Stel je persoonlijke vraag #14

Bij veel boeken lees ik zowel fysiek als via audio, vandaar dat ik ze dan ook meetel zonder notie. Als ze als audiobook beschikbaar zijn wil ik tijdens het huishouden, autorijden of bij het slapen (tot ik in slaap val luisteren, gebruik dus altijd de timer in de app).

Onder “other editions” staat vaak ook de audio optie, dus die kan je ook nog aanklikken. Dan telt ie geen bladzijdes (of hoogstens een paar, verschilt per boek) bij je challenge op.

1 like

Bedoel je met doe je daar iets mee of je het aanpast? Zoals vb haarlijn geepileerd kan worden

1 like

Bij luisterboeken staat er ook vaak op hoeveel % je bent. Op goodreads kan je ook ipv de bladzijdes % aangeven.

Ik werd echt giftig van luisterboeken! Op normale snelheid is het te sloom, versneld klinkt het alsof de smurfen teruggekeerd zijn. Als boekenvreter dacht ik dat het wel fijn zou zijn om op de fiets te luisteren maar echt niks voor mij.

5 likes

Oh ja dat doe ik ook weleens inderdaad! Ook bij sommige ebooks.

Haha, ja. Al is een haarspeld misschien ook een vorm van wegwerken?

Ik vind mijn bakkebaarden best irritant.

Echt? Wow dit is mindblowing voor mij.

Ik heb ze altijd al gehad en zo ontzettend erg gehaat en me er jaren onzeker over gevoeld, was er ook echt hypergefixeerd op (ook omdat het door m’n afkomst kwam, wilde gewoon “normaal” zijn)

Dus dat je dit zegt doet mijn innerlijke tiener echt even heel goed, nooit over nagedacht dat iemand dit mooi kon vinden :exploding_head:

4 likes

haha ik vind al die types in deze afbeelding hetzelfde type eigenlijk :joy:

6 likes

Qua mannen die ik aantrekkelijk vind vaak wel, maar ik heb maar drie serieuze relaties gehad en die waren alle drie juist heel erg verschillend.

1 like

maar ehm denk dat dubbele nationaliteit die van mij is hahaha

2 likes

het zijn allemaal wel een beetje de ideale tumblr-boyfriends, op het niet wassen na dan

2 likes

@midheavenmoon Ik val vaak op van die computermannen die een beetje nerdy zijn maar ‘per ongeluk’ knap haha. Lang en met donker haar en atletisch gebouwd Maar dat is niet accidental denk ik. :stuck_out_tongue:

@Jumpsuit Mijn vriend doet gewoon z’n hand tussen z’n benen en duwt met 2 vingers ligt tegen z’n ding zodat ie recht naar beneden wijst.

@DeFourneau ik scheer ze 1 keer per maand ofzo onder de douche, dan zit mijn make up daar beter. Heb heel donker haar en vind zo’n schaduw die je dan ziet daar niet mooi. Ik krijg geen stoppels want dat haar is heel dun daar.

1 like

Ja ze zijn altijd into sport waar ik dus echt NIET van houd. :joy: En anders zijn ze ingenieur en technisch.

1 like

Zou jij een relatie kunnen/willen hebben met een YouTuber/influencer?

• Nee alsjeblieft niet zeg
  • Ja lijkt me leuk
  • Ik zou het niet echt leuk vinden maar wel accepteren
  • Zolang m’n partner mij er niet in betrekt vind ik het prima
  • Mwah ik twijfel
  • Geen mening

0 stemmers

Ik heb wel een paar keer een seksdroom gehad over Thomas van der Vlugt en ik vind hem niet eens aantrekkelijk. Ja lelijk ook niet hoor maar word er niet warm of koud van, maar blijkbaar m’n onderbewustzijn wel want het ging er heftig aan toe en we vielen zelfs door een raam heen.

7 likes

Ik was hem helemaal vergeten! Ik ga nu kijken of hij nog aan YouTube doet.

1 like

Op het hele vroege EFG hadden hier dus echt foto’s van je ex gestaan. :joy:

20 likes

Zou je liever een relatie hebben met iemand die als beroep:

• Acteert
  • Presenteert

0 stemmers

Een presentator lijkt me makkelijker voor de buitenwereld. Lijkt me lastig om een relatie te hebben met Erik de Vogel en dat mensen dan denken dat hij net zo is als Ludo Sanders en jou daar op aankijken van iel hoezo heb je een relatie met Ludo. En een presentator is gewoon “die man van het 8 uur journaal” en daar valt toch moeilijker een mening over te vormen denk ik.

2 likes

Ja mee eens, ook al val ik niet op kunstzinnige types, vind die vaak vermoeiend toch zou ik liever met een acteur zijn. Ook vanwege de kritiek die iemand krijgt, ik denk dat een acteur minder last heeft van gezeik van kijkers. Bovendien speelt ie maar een rol dus ik denk dat privé en werk wat makkelijker te scheiden zijn. Presentatoren lijken me wat te eigengeil. En het lijkt me leuk als die goed typetjes kan spelen, vind ik zelf ook leuk om te doen. :clown_face:
@Spaarlamp oh haha dan denken we daar het tegenovergestelde over!