Stel je persoonlijke vraag #14

Voor de huizenbezitters; is jullie WOZ waarde ook zo achterlijk veel gestegen afgelopen jaar? :face_with_raised_eyebrow:

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wel veel (40k) maar past bij het bedrag dat de huizen verkocht worden. Ik ga dus geen bezwaar maken.

1 like

Wij hebben bezwaar gemaakt, ze hadden veel meer inhoud gerekend dan de buren. (Precies hetzelfde huis maar dan met uitbouw)
Dus dat klopt echt niet

1 like

Oh goeie, dit ga ik ook eens checken

Edit: de buren zitten nog een ton hoger dan wij, terwijl ons huis net volledig verbouwd is. Ik ga maar geen bezwaar aanschrijven :joy:

1 like

Heel verstandig!

1 like

Lekker al mijn kleding verzieken op 60 graden.

35 likes

Je denkt toch niet dat ik mijn mooie pak aantrek als ik in quarantaine zit?! Pyjama for the win

15 likes

Heb zelf geen huis maar bij m’n ouders was het ook idioot veel gestegen. Na bezwaar weer een heel stuk gezakt geloof ik

1 like

Zou jij het moeilijk vinden om 2 maanden geen nieuwe (overbodige) spullen te kopen? Dus kleding, interieur, beautyproducten, entertainment etc. Ervan uitgaande dat alles wat je verder dagelijks aan verzorging/eten nodig hebt niet op gaat.

• Makkelijk
  • Zou ik wel kunnen denk ik
  • Mwoah met moeite
  • Dat zou ik heel moeilijk vinden

0 stemmers

Met je zieke bek constant schoonmaken :sweat_smile:

4 likes

Wij kregen afgelopen weekend aanslag gemeentebelastingen en die viel best mee. Betalen 1 euro meer dan afgelopen jaar. WOZ is dus ook niet zoveel gestegen gelukkig

1 like

ik heb toch geen geld

4 likes

Ja in 3 jaar tijd een ton nu… en ik woon in een simpel dorp… niet randstad oid.

Moet me nog even in verdiepen waar we mee vergeleken zijn. Mijn vader heeft vorig jaar bezwaar gemaakt, scheelde bij hem 70K :cold_face:

1 like

:thinking:

Is de WOZ waard gunstig als je het wil verkopen bijv.? Dat je toch wel minstens de woz waarde aan verkoop kan verwachten?
De reden om hem juist omlaag te willen is vanwege de belasting die je betaalt toch? Want die is ook wel flink gestegen ja…

2 likes

Biecht: Ik was al mijn kleding altijd op 60 graden, dus dit is appeltje eitje voor mij. En ik heb echt nog nooit gehad dat mijn kleding er lelijker door werd of ineens te klein werd, echt nog nooit. Maar nou heb ik ook geen echte wollen truien ofzo.
(De droger is een ander verhaal, maar die gebruik ik niet)

(Side note: Ik doe dit dus sinds ik ooit heb gelezen dat bacteriën pas gedood worden bij 60 graden, toen kwam ik er ineens een soort smetvrees naar boven bij mij. :grimacing: )

1 like

Ja je woz waarde hoog is idd gunstig als je wilt verkopen. Wil je niet verkopen dan is zo laag mogelijk juist beter ivm belasting inderdaad. :sob:

Ja hier dus ook. Gewoon in een dorp. Belachelijk.

tenzij je een hypotheek hebt zonder NHG, dan kan een hoge WOZ waarde in het voordeel werken.

Bij mij krimpen sommige (katoenen) shirts van mijn vriend al bij 30 graden. :thinking: Op mijn werk moet ik soms ook alles bij elkaar gooien, maar dan zijn het meestal pyjama’s die dan meegewassen worden op 60.

1 like

Voor de moeders onder ons: heb je borstvoeding gegeven? (Of geef nu borstvoeding?)

• Ja, 1-3 maanden
  • Ja, 3-6 maanden
  • Ja, langer dan 6 maanden
  • Nee, lukte niet
  • Nee, bewuste keuze

0 stemmers