Stel je persoonlijke vraag #14

Goed dat jullie dan samen idd vinden! Het lijkt nu inderdaad alsof ik insinueer dat jij dat er ff doorheen drukt, maar zo bedoelde ik het niet. Of ja, dat insinueer en bedoel ik eigenlijk wel. Zoals @Paardenmeisje hier onder zegt hoor ik ‘ik baar dus ik bepaal’ vaker van bijvoorbeeld mn vriendinnen, dus daar zat ik mee in mn hoofd.

Aanname van mijn kant, dus.
(wow en lekker mn denkproces letterlijk zo neergeknald, super warrig dus sorry daarvoor)

2 likes

Er staat “Hallo, ik moet het baren hoor” in het bericht waar je op reageerde. Dus niet zo raar toch dat je dat er dan bij haalde?

Volgens mij nemen jullie die uitspraak van @grace veel serieuzer dan zij hem bedoelt :smile:

1 like

Ik ga later dit jaar mijn achternaam laten veranderen zodat mijn moederskant voortleeft en ik niet meer dagelijks wordt herrinerd aan mijn shitty upbringing.

Hoeveel lettergrepen heeft je achternaam?

• Een
  • Twee
  • Drie
  • Vier
  • Vijf
  • Meer dan vijf

0 stemmers

1 like

Oke maar dan zit je dus in quarantaine, in mijn geval in een mini appartementje van 30 m2. Wie controleert of je ook echt binnen blijft? Wordt je deur geseald ofzo? Hoe werkt dit? Weet iemand dit? :biggrin:

Wie zou er stiekem op dag 8 een ommetje maken? (anoniem)

• ja ik zou dat wel doen
  • nee hoor ik blijf binnen

0 stemmers

In dat hotel in Tenerife was er beveiliging die je tegenhield. Maar in woonsituatie weet ik niet, want dat lijkt me een onbegonnen zaak.
Ik ben wel benieuwd wat het met je doet, je zit eigenlijk toch in de gevangenis (ookal is het thuis).

Ik stuur eerst mijn kat op de uitkijk met een camera om :joy:

9 likes

Bucket :rofl:

Maar het is écht zo’n Franse sjé egenover een harde guh

Ik woon in de middle of nowhere dus waarschijnlijk kom ik dan niet eens iemand tegen om te besmetten.

Ik weet wel een paar mensen waar ik even flink door de brievenbus zou niezen.

43 likes

Kattenvlogs :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Mijn vriend en ik willen allebei heel graag dat ons toekomstige kind onze eigen achternaam krijgt. Mijn vriend heeft zo’n standaard Nederlandse achternaam zoals de Vries, maar dan met der ipv de wat het ‘speciaal’ maakt. Ik heb een uniekere en mooiere achternaam (volgens allebei), maar omdat die ene letter bij zijn achternaam zit is het uniek en wil hij de naam voortzetten. :confused:
Ik wil met trouwen dus ook mijn eigen naam aanhouden en ik vind het belangrijk om dezelfde naam te hebben als mn kind.

1 like

Haha kijk hoe vaak zijn achternaam voorkomt in Nederland en hoe uniek het nou echt is

https://www.cbgfamilienamen.nl/nfb/

5 likes

Verschillen jouw ogen van kleur?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat klinkt beter?

• De blog
  • Het blog

0 stemmers

Mijn naam 35 en die van mijn vriend 20.

2 likes

Nee maar wat ik wel freaky vind, als ik 1 oog dichtknijp zie ik alles/de wereld lichter, en als ik m’n andere oog dichtknijp zie ik alles donkerder. En met allebei de ogen open zit het er tussenin.

Hmm 358 versus 848, dus die van hem is zeldzamer. Alleen alsnog allebei niet aan het uitsterven dus ik win alsnog.

Oh wauw, mijn achternaam is meer dan 56.000, die van mijn vriend 228.

Vind ik persoonlijk een lastige. Hoe gedraag jij je t.o.v. je kapper tijdens een kappersbezoek?

Geïnspireerd door Ongemakkelijke momenten

• We praten de hele tijd met elkaar, voornamelijk over koetjes en kalfjes
  • We praten de hele tijd met elkaar, ook over privédingen.
  • Ik hou liever wat afstand en beperk me tot de basics (meer het type dat liever een roddelboekje leest ipv te babbelen)
  • Het hangt er van af hoe ik me voel
  • Anders

0 stemmers

2 likes

357 voor mij en 299 voor hem. Vind zijn naam in het Engels leuker, maar ik heb al 3,5 jaar problemen met hoe je het ook alweer schrijft (durf ik niet te zeggen want dan wordt ie echt boos) dus ik heb liever gewoon mijn eigen naam.