Ik ben vooral bang in quarantaine te moeten en dan op droge pasta en rijst moet leven, dus ik haal wat extra ingrediënten in huis zodat ik lekker kan blijven eten. Tomaat in blik en wat vriezervoer, niks bijzonders en dingen die sowieso lang meegaan.
Ooh dan zou ik het ook gebruiken, maar voor thuis vind ik een stuk zeep prima
Begrijp me niet verkeerd, maar op dit moment zou ik graag in quarantaine gaan. Lekker niet naar werk en school. En niet ziek zijn dus me wel goed voelen verder. Lekker hele dag beetje lummelen en alles doen waar ik normaal geen tijd voor heb
Disclaimer voor als het nodig is: ik wil geen Corona en vind het erg voor mensen die nu ongewild ergens vast zitten
Ik zou het echt niet erg vinden om verplicht 2 weken op een hotelkamer te moeten bivakkeren zolang er eten en toiletpapier wordt geleverd.
Jaaa, maar dan ga ik wel op het balkon of in de tuin lopen
Ik vraag me oprecht af of dit dan bijzonder verlof zou zijn.
Nou ik zou toch wel knettergek worden als ik 2 weken met mijn vriend (of nog erger, familie) op 10m2 moet zitten hoor. In m’n eentje; Bring it on. Lekker luieren en tv kijken, mijn vriend wordt na een kwartier al gek en gefrustreerd haha.
Waar zijn jullie naartoe geweest op huwelijksreis? haha
Hoezo wassen mensen hun vingertopjes niet?
Ik hoop dat hij elke aflevering van de franchise met een ander random accent spreekt
M’n vriend is zenuwachtig over corona en ik kan er niks mee. Hij heeft er steeds over dat we water en blikvoer in moeten slaan voor het geval de supermarkten niks meer geleverd krijgen? Lijkt me de minste zorg, als we in quarantaine zouden moeten maak ik me vooral zorgen over hoe het moet met de hondjes.
Kan me niet voorstellen dat er meteen een agent voor je deur staat zodra je 1 stap in je tuin zet, dus denk dat in je tuin gaan wel kan.
In dat hotel op Tenerife mogen ze echt hun kamer niet uit omdat ze dan andere mensen kunnen besmetten, maar ze mogen wel op hun balkon dus denk dat je eigen achtertuin/balkon ook wel mag.
Ja ik ging als denkexperiment de situatie schetsen, de honden kunnen gelukkig in de tuin als het echt moet maar m’n bulldog van 1 jaar oud moet ook rennen, dat past niet in een Amsterdams binnentuintje. De boodschappen kan ik door m’n gappies van Picnic voor de deur laten plempen dus daar zie ik niet heel veel problemen. Waar ik vastloop is wat het met de economie gaat doen als een hele wijk of echt grote groepen mensen in quarantaine moeten. Ik zag gister iets over knoflook, China is de grootste leverancier van knoflook en die handel staat stil. Dat kost toch klauwen met geld?
Ik maak me niet druk om het hele corona virus zelf, maar wel om de madness eromheen. Ik vlieg zaterdag naar Curaçao en ben echt wel bang dat er daar of hier iets gaat gebeuren in die tijd waardoor ik niet meer naar huis kan 2 weken later.
Mijn vriend vertelde dat die mensen op Tenerife niks terug krijgen van hun verzekering PLUS nu elke nacht bij moeten betalen aan dat hotel. Ik geloof dat niet, maar ergens zou het me ook niks verbazen.
Ja maar 2 weken VERPLICHT in een hotel zitten kun je toch niet verhalen op die mensen? En als ze dat geld niet hebben, mogen ze dan nooit meer weg of moeten ze een jaar gaan afwassen?
Iemand die ik ken zit momenteel vast in dat hotel in Tenerife. Eerst was ze ongewettigd afwezig maar aangezien het overmacht is zal ze uiteindelijk 65% van haar loon krijgen.
Ik denk dat de kans groter is dat de supermarkten geen eten geleverd krijgen door een paar gekke boeren dan vanwege het coronavirus.
Moet diegene ook betalen voor de kamer?
Oh ja, daar heb je een punt. Fuck, toch maar met de bakfiets langs de Appie XL dit weekend.