Qua mannen die ik aantrekkelijk vind vaak wel, maar ik heb maar drie serieuze relaties gehad en die waren alle drie juist heel erg verschillend.
maar ehm denk dat dubbele nationaliteit die van mij is hahaha
het zijn allemaal wel een beetje de ideale tumblr-boyfriends, op het niet wassen na dan
@midheavenmoon Ik val vaak op van die computermannen die een beetje nerdy zijn maar âper ongelukâ knap haha. Lang en met donker haar en atletisch gebouwd Maar dat is niet accidental denk ik.
@Jumpsuit Mijn vriend doet gewoon zân hand tussen zân benen en duwt met 2 vingers ligt tegen zân ding zodat ie recht naar beneden wijst.
@DeFourneau ik scheer ze 1 keer per maand ofzo onder de douche, dan zit mijn make up daar beter. Heb heel donker haar en vind zoân schaduw die je dan ziet daar niet mooi. Ik krijg geen stoppels want dat haar is heel dun daar.
Ja ze zijn altijd into sport waar ik dus echt NIET van houd. En anders zijn ze ingenieur en technisch.
Zou jij een relatie kunnen/willen hebben met een YouTuber/influencer?
- Nee alsjeblieft niet zeg
- Ja lijkt me leuk
- Ik zou het niet echt leuk vinden maar wel accepteren
- Zolang mân partner mij er niet in betrekt vind ik het prima
- Mwah ik twijfel
- Geen mening
0 stemmers
Ik heb wel een paar keer een seksdroom gehad over Thomas van der Vlugt en ik vind hem niet eens aantrekkelijk. Ja lelijk ook niet hoor maar word er niet warm of koud van, maar blijkbaar mân onderbewustzijn wel want het ging er heftig aan toe en we vielen zelfs door een raam heen.
Ik was hem helemaal vergeten! Ik ga nu kijken of hij nog aan YouTube doet.
Op het hele vroege EFG hadden hier dus echt fotoâs van je ex gestaan.
Zou je liever een relatie hebben met iemand die als beroep:
- Acteert
- Presenteert
0 stemmers
Ik vind acteurs vaak wat meer kunstzinnigere types en presentatoren van zulke gelikte Jan Versteeghen.
En mijn accidental type is vaak corporate, terwijl ik daar echt niet op val en echt totaal niks heb met bedrijfsleven en het eigenlijk gewoon walgelijk vind. Ik zou dan liever vallen voor een stoffig academisch type maar lukt niet
Een presentator lijkt me makkelijker voor de buitenwereld. Lijkt me lastig om een relatie te hebben met Erik de Vogel en dat mensen dan denken dat hij net zo is als Ludo Sanders en jou daar op aankijken van iel hoezo heb je een relatie met Ludo. En een presentator is gewoon âdie man van het 8 uur journaalâ en daar valt toch moeilijker een mening over te vormen denk ik.
Ja mee eens, ook al val ik niet op kunstzinnige types, vind die vaak vermoeiend toch zou ik liever met een acteur zijn. Ook vanwege de kritiek die iemand krijgt, ik denk dat een acteur minder last heeft van gezeik van kijkers. Bovendien speelt ie maar een rol dus ik denk dat privé en werk wat makkelijker te scheiden zijn. Presentatoren lijken me wat te eigengeil. En het lijkt me leuk als die goed typetjes kan spelen, vind ik zelf ook leuk om te doen.
@Spaarlamp oh haha dan denken we daar het tegenovergestelde over!
Ik probeer ff een soortgelijke bekendheid in Nederland te vergelijken als het om presenteren/acteren gaat. Heb jij dan liever?
- Een relatie met een presentator/presentatrice met de bekendheid van Een Beau van Erven Dorens /Chantal Janzen/Humberto Tan
- Een relatie met een acteur/actrice met de bekendheid van Barry Atsma, Halina Reijn, Erik de Vogel
0 stemmers
Ik heb dat vroeger weleens gedaan. Heiligschennis, maar ik bewaarde boeken toen toch niet. Nu e-reader en boeken geef ik weg.
Daar heb ik geen 4 dagen voor nodig.
Gewoon een leuke weerman bijv
Of het nou een acteur of presentator zou zijn, of ik er aan zou beginnen ligt echt aan de kwaliteit van zân werk. Een acteur die flauwe comedies maakt of een presentator die zoân ramptoeristenshow maakt, dat komt er niet in.
HawaĂŻaans
Lol na het lezen van de post ergerde ik me al