Stel je persoonlijke vraag #14

Oh en ik heb ook heel veel filmpjes gekeken als je geen stem in je hoofd hoort, als je zoekt op ‘no inner monologue’ vind je een hoop!

Mijn studieschuld is niet meer zo hoog. Maar als die hoger was geweest dan denk ik dat ik het wel zou doen.

2 likes

Nah nee, ik ben toch zo pauper en blijf dat de rest van mijn leven waarschijnlijk wel, dat ik niks hoef af te lossen. Tot hij wordt kwijtgescholden :dove:

6 likes

Laten we er maar vanuit gaan dat het Henk de patatboer wordt :sob:

Als het leven een game was, op welk level speelt jouw leven dan?

Dus vergeleken met andere Nederlandse/Belgische leeftijdsgenoten, niet van “easymode want geboren in NL”, maar met hoe erg het je mee heeft gezeten tot nu toe in vergelijking met de rest.

• De tutorial: iemand deed me alles voor en ik volgde gewoon.
  • Easymode: er heeft veel mee gezeten in mijn leven
  • Medium: mijn leven is gemiddeld moeilijk geweest
  • Difficult: meer zat me tegen dan mee
  • Hard: alles zat tegen

0 stemmers

Als jij hebt gereserveerd in een restaurant en je komt te laat, laat jij dat dan aan ze weten? Bijv. Door te bellen?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Dit bij 40.000+ wel. Bij 5.000 of zo niet.

1 like

Oeh interessante formulering.

Hoe skilled is jouw personage?

• Niet skilled
  • Weinig skilled
  • Gemiddeld skilled
  • Super skilled

0 stemmers

Als jouw leven een soap was? Met welke soap is deze dan het meest te vergelijken (qua populariteit)? Dus hoe interessanter/dramatischer hoe meer kijkcijfers?

• Pittige tijden
  • Goudkust
  • Onderweg naar Morgen
  • Goede tijden slechte tijden
  • As The World Turns
  • The Bold and The Beautiful
  • Het beutytopic

0 stemmers

En puur op basis van naam. Welke naam van de volgende soaps komt het best overeen met wat er is gebeurd in jouw leven?

• Pittige tijden
  • Goudkust
  • Onderweg naar Morgen
  • Goede tijden slechte tijden
  • As The World Turns
  • The Bold and The Beautiful
  • Het beutytopic

0 stemmers

Wel heel erg benieuwd waar de super-skilled mensen zo super-skilled in zouden zijn.

1 like

Hoog in mensen hun irritatiezone komen vooral irl :wink:

3 likes

Dit vind ik echt super moeilijk te beantwoorden. Daar is het leven te complex voor denk ik.

Het voelt alsof ik in een heel hoog level zit via de easy modus. Maar doordat ik alle ‘challenges/quests’ aanga om zo snel mogelijk in dat hoge level te komen, het inmiddels wel pittig is. En daardoor mijn energy level/damage nu redelijk laag is. :laughing:
Op sommige (uitdagings) vlakken vind ik mezelf hierdoor super skilled, maar emotioneel gezien ben ik best weak.

2 likes

Godverdomme, is een master al niet meer genoeg om jezelf super skilled te mogen noemen.

3 likes

Oh het zijn ook allemaal mensen met PhD’s of niet? Die dat gestemd hebben :rofl:

Retorische vraag schat

10 likes

Vind jij jezelf grappig?

• Niet grappig
  • Een beetje grappig
  • Gemiddeld grappig
  • Vrij grappig
  • De Fucking hilarischste

0 stemmers

Indien je een vriend hebt, vraag/app eens hoe grappig hij zichzelf vindt?

• Niet grappig
  • Beetje grappig
  • Gemiddeld grappig
  • Vrij grappig
  • De hilarischste

0 stemmers

5 likes

Vind dit echt een mega interessante manier om te reflecteren haha.

@Lula Ik niet, maar ik kom van een onzeker en gevoelig meisje (nog steeds wel) naar een succesvol bedrijf en groot huis gebouwd in eigen beheer, waardoor ik vind dat ik het toch goed gedaan heb ondanks mijn persoonskenmerken ofzo? :wink: Ik ga ondanks mijn onzekerheid een uitdaging niet uit de weg wat dat betreft. Hard modus omdat ik mezelf ergens in bijt tot ik het heb bereikt.

@grace Sowieso zijn mannen altijd super skilled haha (vinden ze zelf)

niet ALTIJD natuurlijk, maar gemiddeld meer dan vrouwen denk ik, in de vriendengroep zijn mannen ook altijd aan het opscheppen over van alles en vrouwen juist heel bescheiden.

2 likes

Enkel de weergave van zijn mening en gebrek aan zelfinzicht. Want de LOLZ per jaar zijn op één hand te tellen.

5 likes

Ik had dit niet aan mijn vriend moeten vragen.
Wij hebben echt een ander soort humor en buiten dat zou hij nooit toegeven dat ik grappig ben.

1 like