Stel je persoonlijke vraag #14

Ik viel voornamelijk over het stukje “rond kan komen”, klinkt niet alsof je ruim in de was zit en genoeg geld hebt om dingen te doen, eerder dat het een beetje paycheck to paycheck leven is. Daar heb ik geen zin in en werk ik liever om meer te verdienen en meer te kunnen doen :stuck_out_tongue:

Ben jij wel eens naar Soldaat van oranje geweest.

• Ja een keer
  • Ja meerdere keren
  • Nee
  • Ik wil daar niet dood gevonden worden

0 stemmers

Morgen is vandaaaag. ( ik moest even googlen ik dacht dat het morgen is voorbij was…)

1 like

Welk woord gebruik jij meestal?

• Lente
  • Voorjaar

0 stemmers

Wat zeg jij vaker?

• Herst
  • Najaar

0 stemmers

Stofzuig jij je slaapkamer net zo vaak als de woonkamer?

• Ja, ik neem heel mijn huis mee en woon in een appartement.
  • Ja, ik neem heel mijn huis mee en heb meerdere verdiepingen.
  • Nee, ik stofzuig vaker alleen de plekken waar bezoek komt en woon in een appartement.
  • Nee, ik stofzuig vaker alleen de plekken waar bezoek komt en heb meerdere verdiepingen.

0 stemmers

Ik heb een robot stofzuiger en heb een schema wanneer en waar ze loopt. Dus alles wel even vaak.

Ik heb ook een robot, maar heb geen zin om die elke week naar boven te tillen dus stofzuig boven 1 keer per maand ofzo en beneden meerdere keren per week.

1 like

Ik heb katten die vrijwel overal komen. Dus ik moet wel. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Haha ik ook maar doe ‘s nachts mijn ogen dicht en doe net alsof er geen haar ligt :joy:

6 likes

Mijn haar is zo breekbaar, maar kennelijk gebruik ik teveel producten met proteïne? Dus nu ben ik aan het minderen. Hopelijk merk ik over drie maanden verschil :sob:

Anders: ik heb een studio, dus 1 kleine ruimte. Zou wel heel lui zijn als ik dan nog maar de helft zou stofzuigen, om dan daarna alle troep weer rond te lopen

4 likes

Iets waar ik vaak over nadenk:Als de tyfus uitbreekt/zombies opstaan/een kernramp toeslaat/etc. hoe hard ga je dan je best doen om te survivallen?

• Niet, ik zoek al jaren een excuus om de pijp uit te gaan
  • Amper, ik zoek een wapen om mezelf uit te schakelen want fok leven alsof je in The walking dead zit
  • Medium, ik zou wel een poging wagen mezelf te redden.
  • Hoog, ik zet alles op alles om mezelf te redden en het zo lang mogelijk vol te houden
  • Ultiem, jullie domme naïevelingen ik ben een doomsdayprepper en ik leef nog decennia lang van blikjes in m’n eenzame kerker

0 stemmers

Zou je harder je best doen als je kinderen had/nu je kinderen hebt?

• Nee, die zou ik ook een genadeschot geven.
  • Ja, alles op alles voor de next generaties
  • Meh, we zien wel waar het schip stand
  • Ik wil überhaupt geen kinderen
  • Ik zei toch, ik ben overal op voorbereid.

0 stemmers

Maakt voor mij nog wel behoorlijk verschil wat er gaande is… Als in, bij een kernramp/atoombom geef ik direct op, bij een zombie uitbraak kom ik er waarschijnlijk pas achter wat er gebeurd als ik een zombie ben (ik gok eerder patient zero te zijn dan ook maar enige kans te maken op overleving). Uitbraak van ziekte/natuurramp zou ik nog wel enigszins proberen te overleven :sweat_smile:
En dan alsnog grote kans dat ik snel dood wil want maak me nog het meeste zorgen over wat de andere overlevenden gaan doen. Ik zie mezelf al eindigen in een kelder als voedselvoorraad ala McCarthy’s the Road… :dizzy_face:

3 likes

Ik moet m’n woonkamer minstens 1 keer per dag stofzuigen. Soms dus wel 2 keer.
Iets met een peuter die nog niet netjes eet en straks weer een kruipende baby.
Boven wordt niet gegeten dus dat scheelt de wereld.

Ik zeg nooit herst :crazy_face:

3 likes

Maar dat zijn tenminste nog monsters, ook kut maar daar ben je monster voor :woman_shrugging: (alhoewel ik in beide gevallen overduidelijk zou opgeven)
Maar dan al die mensen waar je voor uit moet kijken :sob: plunderingen, verkrachtingen, marteling, moorden voor een halve cracker, ik zou het in een oorlog ook echt niet uit kunnen houden. Ik ben zo bevoorrecht want heel veel mensen leven nu al in “zo’n” wereld :frowning_face:

3 likes

Ik heb die laatste film gisteren gezien en ik bedacht na afloop dat het verwijderen van ogen veel sterfte had kunnen voorkomen. Zo’n beslissing zou ik niet kunnen maken.

1 like

Als je een gaatje laat vullen bij de tandarts doe je dat met of zonder verdoving?

• Met verdoving
  • Zonder verdoving

0 stemmers

:heavy_check_mark: Nooit een gaatje gehad :sunglasses:

14 likes

Ik heb tot nu toe pas 1x een gaatje gehad en die is zonder verdoving gevuld, want mijn tandarts zei dat het niet nodig was, dus waarom zou ik dan. Maar als de tandarts een verdoving had aangeraden had ik dat natuurlijk wel gedaan. Ik zou het dus van het advies van de tandarts af laten hangen.

5 likes