Dit is zo lekker! Moet je wel van bitter houden. Ik zoop hier liters van tijdens mn zwangerschap en haal het nu nog af en toe als ik een ‘fancy’ drankje maar geen alcohol wil.
Ik moet je helaas teleurstellen. Ik heb een vriendin die het graag drinkt, dus ik wilde het nog een kans geven. Even smerig als vroeger
Heet iemand in jouw familie Jeroen? Dit mag nog zo ver gaan tot achterneef en daar stopt het.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Oh nee de naam Jeroen is in het Engels al helemaal geen goed idee. Ik vroeg hem het te herhalen en hij zei , i donno, Jerome?.
Jerome en Jeroen.
Wat vind jij typerend voor een ‘jeroen’?
- Blond haar
- Nietzeggende shirts met teksten van de C&A
- Baan met modaalinkomen
- vind zwartepiet nog kunnen want onze cultuur
- Was nooit een hoogvlieger
- Vinexwijkbewoner
- Twee kinderen met een top 10 naam
- Iedere vrijdag of in het weekend met zijn vrienden drinken terwijl vrouw thuis met de kinderen is
- Robgeuskinderen
- Kiest altijd voor de meest veilige opties
- Heeft een broer die Michiel, Thijs, Ruben etc heet zus Annelies, Ellen, Marijke etc.
- Vakantie naar Frankrijk of Spanje
- Partner werkt in de zorg of onderwijs
- Heeft ooit in 1 x een complete set van meubels gekocht die bij elkaar passen
0 stemmers
wel grappig ik denk bij de naam Jeroen ook precies aan al die vooroordelen maar de Jeroenen die ik ken, voldoen allebei niet aan die vooroordelen.
Dat is niet altijd zo, bij mijn buitenlandse creditcard is het niet mogelijk om er zelf geld op te zetten. Technisch gezien zal hij inderdaad wel een rekeningnummer hebben maar dat is geheim en geven ze niet vrij (ik had om het nummer gevraagd omdat ik graag meteen af wilde lossen maar dat mocht niet en was niet mogelijk ).
Er staat alleen een kaartnummer op volgens mij.
Bij mijn Nederlandse creditcard kan het gelukkig wel, daar kan ik via de app gewoon meteen aflossen als ik wil, maar je moet zelf wel in de gaten houden of je niet te dicht bij de standaard afschrijfdag zit anders heb je kans dat het dubbel afgeschreven wordt.
Het verbaast me eigenlijk ook wel dat zoveel mensen geen creditcard hebben, ik heb best vaak situaties gehad in het buitenland of hotelovernachtigen/reserveringen en met auto’s huren waar je gewoon niets kon zonder creditcard.
De Jeroen die ik ken is echt heel sexy en geen van dit allen.
Krijgen jullie vaak toevoeg verzoeken op Linkedin van random mensen?
- Ja, die krijg ik vaak
- Die krijg ik soms
- Die heb ik sporadisch wel eens gekregen
- Nee die krijg ik nooit
- Ik heb geen Linkedin
0 stemmers
Voor de mensen met Linkedin, stuur je zelf wel eens een verzoek naar iemand die je niet kent (en die verder ook niet hetzelfde vakgebied heeft of op een bepaalde manier een connectie met je heeft)
- Nee, dat doe ik nooit
- Ja dat doe ik (wel eens), want…
0 stemmers
Ik krijg regelmatig van die verzoeken en ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. Soms zijn het headhunters en dan kan het wel interessant zijn om ze te accepteren, maar soms snap ik echt totaal niet waarom ze me toevoegen. Wat moet ik doen als ik van die verzoeken krijg?
- Gewoon accepteren, je weet nooit of je er nog iets aan kunt hebben. Je kunt eventueel later weer verwijderen.
- Negeren.
- BLOKKEREN
0 stemmers
maar maar maar heb je dan niet honderd miljoen keer die advertentie gezien. dat die man zo lekker zwoel zegt APERATIVO NON ALCOLICO.
Same girl same
ik wist het… homo homini lupus est.
qoad erat demonstrandum. wat een inkopper.
Handgel heb ik nog liggen, omdat ik het nooit gebruik. Geloof persoonlijk niet dat het echt helpt. Verder heb nog 3 bakken pasta en 3 bakken chinees in de vriezer liggen. En anders is er vast nog wel een buur met een potje Hak of patat
Ik kreeg via LinkedIn ooit een uitnodiging met een huwelijksaanzoek van een Iraanse neurochirurg
Hoezo?
Het is een grapje. Chinees eten, snap je
Erg grappig
Meh