Stel je persoonlijke vraag #14

Ik staar gewoon een beetje stil voor me uit

5 likes

Die van mijn moeder is zóveel mooier! Daar baal ik echt van… Ook omdat ik geen band heb met de familie van mijn vader heb ik als puber echt gesmeeeeekt om de achternaam van mijn moeder. :sweat_smile:

1 like

dit is echt de droom

8 likes

Hij is niet echt actueel, want Kut komt nu zeker wel voor als achternaam.
2 of 3 jaar geleden in een volle wachtruimte een klant met die achternaam moeten oproepen

8 likes

Wauw, zonder schuldgevoel aso kunnen zijn :heart_eyes_cat:

Vervolgje:

Voor de types die liever wat afstand houden tijdens een kappersbezoek en niet te veel praten/liever iets lezen. Heb je daar dan een vervelend gevoel bij (vb. dat je misschien asociaal, onbeleefd, ongeĆÆnteresseerd, … overkomt)?

• Vroeger wel, nu niet meer
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Mijn kapper biedt ook de optie om je afspraak te boeken als zijnde ā€˜stiltebehandeling’, echt heerlijk. Niks is lekkerder dan dat er in stilte gefrummeld wordt aan je haar. Bijna een soort ASMR :joy:

11 likes

Dit klinkt echt ideaal, waar zit dat ergens?
Als je dat wil zeggen natuurlijk

Welke vraag heeft een kapper jou gesteld?

• Hoe oud je bent
  • Hoe je deze kapper/kapperszaak hebt gevonden
  • Waar je vandaan komt
  • Wat je studeert / wat voor werk je doet
  • Of je hier vaker komt
  • Of je een relatie hebt
  • Wat je van het weer vindt
  • Wat je vakantieplannen zijn/waren
  • Of je een partner hebt / kinderen
  • Of je je haar zelf had geverfd / geknipt
  • Of je interesse hebt in bepaalde producten die ze verkopen
  • Iets over het coronavirus

0 stemmers

Als je een kapsalon zou openen en je eigen achternaam zou moeten gebruiken. Wat zou je dan liever hebben?

• Slettenhaar
  • Kaal

0 stemmers

Je hebt wel iets van De pijper/Pijpers enzo. Ik dacht voornamelijk in Brabant. Ik ken ook een Slettenhaar. De Pijper komt gewoon 625 keer voor.

Eerst stond de pol op max 1 antwoord en toen wilde ik het veranderen maar heb ik het niet volledig goed aangepast. :’)

1 like

Ik dacht dat die van mij er geen mening over had, maar ik hoorde een tijdje terug van een kennis die naar dezelfde kapper gaat dat die mij omschreef als ā€œdat zeer zeer introvert meisjeā€ :face_with_raised_eyebrow: (introvert and proud hoor, maar dacht toch even: bitch, please, ik wil ontspannen bij de kapper, geen awkward gesprek op gang houden dat het hele kapsalon kan meevolgen :woman_shrugging:)

On that note: hoe awkward zijn praatgrage tandartsen/orthodontisten? Lig je daar met je benen omhoog/mond opengeklemd met een speekselzuigding in je bek …

4 likes

Tokkie, 128😁

Ik drink nu koude thee :eyes:

1 like

Cosmo heeft dat ook en die zitten volgens mij in heel NL!

1 like

Dat gebeurt me dagelijks, maar drink het meestal dan wel gewoon op, ligt ook een beetje aan de smaak.

1 like

Ik gooi er dan wat uit en dan weer heet water bij.
Soms vergeet ik het dan weeeer en zo gaat het weer door

6 likes

No way dat ik mezelf zou omschrijven als het type dat liever een roddelblaadje leest :’) Maar ik bespreek de basics over mijn kapsel. En als hij/zij vraagt of ik vrij ben/wat voor werk ik doe antwoord ik daar ook wel op maar verder staar ik naar mijn florissante kop in de spiegel en kijk ik naar hoe de kapper mijn haar kamt (vaak niet zacht en mijn oren meenemend :@) en knipt.

3 likes

Oosten van het land is as far as i wanna go :joy: mocht je ook in deze hoek wonen dan kun je me PB’en!

Ik heb gestemd op ā€˜we praten over koetjes en kalfjes’ maar dat doe ik uit sociaal gewenst gedrag, het liefst zou ik niet praten maar dat vind ik erg lastig.

4 likes