Stel je persoonlijke vraag #14

Toen mijn opa overleed had ik 2 of 3 jaar geen contact meer, ben toen ook niet naar de begrafenis geweest. Nul seconde spijt van gehad.

Chips en cola blijft voor mij echt ultieme verwennerij :heart_eyes:

2 likes

Dat heeft inderdaad verstrekkende gevolgen idd! Dit is er bij mijn moeder ook aan de hand, haar vader had een onbekende vader en heet naar zijn moeder. Mijn moeder had dan ook een andere achternaam gehad maar heeft op mij dus geen invloed gehad haha.

Mijn moeder vroeg de volgende ochtend of ik mijn bed wilde verschuiven, het bonkte nogal tegen de verwarming

4 likes

Ik heb nog nooit een jongen mee naar mijn ouders genomen, dat kunnen ze écht niet aan

Een soortgelijk verhaal was mijn aanleiding voor de poll hahaha, bonkte een avond met mn hoofd tegen de kachelpijp. Mn moeder vroeg de volgende ochtend liefjes of ik geen hoofdpijn had, of een bult op mn hoofd. Echt genieten was dat mam, bedankt

2 likes

Hahah mijn moeder heeft achteraf ook wel eens gevraagd of ik had genoten, kon echt door de grond zakken op dat moment en nu denk ik ja ok boeie, ik ben ook niet door de ooievaar gebracht. :joy:

Wat vind je van het weer de laatste tijd? :cloud_with_rain:

• Vreselijk
  • Wel oke eigenlijk
  • Ik heb geen sterke mening over dit weer
  • Ik hou van dit weer
  • Ik wil gewoon sneeuw

0 stemmers

Hoe heb jij je schoenen opgeborgen?

• Gewoon bij de voordeur op de grond
  • Op een schoenenrek (of iets wat daar op lijkt)
  • Ik hang ze ergens op
  • In een speciale schoenenkast (een dichte kast)
  • In mijn kledingkast (bij m’n kleding dus)
  • Op (of in) een speciale kast
  • Overal door het huis geslingerd, geen vaste plek
  • In een bak of mand oid
  • Ik verzamel ze onder mijn bed
  • Ze staan op de trap
  • Ze staan bij de openhaard
  • Je bent iets vergeten zucht Xiomara

0 stemmers

De schoenen die ik (dat seizoen) het meest draag, staan beneden in een dichte kast. Mijn overige schoenen staan onderin mijn kledingkast.

Op meerdere vaste plekken :sweat_smile: heb teveel schoenen, wat ik niet minstens 2 keer per week draag staat op zolder.

8 likes

Nee, maar wel lege condoomverpakkingen.

2 likes

Ikea billy met zoveel mogelijk planken.

Qua tijd: zeg jij 10 voor half of 20 over …
Dus 10 voor half 10 of 20 over 9
Volgens mij zeggen Belgen eerder 20 over dus gelijk even de vraag of dat echt zo is

• Ik zeg 10 voor half 10 en ben Nederlander
  • Ik zeg 20 over 9 en ben Nederlander
  • Ik zeg 10 voor half 10 en ben Belg
  • Ik zeg 20 over 9 en ben Belg

0 stemmers

Ik wissel af, heb er geen vaste regel voor. De ene keer zeg ik 20 over en de andere keer 10 voor half. Ben Nederlands trouwens

Ik heb ja gestemd, het was alleen geen seksspeeltje maar de kamasutra. Top mam :thumbsup:

1 like

Ik zeg ook wel eens 9 uur 20. Denk dat dat komt omdat ik bijna nooit meer naar een klok met wijzers kijk?

Ik kwam er wel achter dat buitenlanders je vrij achterlijk vinden als je in t Engels de tijd aanduid als “10 before half 9”.

8 likes

Maar dat klinkt ook debiel in het Engels XD

3 likes

Ik ben nu in een nostalgische bui aan het zoeken op Google, maar kan niks meer vinden, geen idee hoe het heette ook. Van taal weet ik alleen dat elk hoofdstuk startte met allemaal woorden op een schoolbord en bij rekenen hadden we twee boeken waarvan er één Allerlei heette.
Het ziet er nu in ieder geval allemaal een stuk hipper uit dan vroeger zie ik haha

1 like

Weet jij nog hoe je een staartdeling moet doen?

• Ja
  • Nee
  • Heb ik nooit geleerd

0 stemmers

Weet jij nog hoe je een zin moet ontleden?

• Ja
  • Nee
  • Heb ik nooit geleerd

0 stemmers

Ik kom niet verder dan onderwerp, lijdend voorwerp, meewerkend voorwerp, persoonsvorm, de rest ben ik allemaal kwijt…