Stel je persoonlijke vraag #14

Als jouw leven een soap was? Met welke soap is deze dan het meest te vergelijken (qua populariteit)? Dus hoe interessanter/dramatischer hoe meer kijkcijfers?

• Pittige tijden
  • Goudkust
  • Onderweg naar Morgen
  • Goede tijden slechte tijden
  • As The World Turns
  • The Bold and The Beautiful
  • Het beutytopic

0 stemmers

En puur op basis van naam. Welke naam van de volgende soaps komt het best overeen met wat er is gebeurd in jouw leven?

• Pittige tijden
  • Goudkust
  • Onderweg naar Morgen
  • Goede tijden slechte tijden
  • As The World Turns
  • The Bold and The Beautiful
  • Het beutytopic

0 stemmers

Hoog in mensen hun irritatiezone komen vooral irl :wink:

3 likes

Dit vind ik echt super moeilijk te beantwoorden. Daar is het leven te complex voor denk ik.

Het voelt alsof ik in een heel hoog level zit via de easy modus. Maar doordat ik alle ‘challenges/quests’ aanga om zo snel mogelijk in dat hoge level te komen, het inmiddels wel pittig is. En daardoor mijn energy level/damage nu redelijk laag is. :laughing:
Op sommige (uitdagings) vlakken vind ik mezelf hierdoor super skilled, maar emotioneel gezien ben ik best weak.

2 likes

Retorische vraag schat

10 likes

Vind jij jezelf grappig?

• Niet grappig
  • Een beetje grappig
  • Gemiddeld grappig
  • Vrij grappig
  • De Fucking hilarischste

0 stemmers

Indien je een vriend hebt, vraag/app eens hoe grappig hij zichzelf vindt?

• Niet grappig
  • Beetje grappig
  • Gemiddeld grappig
  • Vrij grappig
  • De hilarischste

0 stemmers

5 likes

Vind dit echt een mega interessante manier om te reflecteren haha.

@Lula Ik niet, maar ik kom van een onzeker en gevoelig meisje (nog steeds wel) naar een succesvol bedrijf en groot huis gebouwd in eigen beheer, waardoor ik vind dat ik het toch goed gedaan heb ondanks mijn persoonskenmerken ofzo? :wink: Ik ga ondanks mijn onzekerheid een uitdaging niet uit de weg wat dat betreft. Hard modus omdat ik mezelf ergens in bijt tot ik het heb bereikt.

@grace Sowieso zijn mannen altijd super skilled haha (vinden ze zelf)

niet ALTIJD natuurlijk, maar gemiddeld meer dan vrouwen denk ik, in de vriendengroep zijn mannen ook altijd aan het opscheppen over van alles en vrouwen juist heel bescheiden.

2 likes

Ik had dit niet aan mijn vriend moeten vragen.
Wij hebben echt een ander soort humor en buiten dat zou hij nooit toegeven dat ik grappig ben.

1 like

Haha maar dat is t punt. Mijn theorie is dat mannen zichzelf sneller grappig vinden.

(Hoewel ik als vrouw net zonder 1 seconden nadenken IK BEN FUCKING HILARISCH aanklikte)

15 likes

Dat sowieso. Maar hij heeft echt van de boerenhumor (is dat een ding?) en de mijne is meer sarcastisch en net over het randje.

Denk dat vrouwen wel wat “gevatter” zijn ofzo.

1 like

Nou ik ben een maand bezig dus ik denk niet dat ik substantieel verschil van iemand met een masterdiploma haha. Maar in algemene zin ben ik wel ok in het navigeren van bureaucratie enzo en in mn leven op orde houden dus dacht dat dat me wel high skilled maakt? Leuk dat ik onderzoek doe naar een of andere eiwitten in bloed hoor maar dat maakt niet zoveel uit voor je life skills denk ik hahahaha

2 likes

Ik zou ook zo een verhaallijn kunnen opsturen hoe het in elkaar zetten van een kast zorgde voor 15 jaar ruzie en dat het nooit echt meer goed kwam. (Echt gebeurd) :joy:

8 likes

Ik moet zeggen dat ik me ook nogal arrogant voelde toen ik super skilled stemde, want er zijn ook een paar gebieden in mijn leven waar ik keihard in faal, maar over het algemeen ben ik wel van de school

Het meeste waar ik aan begin kan ik opzich wel.
Sorry voor het hoge Omdenken-coaching gehalte

15 likes

Arriva stop met de 1e klas treinstellen. Wat vind jij, moet de NS volgen?

• Ja, afschaffen die 1e klas.
  • Nee, behouden.

0 stemmers

Ik ben altijd grappig

3 likes

Ik vind 
 over het algemeen grappiger

• Mannen
  • Vrouwen
  • Gelijk

0 stemmers

Ben altijd jaloers hoeveel lol en slappe klets mannen onderling vaak hebben. Met mijn vriendinnen is het vaak zo serieus en telkens praten over kinderen en relaties. :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Met de één is de humorchemistry sterker dan met de ander. Dus het scheelt met wie ik ben wel hoe hilarisch ik kan zijn.
(En het kan zijn dat ik in de poll ietwat heb overdreven hoor, want ik onthoud graag de 3 epic grappige momenten uit mijn leven en voer die aan als anekdotisch bewijs dat ik FAKKING HILARISCH ben.)

3 likes

Wij maken regelmatig op hetzelfde moment hetzelfde grapje #anwblife

Op de vraag van @Zemraluani hierboven waren we het ook met elkaar eens. Ik stemde over mezelf hilarischte en toen ik aan hem vroeg zei ie 'ik vrij grappig, jij de hilarischte ’

1 like

Ja haha, of als maar een paar mensen hem gehoord hebben, de grap nog een keer herhalen maar dan nog iets harder. :joy:

5 likes