Pie charts in je hoofd. Ik vind ze soms wel leuk ter afwisseling haha.
Zal ik alle mogelijke opties even lekker wegklikken!!!
Of heb je al poep, poep aan je vingers.
Ik zou nog wel leven maar zou denk ik heel veel baby’s hebben. Misschien wel 10 ondertussen
Edit; dat onzedige gedrag had misschien wel gevolgen gehad in die tijd… was vast op z’n minst verbannen
Dit zou een realistische weergave van mij zijn in 1710. Misschien zou ik dan wel mijn opmars hebben gemaakt in het bekende boek van Victor Hugo maar dan veel latr.
Maar het zou ook kunnen zijn dat ik dan al rond mijn 12e kassiewijle was.
Dat je niet naar risicogebieden mag reizen (China, Noord-Italie etc.) tenzij het echt niet anders kan en dan alleen in overleg met je leidinggevende en eventuele gevolgen zijn voor eigen risico/rekening. Dit is semi-overheid.
Jaaa van het optreden bij de Lullo’s!!
Onderweg naar het sporten over m’n sportkleding, niet als dagelijkse outfit.
Omdat ik binnenkort voor de eerste keer mn auto voor APK naar garage moet brengen;
Heb jij een auto?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wat laat jij bij de apk extra uitvoeren?
- Alleen apk
- Apk en kleine beurt
- Apk en grote beurt
0 stemmers
Laat jij elk jaar een kleine beurt doen? (Dat wordt algemeen aangeraden)
- Ja elk jaar
- Nee om het jaar
- Nooit
- Wanneer ik er zin in heb
0 stemmers
Mensen die zonder reden op straat glimlachen vind ik creepy
Ik dacht altijd dat ik wel wilde samenwonen en dat heb ik ook gedaan met m’n ex maar hoef het zeker niet meer. Vond het verschrikkelijk.
Ohhhh ik ben zo iemand. Ik doe het vooral als ik vind dat iemand er leuk uitziet of als het regent/iets kuts gebeurt als bemoedigend lachje.
Bedoel er niks creepys mee, maar nu ik het opschrijf kan ik me voorstellen dat het misschien een beetje vreemd overkomt hahaha
Naar iemand vind ik juist creepy. Maar ik heb liever gewoon geen gezichtsuitdrukking, laat me gewoon lekker zijn
Bij deze meme vraag ik me altijd af: is dit nou het kleine broertje van lizzie mcguire??
ik woon in een klein dorp waar het gewoonte is om iedereen die je op straat ziet gedag te zeggen en daarbij glimlach ik eigenlijk altijd haha. zou het ook raar vinden om iemand wel te groeten maar niet te glimlachen
Ik doe het ene jaar apk met kleine beurt en het jaar erna apk met grote beurt, zo wissel ik het af. Dan heb ik het maar meteen gehad.
Huh neejoh, totaal ander kind toch
Bij mijn oude auto (bijna 20jr) deed ik eerst apk en als ie gekeurd was dan lag het een beetje aan m’n budget. Veel dingen kun je ook zelf doen dusja, een beurt is niet altijd nodig.
Ik laat doen was op dat moment nodig is.
Ene keer ben ik sneller door mijn km heen dan de andere keer.
Ik feliciteerde net een collega door een hand te geven en drie kussen, maar daarna zag ik andere collega’s diegene gewoon bij de schouders pakken om te kussen. Wat doen jullie?
- Een hand en kussen
- Schouders vastpakken en kussen
- Alleen een hand
- Anders, namelijk…
0 stemmers