Stel je persoonlijke vraag #14

Ik maak me niet druk om het hele corona virus zelf, maar wel om de madness eromheen. Ik vlieg zaterdag naar Curaçao en ben echt wel bang dat er daar of hier iets gaat gebeuren in die tijd waardoor ik niet meer naar huis kan 2 weken later.

1 like

Mijn vriend vertelde dat die mensen op Tenerife niks terug krijgen van hun verzekering PLUS nu elke nacht bij moeten betalen aan dat hotel. Ik geloof dat niet, maar ergens zou het me ook niks verbazen.

Ja maar 2 weken VERPLICHT in een hotel zitten kun je toch niet verhalen op die mensen? En als ze dat geld niet hebben, mogen ze dan nooit meer weg of moeten ze een jaar gaan afwassen?

4 likes

Iemand die ik ken zit momenteel vast in dat hotel in Tenerife. Eerst was ze ongewettigd afwezig maar aangezien het overmacht is zal ze uiteindelijk 65% van haar loon krijgen.

1 like

Ik denk dat de kans groter is dat de supermarkten geen eten geleverd krijgen door een paar gekke boeren dan vanwege het coronavirus.

3 likes

Moet diegene ook betalen voor de kamer?

Oh ja, daar heb je een punt. Fuck, toch maar met de bakfiets langs de Appie XL dit weekend.

Daar zijn ze nog niet zo duidelijk over geïnformeerd zei ze. Ze gaan wel proberen om het te regelen met hun verzekering aangezien ze nu niet echt vakantie kunnen vieren.

In China bezorgden ze nog wel boodschappen, maar mocht je niet opendoen voordat de bezorger weg was

1 like

Wel echt lullig, eerst die calima waardoor het 30 graden is en super benauwd en je gezandstraald wordt waardoor je niet lekker naar het strand kan en al bijna verplicht wordt om binnen te zitten en dan nu dit.

1 like

Misschien valt het wel onder calamiteitenverlof!

ik ga over twee weken naar Rome, en ik wil qua werk goed voorbereid zijn. Stel dat ik in quarantaine ga, dan laat ik het me echt geen vrije dagen kosten hoor!

4 likes

Hahaha ik heb vandaag op mijn werk echt minimaal 30 mensen gehad die om (allang uitverkochte) handgel vroegen… Het is blijkbaar ook echt overal uitverkocht nu. We werden op den duur helemaal leip van de vragen, maandag vroeg niemand er nog om en nu wil opeens iedereen het tegelijk. De Dettol handzeep was ook bijna allemaal al weg

Zon jij wel eens topless op het strand?

• Nee, nooit
  • Ja, maar alleen in het buitenland
  • Ja, in Nederland en buitenland

0 stemmers

Liefst altijd, maar eigenlijk alleen op de waddeneilanden, als we wat beschut in een duinpan liggen, of vlakbij het naaktstrand ofzo. Doe het niet op een overvol stadstrand oid, waar je over de koppen kan lopen.

1 like

Het staat toch gewoon in de poll? Beetje raar bericht dit

1 like

Ik ben sarcastisch, maar je weet toch niet waar het over gaat als je bovenaan ziet staan “ik heb het allebei niet gedaan”?

Dat is omdat je daar op gestemd hebt. Wanneer je dat nog niet hebt gedaan krijg je de vragen over Wikipedia eerst. Beetje raar dus je bericht

3 likes

Waarom maak je geen grap over de pasta aangezien het virus ook in italie is.

5 likes

Haha ja ik snap het wel, ik vind het alleen er vreemd uitzien als je op resultaten klikt. That’s all.

Ik zou het liefste een dubbele achternaam geven. Kan wss ook tegen de tijd dat ik een kind zou krijgen, als ik er 1 krijg.

In België kan het al btw dus de Belgen hebben ook beetje gelimiteerde antwoordopties.

2 likes