Stel je persoonlijke vraag #14

Oh, nee, dan vind ik het absoluut niet duur!

2 likes

Ehh sneakers en crossbody tas van plaatje 1 en kleuren en overige kledingstukken van plaatje 2. Ik had eerst gestemd op 1, maar nu ik dit typ denk ik toch meer 2

2 likes

Heb echt zin om te zoenen door deze vraag. Moet het uittesten natuurlijk. Verdorie

2 likes

Haha okĂ© bedankt voor je input! En de rest van de stemmers, was ineens bang dat het echt buiten proportioneel was en dat ik dan op m’n kop kreeg van mijn baas

1 like

Niet? Ik ga er vanuit dat mensen dat dan doen? Het gebeurt ook weleens dat ze het vergeten en dan is het ook geen ramp. Maar als een vriendin wat moet weggooien bij je thuis en je zegt ‘o de plastic bak staat daar’ omdat je afval wil scheiden of weet ik veel dan ga je toch ook niet later kijken of het plasticje wel in die bak ligt?

3 likes

Liever:

• Paaseitjes
  • Kruidnoten
  • Bah allebei nietđŸ€ź

0 stemmers

Net zo veel langer, maar alleen omdat het moet. Want ik vind het inderdaad overmacht en ik ben iedere dag 15/20 minuten onbetaald te vroeg omdat het moet. Dus als ik dan een keer te laat ben (door ov) vind ik dat het dat wel compenseert. Denkt het bedrijf dus anders over. :grimacing:

Ik zit mij helemaal af te vragen hoe een man zijn piemel moet vasthouden als hij op de wc zit? Via de voorkant? Ik voel me echt dom maar ik zie dat echt op geen enkele manier voor me. Dan zit je dus met je hand ergens in die wc pot je piemel vast te houden?

Ja blijkbaar! Bizar hé?!

1 like

Nou je zal best eerder mogen beginnen
 onbetaald haha. Maar dan mag je niet eerder weg. Maar goed ben op zoek naar iets anders😁

Mn vriend zegt dat ie hem niet per se vasthoudt, maar wel z’n hand op de bovenkant legt om hem naar bedenken te drukken.

Heb jij bakkebaarden?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo ja: doe je daar iets mee?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Bij veel boeken lees ik zowel fysiek als via audio, vandaar dat ik ze dan ook meetel zonder notie. Als ze als audiobook beschikbaar zijn wil ik tijdens het huishouden, autorijden of bij het slapen (tot ik in slaap val luisteren, gebruik dus altijd de timer in de app).

Onder “other editions” staat vaak ook de audio optie, dus die kan je ook nog aanklikken. Dan telt ie geen bladzijdes (of hoogstens een paar, verschilt per boek) bij je challenge op.

1 like

Bedoel je met doe je daar iets mee of je het aanpast? Zoals vb haarlijn geepileerd kan worden

1 like

Bij luisterboeken staat er ook vaak op hoeveel % je bent. Op goodreads kan je ook ipv de bladzijdes % aangeven.

Ik werd echt giftig van luisterboeken! Op normale snelheid is het te sloom, versneld klinkt het alsof de smurfen teruggekeerd zijn. Als boekenvreter dacht ik dat het wel fijn zou zijn om op de fiets te luisteren maar echt niks voor mij.

5 likes

Oh ja dat doe ik ook weleens inderdaad! Ook bij sommige ebooks.

Haha, ja. Al is een haarspeld misschien ook een vorm van wegwerken?

Ik vind mijn bakkebaarden best irritant.

Echt? Wow dit is mindblowing voor mij.

Ik heb ze altijd al gehad en zo ontzettend erg gehaat en me er jaren onzeker over gevoeld, was er ook echt hypergefixeerd op (ook omdat het door m’n afkomst kwam, wilde gewoon “normaal” zijn)

Dus dat je dit zegt doet mijn innerlijke tiener echt even heel goed, nooit over nagedacht dat iemand dit mooi kon vinden :exploding_head:

4 likes

haha ik vind al die types in deze afbeelding hetzelfde type eigenlijk :joy:

6 likes