Wat zou jij hebben in 1710?
- Fucked up tanden (want geen beugel)
- Fucked up zicht (want geen bril)
- Fucked up gehoor (geen apparaat)
- Fucked up nog iets anders, namelijkā¦
0 stemmers
Wat zou jij hebben in 1710?
0 stemmers
Ik ben met de vacuümpomp geboren, zou het dan in 1710 al klaar geweest zijn anders? Denk het wel en anders misschien wel voor mijn moeder.
Fucked up arm want die heb ik 2x gebroken 
Ik ben nog nooit geopereerd dus ik zou nog lekker shinen 
Ik twijfel ernstig of ik zonder mān antidepressiva dood zou zijn of een soort dorpsgek 2.0
misschien wel verbrand omdat ik een heks was.
Fucked up leven want ik heb acute blindedarmontsteking gehad toen ik 26 was. Dat was dan mn einde geweest, het had nu al niet veel langer moeten duren.
Heb een week in het ziekenhuis gelegen vanwege acute astma (wat ik daarvoor niet had). Leef nu sowieso met astma-puf al een paar jaar. Denk dat ik daar wel aan dood was gegaan zonder extra zuurstof en medicijnen.
Het ligt er ook wel aan in wat voor gezin je was geboren. Als ik bij rijkelui was geboren had ik nog een kansje gehad, maar aangezien mijn familie toentertijd arm was vrees ik dat ik bij die meeting mijn kist in elkaar kan timmeren.
Ik dacht eerst dat ik nog zou leven want nooit serieuze gezondheidsproblemen gehad, maar toen kwam je laatste vraag met geboorte/keizersnee bij de antwoorden en ik denk dat ik inderdaad de geboorte niet eens overleefd zou hebben?? De bevalling zette niet goed door en ik ben met keizersnede geboren.
En ik snap het verschil tussen je eerste 2 vragen niet? 
Ik heb kinkhoest gehad als kind en wel vaker ontstekingen van luchtwegen enzo. Mogelijk dat dit mijn dood was geweest ooit? At men toen in West Europa al pindaās? Dat zou ook wel een dingetje zijn geweest HAHA
Laten jouw spijkerbroeken afdrukken achter op je benen?
0 stemmers
Ooh ja okƩ, dus bij de eerste zou ik leven want nu alles goed, bij de tweede zou ik niet leven (want ik was niet eens ter wereld gekomen)?
(extra checken of ik het goed snap want ben een verantwoordelijke forummer en wil de poll wel correct invullen
)
Mn topshop broeken niet. Die tering monki kimomo wel
Dat antwoord staat er niet bij 

Ik denk dat het in mijn situatie niet gezond zou zijn om samen te wonen. Ik wil namelijk niet dat hij zich een verzorger gaat voelen. Zeker als ik een paniekaanval heb durf ik niemand bij me te hebben.
Man ik ben ongesteld en had zoān ontiegelijk zin in zeebanket (gehaald uiteraard he he)
zeebanket:
0 stemmers
Wanneer vind jij iemand lang?
Vrouw
0 stemmers
Man
0 stemmers
Ik kom uit een familie met lange mensen, dus vandaar mijn antwoorden. Waar is het bij mij fout gegaan? 
Sorry voor dubbelpost, nog even de reden; hier in Engeland wordt bijvoorbeeld 1,80 voor mannen al als lang gezien. Ik vind dat niet lang, dus ben benieuwd of dan aan mij ligt of aan mijn Nederlandse omgeving.
Ik vind mensen al snel lang lijken met mijn 1,65