Stel je persoonlijke vraag #14

Om even in te haken op dit onderwerp

Heb je wel eens gehad dat iemand je grap jatte?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

Ben je meer van de grappen of gevatte opmerkingen?

• Gevatte opmerkingen
  • Grappen
  • Geen van beide
  • Allebei

0 stemmers

Ben zelf meer van de gevatte opmerkingen denk ik. Op het forum blink ik niet uit hoor, maar ik kan vrij snel reageren op mensen met schijnbaar een gevatte opmerking

1 like

Ik heb een keer gehad dat iemand mijn grap wilde doorsturen aan iemand anders en hem per ongeluk aan mij doorstuurde.

38 likes

Hahahaha busted, wat was je reactie

Dacht iets in de trant van ā€œmoet eigenlijk geld gaan vragen hĆØā€

3 likes

De shampoo/tandpasta is op. Jij…

• hebt als een succesful adult gewoon een voorraadje staan, geen probleem dus
  • hebt je dit redelijk op tijd gerealiseerd en hebt net een nieuwe klaar staan als de vorige op is
  • knijpt dag na dag het laatste eruit tot je je beseft dat het echt op is en wast je haar dan maar even met handzeep

0 stemmers

jat het ongevraagd van huisgenoten

4 likes

Kijk naar onderstaande foto

Waar ging jouw aandacht als eerst naar uit?

• Het ALDI-logo dat prijkt op de muur
  • De computer in de doos
  • De man die het winkelwagentje duwt
  • Anders…

0 stemmers

Haha een vriendin van mij is hiermee een keer in de problemen gekomen omdat haar huisgenoot dus blijkbaar een haar op de tandpastatube legde om te checken of zij die gebruikte. Het antwoord was ja en toen had haar huisgenoot een boete op de wiebetaaltwat gezetšŸ˜‚

21 likes

Het Aldi logo, maar dat komt ook omdat je van boven scrollt en daar sowieso m’n oog als eerste op viel.

28 likes

De auto op de achtergrond.

2 likes

Toen ik gister naar de supermarkt ging waren de schappen met pasta en blikvoer aanzienlijk leger dan normaal. Dus ik vroeg me af of dit overal zo was door de gekte of dat het toeval was.
Voor iedereen die gister/vandaag in de super was, was dit bij jou ook het geval?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je toen ook maar iets extra ingeslagen?

• Ja
  • Nee
  • Wou ik sowieso al doen

0 stemmers

Bij ons was niks leger dan normaal terwijl ik op een kwartier afstand woon. Had wat meer onrust verwacht eigenlijk

Ik beken

1 like

Ik bestel altijd, dus weet ff niet of dat bij ons ook is Maar denk dat het voor veel mensen een soort van groepsgedrag is. Zo van; oei er is al veel op, laat ik ook maar wat meenemen mocht ik straks als enige niks in huis hebben en de boot missen. Helemaal niet perse omdat ze echt verwachten dat er wat gaat gebeuren.

1 like

Ik sla altijd al zo goed in dat ik slechts 1x per week ga. Ik heb een rek in de garage dat ik 2x per jaar aanvul met pasta/rijst etc. Op het moment heb ik heb geen idee wat de status is van de supermarkt

Ik ga morgen even kijken want ik ben best benieuwd (en ik woon in de ā€˜grensstreek’, waar in Duitsland al 100 mensen in quarantaine zitten).

Hoe bedoel je dit? Hoe spreken ze half negen uit in Engeland?

1 like

Half 8 or half past 8. Maar half 8 is dus kort voor half past 8 en is dus half 9

4 likes

20.30 = half (past) 8
Wat voor verwarring kan zorgen ondat wij juist zeggen half (voor) 9.

Wow goals, maar aan de andere kant lijkt het me ook een hel om dan die boodschappen te doen haha. Hoeveel pasta etc. Heb je eigenlijk nodig voor een half jaar

Eigenlijk is het best chill. Doe 2x per jaar een bestelling bij de jumbo voor een aantal dozen droge pasta (10x500g). Die worden een aantal dagen later daar geleverd en dan helpt een medewerker me met het inladen in de auto. Dus het enige dat ik zelf moet slepen is van de auto naar de garage :sweat_smile:. Rijst koop ik in 3kg bij de Lidl en neem ik gewoon een aantal zakken tegenlijk mee.

3 likes