Havermout maar tot een paar jaar geleden altijd brood. Ik vind dat niet meer kauwen eigenlijk, ik kan een boterham echt in een minuut naar binnen werken en een kom havermout duurt veel langer. (Maar ik wil gevarieerder eten en ik eet smiddags al brood dus daarom sochtends wat anders). Als ik in het weekend voor sporten snel wil ontbijten neem ik juist altijd brood.
Oh ja die optie had ik er nog bij kunnen zettenâ
Hij is niet meerkeuze helaas
Hij is niet meerkeuze
Je kan in de poll nu maar een optie kiezen!
Edit: Oh HAHA never mind spuit 11
Ik lees terug, vandaar dat ik hier nog even op terug kom:
Zelf vind ik een kast vol boeken echt prachtig en een aanvulling aan het interieur. Je merkt ook dat uitgevers hierin meegaan: mooie covers, gekleurde paginaâs, een afdruk/quote in de kaft onder de omslag, artwork in de boeken zelf, omkeerbare omslagen/dustjackets, speciale collectorâs editions, noem maar op. Ik probeer mijn boeken zo netjes mogelijk te houden, bij mijn hardcovers haal ik de papieren omslag van het boek als ik ze lees, ik doe voorzichtig met de rug van het boek dat ie niet breekt et cetera.
Ik ben sowieso wel zuinig met spullen hoor, niet alleen met boeken.
Zo begint het vaak wel haha ik kan echt genieten van die reacties maar uiteindelijk weegt zoiets gelukkig voor bijna niemand echt op tegen de lol van een festival. Dgtl doet dit al een paar jaar en dat leverde in het begin ook veel weerstand op maar als je (algemeen dus) het echt zo storend vindt, blijf je toch thuis? Ik kan het me ook niet voorstellen want eet ook erg weinig vlees, het is vooral het idee inderdaad want qua smaak zullen ze het verschil niet merken. Ik vind het echt top en vind dat meer festivals die stap moeten âwagenâ, want ik kan me voorstellen dat het als wagen voelt maar ik kan me dan weer echt niet voorstellen dat ze t voelen in de bezoekersaantallen of opbrengst.
Een praaliene, maar praalieneee vulling
Prelain
Ha, ik dacht dat dat een soort van cliché was dat schrijvers gebruiken om te laten zien dat iemand toch echt heel zenuwachtig is. Wist niet dat mensen dit ook daadwerkelijk deden.
Nog treffender met het bericht hierboven hahaha.
Eerder vieze oude mannetjes die een meisje in een seksuele situatie beschrijven.
@Maestoso ik ook! Heb het vaak niet eens door. Maar het is meer knabbelen (???) niet bijten met bloed enzo
Ik doe het trouwens volgens mij ook als ik iemand leuk vind haha
Sexy en stressverlichtend dus!
Mijn tic in die categorie is om in dat stukje huid aan de bovenkant van je neus tussen je ogen te knijpen. Ik geloof niet dat iemand dat sexy vindt (terecht)
Ik bijt aan de binnenkant van mn lip
Wat is je mening over dit soort tasjes?
- Ik heb zelf zoân tas / wil er een gaan kopen
- Wel leuk, maar ik zou het zelf niet dragen
- Niet mijn ding
- Lelijk / niet leuk
0 stemmers
Noemen jullie dit ook okseltasjes?
Geen mening