Stel je persoonlijke vraag #14

Moet jouw (potentiële) partner goed met jouw vrienden om kunnen gaan?

• ja
  • nee
  • ik heb geen vrienden

0 stemmers

Wie denk jij dat je bent?

• een swinger
  • een shaker
  • een mover
  • een maker

0 stemmers

Heb jij ooit het gevoel gehad dat je één bent geweest met iemand anders?

• ja
  • nee
  • het is de enige manier om te zijn

0 stemmers

Vind jij het belangrijk dat jouw (potentiële) partner kan dansen?

• ja
  • nee
  • als hij/zij niet kan dansen kan hij/zij niets voor me doen

0 stemmers

Is er in jouw leven iets een beetje grappigs aan de hand?

• ja
  • nee
  • we got it

0 stemmers

Wil jij meer weten over dat liefdesding?

• ja
  • nee
  • je weet waar ik over droom

0 stemmers

Als iemand je belooft dat hij/zij er altijd zal zijn, zou jij dan álles geven?

• ja
  • nee
  • ik zweer het

0 stemmers

Denk je dat ik heel cool en sexy ben?

• ja ik wil je laatste keer zijn
  • nee
  • sorry maar ik ken je niet

0 stemmers

Heb jij wel eens gestaard naar iemand die naakt was?

• ja
  • nee
  • het is maar naakt

0 stemmers

Hou jij van je moeder?

• nee
  • ja maar dat heb ik haar nog nooit verteld
  • ja en dat heb ik haar wel eens verteld
  • ja en dat heb ik haar verteld door haar de single “Mama” van de Spice Girls te geven

0 stemmers

P.S. Ja ik heb de hele dag geluisterd naar
image

30 likes

OMG het duurde echt lang voor ik het snapte, ik dacht telkens, wat een vreemde vragen, zou ze iets gebruikt hebben? :laughing:

30 likes

Ik heb dit gedaan na heel veel therapie en hij deed alsof ie niet wist waar ik het over had :+1: misschien tmi maar anderen zijn vast benieuwd hoe het is

Die docu vond ik heel lastig om te zien ook

5 likes

@Totoro Ik heb dit wel eens gedaan, vond het vervelend dat ik op het strand steeds dat zware boek boven m’n hoofd moest houden, dus toen in tweeën gescheurd. Zou het zo weer doen hoor haha. Maar doe het dus niet heel regelmatig ofzo.

3 likes

In mijn geval hebben boeken me echt door mijn vroege jeugd gesleept. Ik werd heel erg gepest op de basisschool en met boeken kon ik dat ontvluchten, in een andere wereld verdwijnen, waar het leven veel leuker en (op een goede manier) spannender was. En ook nu nog grijp ik nog regelmatig naar bijvoorbeeld een Harry Potter om de echte wereld even buiten te sluiten. Het idee dat iemand een boek doormidden snijdt puur omdat het dan makkelijker mee te nemen vind ik echt afgrijselijk. Ik neem dan gewoon een grotere tas mee.

11 likes

Heb het overigens niet weggegooid hoor, staat gewoon in mijn kast. Zolang je de twee delen bij elkaar houdt kan je het prima lezen. Heb ook oude boeken die nog van m’n moeder zijn geweest en die zijn uit elkaar gevallen, die lees ik ook nog.

Dat begrijp ik wel ja, voor mijn gevoel kun je helemaal niks met zo’n onverschillige reactie. Het ergerde me heel erg en ik word nog steeds razend als ik eraan denk hoe laf het is om gewoon alles te ontkennen. Of nou ja, ontkennen niet eens? Gewoon doen alsof ik gek geworden ben.

Snap wel dat je het lastig vind om de knoop door te hakken. Kan wel zeggen dat je moet doen wat het beste voelt maar waarschijnlijk voelt niet één keuze overwegend goed. En de ander kan gewoon zonder problemen door met zijn leven :sweat:

De afkorting van bibliotheek:

• Bieb
  • Bib
  • Anders

0 stemmers

En dan ben ik ook benieuwd (want voor mijn gevoel is Bib Vlaams en Bieb Nederlands):

• Ik koos Bieb en ben Nederlands
  • Ik koos Bieb en ben Belgisch
  • Ik koos Bib en ben Nederlands
  • Ik koos Bib en ben Belgisch
  • Ik koos Anders

0 stemmers

1 like

Ha wat grappig. Bij mij ook wel vaak een bepaalde afkomst (half). Zag het niet echt als accidental type, hoe wel ik ze er niet op uit zoek :p. Dacht meer aan hobby’s/beroepsmatig.
Hoewel: dan blijken ze opeens muziek te maken terwijl ik daar niksss mee heb (en het vaak ook niet begrijp/“voel”).

1 like

Stel je bent koning(in) en je draagt een stropdas of sjaal van Hermes laat jij die dan onverwacht afknippen voor een goed doel? Je krijgt er een lelijkere voor terug, dat dan weer wel.

• ja, Ik zou het zonder twijfel direct toestaan.
  • Ja, maar ik zou toch even twijfelen. het blijft een duur item ondanks dat ik het heb aangeschaft met belastingscenten.
  • Als het de favoriete is van mijn vriend(in) dan zeg ik toch nee.
  • Nee, ik ben niet zo’n verknipt persoon.
  • Nee, ik laat anderen niet de das omdoen.
  • Ja, maar ik verwacht wel een tegen prestatie en dan niet in de vorm van een lelijke gefruebelde sjaal. (bijv dat ik bij die persoon ook iets mag afknippen).
  • Anders…

0 stemmers

zou 't wel doen maar vind het eigenlijk wel een bizarre vraag vanuit die opvang

21 likes

Is het ook daarom vond ik het een interessante vraag voor hier. Het is gewoon zo random dat ik het bedacht had kunnen hebben.

1 like

Heet water voor thee maak ik

• Ja in de magnetron natuurlijk!
  • Op het fornuis…
  • In de waterkoker??
  • Komt gewoon uit ons koffieapparaat.
  • Uit de Qooker natuurlijk??

0 stemmers

Kan me bijna niet voorstellen dat hij nu op de bank naast Maxima zit te klagen dat zijn stropdas kapot is geknipt.

1 like

Ze hadden beter z’n stropdas kunnen afpakken en daarna op ebay verkopen en het geld in de opvang steken :joy:

15 likes

Geld genoeg om een nieuwe te kopen

In de magnetron :joy::joy:

3 likes

ja zo ben ik opgevoed :flushed: kan er niks aan doen

Doe je dan koud of warm water uit de kraan?