Stel je persoonlijke vraag #14

Naar iemand vind ik juist creepy. Maar ik heb liever gewoon geen gezichtsuitdrukking, laat me gewoon lekker zijn

Bij deze meme vraag ik me altijd af: is dit nou het kleine broertje van lizzie mcguire??

3 likes

ik woon in een klein dorp waar het gewoonte is om iedereen die je op straat ziet gedag te zeggen en daarbij glimlach ik eigenlijk altijd haha. zou het ook raar vinden om iemand wel te groeten maar niet te glimlachen

4 likes

Ik doe het ene jaar apk met kleine beurt en het jaar erna apk met grote beurt, zo wissel ik het af. Dan heb ik het maar meteen gehad.

2 likes

Huh neejoh, totaal ander kind toch

jake-thomas-1337987433

2 likes

Bij mijn oude auto (bijna 20jr) deed ik eerst apk en als ie gekeurd was dan lag het een beetje aan m’n budget. Veel dingen kun je ook zelf doen dusja, een beurt is niet altijd nodig.

1 like

Ik laat doen was op dat moment nodig is.
Ene keer ben ik sneller door mijn km heen dan de andere keer.

1 like

Ge bent ook klein

MAAR WEL MIJN KLEIN

1 like

Ik feliciteerde net een collega door een hand te geven en drie kussen, maar daarna zag ik andere collega’s diegene gewoon bij de schouders pakken om te kussen. Wat doen jullie?

• Een hand en kussen
  • Schouders vastpakken en kussen
  • Alleen een hand
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Voor de huizenbezitters; is jullie WOZ waarde ook zo achterlijk veel gestegen afgelopen jaar? :face_with_raised_eyebrow:

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wel veel (40k) maar past bij het bedrag dat de huizen verkocht worden. Ik ga dus geen bezwaar maken.

1 like

Wij hebben bezwaar gemaakt, ze hadden veel meer inhoud gerekend dan de buren. (Precies hetzelfde huis maar dan met uitbouw)
Dus dat klopt echt niet

1 like

Oh goeie, dit ga ik ook eens checken

Edit: de buren zitten nog een ton hoger dan wij, terwijl ons huis net volledig verbouwd is. Ik ga maar geen bezwaar aanschrijven :joy:

1 like

Heel verstandig!

1 like

Je denkt toch niet dat ik mijn mooie pak aantrek als ik in quarantaine zit?! Pyjama for the win

15 likes

Heb zelf geen huis maar bij m’n ouders was het ook idioot veel gestegen. Na bezwaar weer een heel stuk gezakt geloof ik

1 like

Zou jij het moeilijk vinden om 2 maanden geen nieuwe (overbodige) spullen te kopen? Dus kleding, interieur, beautyproducten, entertainment etc. Ervan uitgaande dat alles wat je verder dagelijks aan verzorging/eten nodig hebt niet op gaat.

• Makkelijk
  • Zou ik wel kunnen denk ik
  • Mwoah met moeite
  • Dat zou ik heel moeilijk vinden

0 stemmers

Met je zieke bek constant schoonmaken :sweat_smile:

4 likes

Wij kregen afgelopen weekend aanslag gemeentebelastingen en die viel best mee. Betalen 1 euro meer dan afgelopen jaar. WOZ is dus ook niet zoveel gestegen gelukkig

1 like

ik heb toch geen geld

4 likes