Haha maar dat is t punt. Mijn theorie is dat mannen zichzelf sneller grappig vinden.
(Hoewel ik als vrouw net zonder 1 seconden nadenken IK BEN FUCKING HILARISCH aanklikte)
Haha maar dat is t punt. Mijn theorie is dat mannen zichzelf sneller grappig vinden.
(Hoewel ik als vrouw net zonder 1 seconden nadenken IK BEN FUCKING HILARISCH aanklikte)
Dat sowieso. Maar hij heeft echt van de boerenhumor (is dat een ding?) en de mijne is meer sarcastisch en net over het randje.
Denk dat vrouwen wel wat āgevatterā zijn ofzo.
Nou ik ben een maand bezig dus ik denk niet dat ik substantieel verschil van iemand met een masterdiploma haha. Maar in algemene zin ben ik wel ok in het navigeren van bureaucratie enzo en in mn leven op orde houden dus dacht dat dat me wel high skilled maakt? Leuk dat ik onderzoek doe naar een of andere eiwitten in bloed hoor maar dat maakt niet zoveel uit voor je life skills denk ik hahahaha
Ik zou ook zo een verhaallijn kunnen opsturen hoe het in elkaar zetten van een kast zorgde voor 15 jaar ruzie en dat het nooit echt meer goed kwam. (Echt gebeurd)
Zijn er mensen die op āvrij grappigā en āde hilaristischeā hebben gestemd waar jij je vraagtekens bij plaatst, die zichzelf overschatten?
0 stemmers
Zijn er mensen die āniet grappigā en āeen beetje grappigā hebben gestemd waarvan jij vindt dat ze zichzelf onderschatten?
0 stemmers
Ik moet zeggen dat ik me ook nogal arrogant voelde toen ik super skilled stemde, want er zijn ook een paar gebieden in mijn leven waar ik keihard in faal, maar over het algemeen ben ik wel van de school
Het meeste waar ik aan begin kan ik opzich wel.
Sorry voor het hoge Omdenken-coaching gehalte
Het is zaterdagavond en ik kijk de herhaling van The Voice terwijl ik al weet wie er gewonnen heeft. Can you blame me?
Arriva stop met de 1e klas treinstellen. Wat vind jij, moet de NS volgen?
0 stemmers
Ik ben altijd grappig
Ik vind ⦠over het algemeen grappiger
0 stemmers
Ben altijd jaloers hoeveel lol en slappe klets mannen onderling vaak hebben. Met mijn vriendinnen is het vaak zo serieus en telkens praten over kinderen en relaties.
Met de ƩƩn is de humorchemistry sterker dan met de ander. Dus het scheelt met wie ik ben wel hoe hilarisch ik kan zijn.
(En het kan zijn dat ik in de poll ietwat heb overdreven hoor, want ik onthoud graag de 3 epic grappige momenten uit mijn leven en voer die aan als anekdotisch bewijs dat ik FAKKING HILARISCH ben.)
Wij maken regelmatig op hetzelfde moment hetzelfde grapje #anwblife
Op de vraag van @Zemraluani hierboven waren we het ook met elkaar eens. Ik stemde over mezelf hilarischte en toen ik aan hem vroeg zei ie 'ik vrij grappig, jij de hilarischte ā
Ja haha, of als maar een paar mensen hem gehoord hebben, de grap nog een keer herhalen maar dan nog iets harder.
Of erger, een van de mensen die hem gehoord heeft herhaalt hem waarbij wel iedereen het hoort en er zo met jouw grap vandoor gaat
Haha mijn vriendin en ik spreken elkaar zo om de twee maanden en laatst zei ze: jouw leven is net een soap. En het is waar, ik zou zo scripts kunnen schrijven voor GTST
Jaaa en diegene die hem dan herhaalt is ook altijd een man, en dan lacht iedereen wel.
Goeie grap man, origineel ookā¦
Ik heb wel eens dat mensen mn grapje niet horen en dan wil ik het wel graag nog een keer vertellen.Heb mn ouders laatst een grap vertelt die ik maakte maar niemand hoorde omdat ik wist dat zij m wel konden waarderen en dat was ook zo
Ben jij een grappendief?
0 stemmers
Heb jij wel eens een grap gemaakt die niemand begreep alleen omdat ze veel jonger waren dan jijzelf bent? (Bijvoorbeeld over een televisieprogramma waarmee zij niet bekend waren en dat jij daar even niet bij stil stond.)
0 stemmers
Heb jij wel eens een grap gemaakt net na een begrafenis/crematie?
0 stemmers
En tijdens een speech tijdens een begrafenis/crematie?
0 stemmers
Weet je wel waar de kaboutertjes wonen
ver hier vandaan tussen varens en mos
ver van het zonnelicht onder de bomen
wonen ze samen in het donkere bos
Vosca Cobino heerst er als koning
Vosca Cobina is koningin
er staat een schattig kabouterpaleisje
dat is de koning heel goed naar de zin
jarenlang werkte de flinkste kabouter
om het te bouwen van mos en van zand
nu is het klaar en je zult wel begrijpen
nu is het feest in kaboutertjes land
wil je gaan kijken het zal je niet lukken
want je ziet helemaal niets van de pret
als de kaboutertjes dansen en zingen ā¦
kindje, dan lig je al lang in je bed.
Scrollde jij ook helemaal naar beneden? (even nieuwe optie testen)
0 stemmers
https://volksmuziekgroepdeglacis.nl/sub/kabouterliedje/
Deze website is trouwens wel een pareltje.