Stel je persoonlijke vraag #14

Haha doet me denken aan de verfilming van ‘hoe overleef ik…’ wat een deceptie. Maar snap niet hoe ik dat niet zag aankomen (misschien omdat ik 12 was). Dat was echt een gedrocht van een film.

12 likes

Denk ik.
Ik ga in de zomer bevallen, dus dan sowieso niet. Mijn vriend gaat met vrienden in mei dus kan in het voorjaar geen vrij meer krijgen😩. Misschien nog in het najaar maar dat ligt aan de baby.

Ik ga nog wel maar heb nog geen idee waarheen of wanneer.

3 likes

Ik heb bij mijn oma’s begrafenis gemerkt hoe fijn het is als mensen hun medeleven betonen door op te komen dagen. Ook bijvoorbeeld de buren van mijn ouders kwamen, heel lief want mijn oma kenden ze niet eens echt. Dus ik zou wel gaan omdat ik denk dat mensen het gebaar waarderen, zo lang je niet het hardste gaat huilen ofzo.

6 likes

image

• Ja
  • Weet ik niet zeker
  • Nee

0 stemmers

Ik niet maar m’n zusje een aantal keer geloof ik. Arm kind. Eentje heeft ze heel lang met zich meegedragen maar die weet ik nu helaas ook (had niet gehoeven) en de andere keer belde ze me op vanuit huis (ik woonde net op kamers) dat ze niet naar boven durfde terwijl ze wilde slapen omdat pap en mam seks hadden. Niet zeker wat ik eraan had kunnen helpen maar ik denk dat gedeelde smart halve smart was op dit moment want ik wilde er ook niet per se aan denken.

En ik sliep een keer met mijn ex bij zijn moeder op zolder en die had net een vriend en we konden horen dat ze keihard seks hadden. Maar dat vond hij naarder dan ik en dat snap ik ook wel. Die vent was ook echt een kwal maar het was mijn moeder niet natuurlijk. En de keer erna dat we er waren had ze demonstratief nitrofurantoine op tafel staan, maar ik denk dat ik dat alleen opvatte als een subtiele ‘zie mij een actief seksleven hebben.’

1 like

Maar dan de wedervraag:
Hebben jouw ouders jou weleens seks horen hebben?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

Mijn moeder zat een keer met een vriendin in de tuin. Mijn vriend en ik bedachten dat het een goed moment was om seks hadden want er was niemand boven. Schijnbaar zat met ik mijn voet op de vensterbank en bewoog heel gordijn heel erg mee. Toen hadden ze het dus wel door.

4 likes

Toen mijn opa overleed had ik 2 of 3 jaar geen contact meer, ben toen ook niet naar de begrafenis geweest. Nul seconde spijt van gehad.

Chips en cola blijft voor mij echt ultieme verwennerij :heart_eyes:

2 likes

Dat heeft inderdaad verstrekkende gevolgen idd! Dit is er bij mijn moeder ook aan de hand, haar vader had een onbekende vader en heet naar zijn moeder. Mijn moeder had dan ook een andere achternaam gehad maar heeft op mij dus geen invloed gehad haha.

Mijn moeder vroeg de volgende ochtend of ik mijn bed wilde verschuiven, het bonkte nogal tegen de verwarming

4 likes

Ik heb nog nooit een jongen mee naar mijn ouders genomen, dat kunnen ze écht niet aan

Een soortgelijk verhaal was mijn aanleiding voor de poll hahaha, bonkte een avond met mn hoofd tegen de kachelpijp. Mn moeder vroeg de volgende ochtend liefjes of ik geen hoofdpijn had, of een bult op mn hoofd. Echt genieten was dat mam, bedankt

2 likes

Hahah mijn moeder heeft achteraf ook wel eens gevraagd of ik had genoten, kon echt door de grond zakken op dat moment en nu denk ik ja ok boeie, ik ben ook niet door de ooievaar gebracht. :joy:

Wat vind je van het weer de laatste tijd? :cloud_with_rain:

• Vreselijk
  • Wel oke eigenlijk
  • Ik heb geen sterke mening over dit weer
  • Ik hou van dit weer
  • Ik wil gewoon sneeuw

0 stemmers

Hoe heb jij je schoenen opgeborgen?

• Gewoon bij de voordeur op de grond
  • Op een schoenenrek (of iets wat daar op lijkt)
  • Ik hang ze ergens op
  • In een speciale schoenenkast (een dichte kast)
  • In mijn kledingkast (bij m’n kleding dus)
  • Op (of in) een speciale kast
  • Overal door het huis geslingerd, geen vaste plek
  • In een bak of mand oid
  • Ik verzamel ze onder mijn bed
  • Ze staan op de trap
  • Ze staan bij de openhaard
  • Je bent iets vergeten zucht Xiomara

0 stemmers

De schoenen die ik (dat seizoen) het meest draag, staan beneden in een dichte kast. Mijn overige schoenen staan onderin mijn kledingkast.

Op meerdere vaste plekken :sweat_smile: heb teveel schoenen, wat ik niet minstens 2 keer per week draag staat op zolder.

8 likes

Nee, maar wel lege condoomverpakkingen.

2 likes

Ikea billy met zoveel mogelijk planken.