ohja ik hardop
Ik hoor het ook voor het eerst maar ze liegt toch niet over de reden van het stoppen met borstvoeding?
Ja dat klopt, wij hebben t huis opnieuw laten taxeren na de verbouwing en toen kregen we extra korting op onze hypotheekrente omdat het meer dan 10% (of iets in die richting) waard was. De hogere WOZ waarde hielp daar ook aan mee.
Nou ja, als de kinderartsen in het Erasmus MC na 2 dagen op de IC hebben vastgesteld dat hij allergisch voor bv was neem ik dit over aangezien zij er meer van weten dan ik.
Had het liever ook anders gezien.
Ik las hier laatst een keer op het forum dat krimpen te maken heeft met het toerental en niet alleen met de temperatuur… Nou zou dat best kunnen kloppen want ik gooi katoenen shirts altijd met handdoeken enzo op 60 graden in de machine, maar dat programma heeft een toerental van 1000. En er is nog nooit iets gekrompen haha. Dus misschien dat eens proberen?
Denk jij dat je de volgende eeuwwisseling gaat meemaken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dankjewel, dan probeer ik dit!
Lust jij Pombär chips?
- Ja
- Nee
- Nog nooit gegeten
- Vroeger als kind lustte ik het niet
- Vroeger als kind lustte ik het wel, nu niet
0 stemmers
Mijn oppas kind van 5 jaar lust die chips niet. Dacht dat ieder kind dit wel lust haha.
Heb jij nog een atlas thuis?
- Ja de bekende grote bosatlas
- Ja een onbekende bosatlas
- Ja een andere atlas
- Nee, heb ik niet
- Nee ik heb sowieso geen fysieke boeken meer in huis
0 stemmers
Heb jij nog encyclopedieën in huis?
- Ja
- Nee
- Ik heb sowieso geen fysieke boeken meer in huis
0 stemmers
Weet niet of het gaat lukken maar wil gewoon cool kunnen doen met in 3 verschillende eeuwen geleefd hebben
Ja wtf, sorry wereld maar als ik corona krijg was ik alles gewoon op 30
Stel je hebt een auto gekocht bij een bedrijf. Wanneer je hem ophaalt doet het pinapperaat het niet niet en moet je naar dichtstbijzijnde bank rijden, waar je op een ingewikkelde manier cash op kan nemen en moet dan het overige gedeelte via je mobiel overmaken. Dit moet in delen, maar na 5 delen zit je aan je limiet. De verkoper is een beetje narrig en je viert die dag je verjaardag en hebt nog 1000 dingen te doen, dus dit komt ook super slecht uit.
Uiteindelijk moet je nog €10 euro overmaken en de verkoper vraagt om dit thuis te doen. Hij wil het niet kwijt schelden.
Maak je dat nog over?
- Ja, ik ben eerlijk
- Nee, ze vergeten het wrs zelf ook
0 stemmers
Ja dat heb ik ook zeker gedaan hoor, maar hij wilde niet toegeven. Hij baalde er ook van, maar k vond niet dat hij ons extra service bood
Maar stel er is ooit wat mis met je auto en je hebt die €10 niet betaald dan hoef je ook niet meer bij hem aan te kloppen denk ik. Dus ik zou het wel betalen.
Ja, dat is ook waar ik aan dacht! Ik heb het inmiddeld overgemaakt, maar ik had het netter gevonden als hij het had laten zitten, want het was echt een gedoe.
Ja, dat sowieso. Jij hebt al genoeg moeite gedaan om te betalen.
Ik zou mijn huisgenoot echt verzoeken ergens anders te slapen die tijd. Elke dag alles moeten schoonmaken en dan nog bang zijn dat ik haar aansteek lijken mij echt lastig. En ik ga ook 100x per dag naar de wc dus elke keer die schoonmaken of haar instrueren op haar kamer te blijven lijken me nogal ondoenlijk. Onze spullen staan ook heel dicht op elkaar.
Ik had een keer erge buikgriep en dat vond ik met mijn huisgenoot al vervelend/lastig.
Hoe doen jullie boodschappen? Ik zat echt te zuchten en te steunen omdat ik de Appie en de Lidl ging combineren vandaag #lui.
- Ik ga naar m’n favoriete supermarkt en haal daar alles in een keer
- Ik combineer wat supermarkten per boodschappen trip
- Ik check waar aanbiedingen zijn en ga daar boodschappen doen
- Ik laat het bezorgen
- Ik ga naar de markt en de supermarkt
- Ik laat andere voor me boodschappen halen
- Anders
0 stemmers
Ik heb een Lidl en een AH tegenover elkaar maar ga dan toch steeds alles in één keer halen bij de AH ipv eerst naar de Lidl en dan AH. Ik zal nooit rijk worden haha