Maar het verwarrende is dat ze dus half eight zeggen voor half negen
Welke van de achternamen uit deze video zou jij kiezen om over te nemen?
- Van Kut
- Poep
- De Neuker
- Hoeren
0 stemmers
Als ik het vergelijk met mān ouders zou ik zeggen dat ik niet veel spullen heb maar ik denk gemiddeld. Toen ik op mezelf ging wonen hadden mān moeder gewoon een compleet nieuw bestekset nog liggen, tig ongebruikte handdoeken en theedoeken etc. Mega veel goede borden en schaaltjes. Gewoon omdat mān moeder maar blijft kopen voor het geval dat?! Maar ook zoveel vazen/potten. Ik begrijp ook niet waarom ze dat soort dingen maar blijft kopen. Volgens mij liggen er bij mān ouders alleen al 10 verschillende soorten fƶhns. Echt waarom. Maar in mijn geval kwam het goed uit.
Ik zou oprecht heel geinteresseerd zijn in hoe dit zou correleren met ervaren gezondheid, maar dat gaat wellicht wat ver voor dit forum
Oeps, het Jaar is nu 1710. Jij leeft met precies dezelfde allergieƫn, handicaps, bril, geboorte gebreken als nu. Als je bijvoorbeeld een blinde darm ontsteking hebt gehad ben je nu dood.
Zou jij nog leven?
- Ja
- Nee
- Misschien met heel veel geluk
0 stemmers
Zou jij, als je geboren was in 1710 überhaupt tot dit punt geleefd hebben? Dus, alle levensreddende operaties heb je niet ondergaan, etc.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wanneer zou jij het loodje hebben gelegd? Dus elke keer dat er ingegrepen is je te redden is niet gebeurd.
- Geboorte (complicaties, geboren met keizersnee etc etc)
- Babytijd
- Peuter tijd
- Kindertijd
- Pubertijd
- Twintiger tijd
- IK LEEF NOG IN 1710
0 stemmers
Wat zou jij hebben in 1710?
- Fucked up tanden (want geen beugel)
- Fucked up zicht (want geen bril)
- Fucked up gehoor (geen apparaat)
- Fucked up nog iets anders, namelijkā¦
0 stemmers
Ik ben met de vacuümpomp geboren, zou het dan in 1710 al klaar geweest zijn anders? Denk het wel en anders misschien wel voor mijn moeder.
Fucked up arm want die heb ik 2x gebroken
Ik ben nog nooit geopereerd dus ik zou nog lekker shinen
Ik twijfel ernstig of ik zonder mān antidepressiva dood zou zijn of een soort dorpsgek 2.0 misschien wel verbrand omdat ik een heks was.
Fucked up leven want ik heb acute blindedarmontsteking gehad toen ik 26 was. Dat was dan mn einde geweest, het had nu al niet veel langer moeten duren.
Heb een week in het ziekenhuis gelegen vanwege acute astma (wat ik daarvoor niet had). Leef nu sowieso met astma-puf al een paar jaar. Denk dat ik daar wel aan dood was gegaan zonder extra zuurstof en medicijnen.
Het ligt er ook wel aan in wat voor gezin je was geboren. Als ik bij rijkelui was geboren had ik nog een kansje gehad, maar aangezien mijn familie toentertijd arm was vrees ik dat ik bij die meeting mijn kist in elkaar kan timmeren.
Ik dacht eerst dat ik nog zou leven want nooit serieuze gezondheidsproblemen gehad, maar toen kwam je laatste vraag met geboorte/keizersnee bij de antwoorden en ik denk dat ik inderdaad de geboorte niet eens overleefd zou hebben?? De bevalling zette niet goed door en ik ben met keizersnede geboren.
En ik snap het verschil tussen je eerste 2 vragen niet?
Ik heb kinkhoest gehad als kind en wel vaker ontstekingen van luchtwegen enzo. Mogelijk dat dit mijn dood was geweest ooit? At men toen in West Europa al pindaās? Dat zou ook wel een dingetje zijn geweest HAHA
Laten jouw spijkerbroeken afdrukken achter op je benen?
- Ja
- Nee
- Alleen sommige
- Ik draag geen/nauwelijks spijkerbroeken
- Geen idee
0 stemmers
Ooh ja okƩ, dus bij de eerste zou ik leven want nu alles goed, bij de tweede zou ik niet leven (want ik was niet eens ter wereld gekomen)?
(extra checken of ik het goed snap want ben een verantwoordelijke forummer en wil de poll wel correct invullen )
Mn topshop broeken niet. Die tering monki kimomo wel
Dat antwoord staat er niet bij
Ik denk dat het in mijn situatie niet gezond zou zijn om samen te wonen. Ik wil namelijk niet dat hij zich een verzorger gaat voelen. Zeker als ik een paniekaanval heb durf ik niemand bij me te hebben.