Vet herkenbaar haha!
Ze zeggen dat vrouwen het knapst zijn tijdens hun ovulatie. Ik vind mezelf ook echt het knapst tijdens mân ovulatie, mân haar zit beter en mân huid is mooier enz.
Merken jullie dit ook?
- Ja
- Nee
- Ik merk geen verschil in mân uiterlijk
- Ik ovuleer niet
- Ik vind mezelf op een ander moment in mân cyclus het knapst.
0 stemmers
Wanneer vindt je jezelf het âlelijkstâ?
- Tijdens mân ovulatie
- Tijdens mân menstruatie
- Net voor mân menstruatie
- Net na mân menstruatie
- Ik merk geen verschil in mân uiterlijk
- Ik ovuleer niet
- Ik word niet (meer) ongesteld
- Anders
0 stemmers
Ik doe sinds kort een deel van mân boodschappen bij Lidl en ik vind het zo leuk! Dat buitenlandse assortiment dat elke week verandert, love it. Verder haal ik er veel basisingredienten zoals groente, vruchten, zuivel, brood en wc papier etc. Ik heb zelfs de app met kraskaartjes! Al zijn dat altijd dingen die ik eigenlijk niet hoef.
Toch moet ik ook langs de Appie voor specifieke dingen en naar mân Turkse groenteboertje voor speciale groente en kip. Oh ja en ik gebruik Picnic voor diepvries hondenvoer en andere zware dingen. Het is maar goed dat ik niet fulltime werk.
De dagen ervoor het lelijkst want dan krijg ik allemaal puisten 
Verder merk ik geen verschil
Ja die Bedoel ik hier staan ze wel standaard op het kaartje (frambozen/mango/blauwe bessen ofzo) maar grijp echt 4/5 mis.
Bananen koop ik altijd maar voor max 3 dagen want gaan inderdaad snel.
Ik ben echt fan van de Lidl, die bakken met van die random spullen vind ik altijd zo leuk. Net een soort action maar dan anders
Ja de grabbelbakken! Ik vond er laatst een millenial pink wc-bril maar mocht hem niet hebben van mân vriend, kutleven.
Omdat ik al jarenlang heel trouw de blogger- en youtubertopics volg, terwijl ik bijna niemand die erin besproken wordt volg of zelfs herken:
- Ik volg de bloggers en -youtuberstopics niet.
- Ik volg (één van) deze topics en lees over de berichten over mensen die ik niet ken heen, of zoek deze mensen op.
- Ik volg (één van) deze topics en lees de meeste berichten ondanks ik de mensen waarover ze gaan niet ken.
0 stemmers
Ik kan het allebei. Ik lees sowieso vrij snel, maar dan hoor ik vaak wel het stemmetje. Maar als ik echt even wil speedreaden niet volgens mij.
Mijn stemmetje praat trouwens ook gewoon snel, ik zet YouTube filmpjes vaak ook op hogere snelheid. Deels omdat ik geen geduld heb en deels omdat mijn natuurlijke snelheid ook ratelen is. Ik heb echt op de basisschool moeten oefenen met langzaam praten
Maar als ik enthousiast ben en/of drank op heb wil ik die drempel nog wel een vergeten.
Doordat je zegt dat jij altijd snel praat ging ik jouw berichtje in âratelstemâ lezen, gekke gewaarwording haha
Ik ben mezelf toevallig sinds een paar maanden aan het leren om langzamer te lezen en lees daarom best vaak hardop om de stem in mijn hoofd te stimuleren! Ik heb altijd heel snel gelezen en merk dat ik ook wanneer ik een boek voor mijn plezier lees heel makkelijk in de snelleesmodus schiet, wat ik jammer vind omdat ik juist bewuster en langer zou willen kunnen genieten van boeken waar ik van houd.
Wat ik grappig vind, is dat ik hierdoor boeken op een andere manier ervaar. Zo heb ik Honderd jaar eenzaamheid, wat één van mijn lievelingsboeken was/is, vorige maand langzaam herlezen en vond ik dat vooral in het begin echt een immense worsteling.
@FISSA dat vind ik juist wel logischer dan wat ik doe, namelijk aandachtig 200 berichten over Jennieâs boshutje lezen, er een mening over proberen te vormen, maar alsnog niet de moeite willen doen om naar haar sociale media of blog te gaan!
Ik heb speedreaden geleerd tijdens mân studie, vind het vet handig! Nu lees ik alleen nog maar voor de lol maar wel nog steeds vrij snel, ik lees gemiddeld 2 boeken per week.
Was altijd een boekenhoarder maar sinds ik een Kindle heb is mân leven zoveel makkelijker, als ik vroeger op vakantie ging nam ik makkelijk 10 boeken mee. En mân bedpartners klaagden altijd steen en been over mân leeslampje, dat is ook verleden tijd.
Mân Kindle voorspelt ook hoe lang ik over een boek ga doen en mân vriend is dol op deze info, altijd als ik over een nieuw boek vertel vraagt ie of het een 2 of 3 uurtje is haha.
Ik lees altijd heel snel, maar ik praat ook heel snel. Dus de stem in mijn hoofd is altijd snel zeg maar. Soms lees ik bepaalde stukjes wel twee keer omdat ik een soort van scannend lees ofzo? Idg niet woord voor woord.
En bedenk me nu ook dat ik snel loop. Ik ben gewoon helemaal snel 
Ik heb die stem sowieso als ik iets wil onthouden/aandachtig wil lezen. Wat ik me dan afvraag⊠Zijn er mensen die die stem NIET hebben als ze iets willen memoriseren/studeren?
Ik vraag mij nu vooral af wat voor stem er precies bedoeld wordt haha
Hahaha ik doe ook alles snel, lezen, praten, lopen, schoonmaken etc, alleen ik ben ook een kluns en struikel over mijn eigen voeten. Dus niet altijd handig voor mij 
Hahahah same. Zit altijd onder de blauwe plekken 
Verschrikkelijk tenenkrommend maar ook leuk dat ik het bleef kijken! 
Wij waren afgelopen week vergeten te bestellen bij Picnic en toen hebben we ons mandje als boodschappenlijst in de Lidl gebruikt, maar we kwamen duurder uit, dus ook met naar de Lidl gaan word je niet rijk