd als ik sad op de bank lig kijk ik een paar van zn filmpjes
Het zelfvertrouwen wat die man uitstraalt is onovertroffen

8 likes

Oh niets eigenlijk, misschien Epstein, maar ik ben benieuwd of er dan meer stemmen zijn!

Wie is de beste idols winnaar?

• Jamai
  • Boris
  • Raffaëla
  • Nikki

0 stemmers

Echt?? Hoe doe ik dit? Kan dit ook bij R…bank?

BEDANKT HÈ
22 likes

Je cc is toch gewoon een rekeningnummer, daar kun je geld naar over maken

:scream: meen je?!

Je kan vegan yolk maken, maar ben lui. :see_no_evil:

Jammer, maar je hebt me op een idee gebracht! Misschien geeft een rondje google duidelijkheid

Ik zit ook bij een buitenlandse bank en de reguliere betaalpas hier is wat wij een creditcard noemen. Volgensmij is Nederland ook een van de weinige landen waarbij Mastercard/Visa niet standaard is.

Aangezien ik er dus van de week achter ben gekomen dat ik op Google Maps sta… Zijn jullie te zien op Google Maps?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Nee, maar mijn zusje wel met een grote tas van de Primark terwijl ze de deur instapt.
Busted.

23 likes