Stel je persoonlijke vraag #14

In de magnetron :joy::joy:

3 likes

ja zo ben ik opgevoed :flushed: kan er niks aan doen

Doe je dan koud of warm water uit de kraan?

Ik snap het nut ook niet, een stropdas afknippen ipv een lintje? Een lintje doorknippen is toch als ‘het is nu geopend, een doorgang’. Ik dacht dus dat die das werd afgeknipt als statement. ‘we zijn hier allemaal heel normale mensen, zonder strakke jasje/dasje’. Lekker normaal doen allemaal.

2 likes

Oh en ik moest ook nog denken aan vroeger dat programma Over de rooie dat ze strings en beha’s gingen doorknippen en zo geld kregen. Zonde van de das man, dat is geen goed doel toch. Iets doorknippen voor jan met de korte achternaam.
edit; dat programma was dus op tv tot ik max 10 jaar oud was. Waarom weet ik dit nog zo goed :’)

1 like

Gewoon koud water in een mok en dan 60 seconde in de magnetron.

Voor de vorm heb ik wel een waterkoker, maar dat vind ik altijd zo lang duren voor 1 mok thee en dan denk ik waarom doe ik het niet gewoon in de magnetron

Omdat het een verschrikkelijk dom programma was dat draaide om de shockfactor. groetjes iemand die het ook niet kan vergeten. :’)

1 like

Mijn ouders hebben quooker en dat is zo chill dus ik sta ook altijd ongeduldig bij mn waterkoker. Ga morgen de magnetron eens proberen

@SimpleThings deed dit ook toen ze de waterkoker niet kon vinden bij een cliënt :face_with_hand_over_mouth:

5 likes

Ik ben dan zo’n betweter, maar heb ergens gehoord dat water in een magnetron doen heel slecht is, is er iemand die dat bevestigd of maakt het niks uit? Qua straling of scheikundig of zoiets?
Edit: ik lees er verschillende dingen over, ook dat het zelfs gezonder zou kunnen zijn als je de thee er tenminste van te voren al in hangt. (bronnen zijn niet wetenschappelijk) geen zin om het helemaal uit te zoeken haha

Wel minder kcal dan een broodje bapao
Wel minder lekker

20 likes

Mag je je neus snuiten in het openbaar?

• Ja waarom niet
  • Als je verkouden bent*
  • Nee doe dat lekker op de wc

0 stemmers

*en je dus niet zo gemakkelijk iedere 5 minuten naar de wc kunt.

Ik vind het dus echt heel vies als mensen dat doen maar ik heb het idee dat ik me aanstel.

2 likes

Ja, want als iets mij agressief maakt is het wel mensen die continu vet goor hun volle neus op zitten te halen. Ik kan daar echt misselijk van worden.

Edit: niet dat ik neus snuiten nou zo’n heerlijk geluid vind en doe het waar kan ook even op het toilet maar ga niet elke vijf minuten van m’n plek ervoor.

5 likes

Liever dat mensen hun neus snuiten dan dat ik steeds zo’n irritante neusreutel hoor

5 likes

Ik vind dat ook super goor, wil dat echt niet horen

1 like

@Dibs @Vaiana

Ja maar het is toch geen of/of. Je kunt toch gewoon je neus in de wc gaan snuiten. :sob::sob::sob:

(Dit zal wel mijn ‘appel kauwen’ of ‘nagels op een bord’ zijn.)

1 like

Dan moet je om de twee minuten naar de wc?

2 likes

Oh ik heb het ook bij appel kauwen en alle andere geluiden die mensen maken, kan nergens tegen

1 like

Ik heb altijd een snotneus. Kan ook wel altijd in het toilet gaan zitten :’)
Maar je hebt inderdaad snuiten en snuiten. Meer je neus afdoen of echt moeite doen met luid lawaai erbij. Soms denk ik echt van wtf doe normaal.
Ik vind het trouwens ranziger als je echt zo’n vieze luide nies hoort vol snot. En dat je denkt dat zijn handen wel vol snot moeten zitten en iemand zijn handen daarna niet wast. Jak.

2 likes