jat het ongevraagd van huisgenoten
Kijk naar onderstaande foto
Waar ging jouw aandacht als eerst naar uit?
- Het ALDI-logo dat prijkt op de muur
- De computer in de doos
- De man die het winkelwagentje duwt
- Andersā¦
0 stemmers
Haha een vriendin van mij is hiermee een keer in de problemen gekomen omdat haar huisgenoot dus blijkbaar een haar op de tandpastatube legde om te checken of zij die gebruikte. Het antwoord was ja en toen had haar huisgenoot een boete op de wiebetaaltwat gezetš
Het Aldi logo, maar dat komt ook omdat je van boven scrollt en daar sowieso mān oog als eerste op viel.
De auto op de achtergrond.
Toen ik gister naar de supermarkt ging waren de schappen met pasta en blikvoer aanzienlijk leger dan normaal. Dus ik vroeg me af of dit overal zo was door de gekte of dat het toeval was.
Voor iedereen die gister/vandaag in de super was, was dit bij jou ook het geval?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb je toen ook maar iets extra ingeslagen?
- Ja
- Nee
- Wou ik sowieso al doen
0 stemmers
Bij ons was niks leger dan normaal terwijl ik op een kwartier afstand woon. Had wat meer onrust verwacht eigenlijk
Ik beken
Ik bestel altijd, dus weet ff niet of dat bij ons ook is Maar denk dat het voor veel mensen een soort van groepsgedrag is. Zo van; oei er is al veel op, laat ik ook maar wat meenemen mocht ik straks als enige niks in huis hebben en de boot missen. Helemaal niet perse omdat ze echt verwachten dat er wat gaat gebeuren.
Ik sla altijd al zo goed in dat ik slechts 1x per week ga. Ik heb een rek in de garage dat ik 2x per jaar aanvul met pasta/rijst etc. Op het moment heb ik heb geen idee wat de status is van de supermarkt
Ik ga morgen even kijken want ik ben best benieuwd (en ik woon in de āgrensstreekā, waar in Duitsland al 100 mensen in quarantaine zitten).
Hoe bedoel je dit? Hoe spreken ze half negen uit in Engeland?
Half 8 or half past 8. Maar half 8 is dus kort voor half past 8 en is dus half 9
20.30 = half (past) 8
Wat voor verwarring kan zorgen ondat wij juist zeggen half (voor) 9.
Wow goals, maar aan de andere kant lijkt het me ook een hel om dan die boodschappen te doen haha. Hoeveel pasta etc. Heb je eigenlijk nodig voor een half jaar
Eigenlijk is het best chill. Doe 2x per jaar een bestelling bij de jumbo voor een aantal dozen droge pasta (10x500g). Die worden een aantal dagen later daar geleverd en dan helpt een medewerker me met het inladen in de auto. Dus het enige dat ik zelf moet slepen is van de auto naar de garage
. Rijst koop ik in 3kg bij de Lidl en neem ik gewoon een aantal zakken tegenlijk mee.
Maar het verwarrende is dat ze dus half eight zeggen voor half negen
Welke van de achternamen uit deze video zou jij kiezen om over te nemen?
- Van Kut
- Poep
- De Neuker
- Hoeren
0 stemmers
Als ik het vergelijk met mān ouders zou ik zeggen dat ik niet veel spullen heb maar ik denk gemiddeld. Toen ik op mezelf ging wonen hadden mān moeder gewoon een compleet nieuw bestekset nog liggen, tig ongebruikte handdoeken en theedoeken etc. Mega veel goede borden en schaaltjes. Gewoon omdat mān moeder maar blijft kopen voor het geval dat?! Maar ook zoveel vazen/potten. Ik begrijp ook niet waarom ze dat soort dingen maar blijft kopen. Volgens mij liggen er bij mān ouders alleen al 10 verschillende soorten fƶhns. Echt waarom.
Maar in mijn geval kwam het goed uit.
Ik zou oprecht heel geinteresseerd zijn in hoe dit zou correleren met ervaren gezondheid, maar dat gaat wellicht wat ver voor dit forum
Oeps, het Jaar is nu 1710. Jij leeft met precies dezelfde allergieƫn, handicaps, bril, geboorte gebreken als nu. Als je bijvoorbeeld een blinde darm ontsteking hebt gehad ben je nu dood.
Zou jij nog leven?
- Ja
- Nee
- Misschien met heel veel geluk
0 stemmers
Zou jij, als je geboren was in 1710 überhaupt tot dit punt geleefd hebben? Dus, alle levensreddende operaties heb je niet ondergaan, etc.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wanneer zou jij het loodje hebben gelegd? Dus elke keer dat er ingegrepen is je te redden is niet gebeurd.
- Geboorte (complicaties, geboren met keizersnee etc etc)
- Babytijd
- Peuter tijd
- Kindertijd
- Pubertijd
- Twintiger tijd
- IK LEEF NOG IN 1710
0 stemmers