Ik heb recent mijn 1e gaatje gehad en die werd gevuld met een verdovende vloeistof! Vond ik echt heel fijn, echt alleen dat plekje was verdoofd. Heb als tiener een paar verdovingen gehad om melkkiezen te laten trekken die er niet vanzelf uit gingen, maar dat waren toen nog verdovingen met een naald waarvan m’n hele mond + gedeelte van neus helemaal verdoofd waren.
Oh nee niet huilen, snel een positieve poll:
Werd je vroeger voorgelezen?
- Elke nacht
- Soms
- Nooit
- Geregeld
0 stemmers
Hoe leuk vond je dat?
- Ultiem
- Ja wel chill
- Mwah
- Zei toch niemand las me voor
0 stemmers
Deed de voorlezer ook stemmetjes?
- Ohjazeker
- Nee
0 stemmers
Doe je dat nu ook bij je kind/ga je dat later bij je kind doen?
- Elke nacht
- Soms
- Geregeld
- Nooit
- Wil nooit kinderen
0 stemmers
Ik heb het al helemaal bedacht hoe ik dat zou doen bij een zombie uitbraak. Ik pak eerst m’n vaders pijl en boog en ik schiet als een echte Katniss al mijn flatbewoners dood. Jat hun blikvoer, drinken en tandpasta en kan zo nog minimaal een jaar doorleven.
De realiteit zou eerder zijn dat iemand mij binnen no time uitschakelt, want hoe schiet je met zo’n ding
Love het als er ‘wil geen kinderen’ opties zijn in polls, ik stem dat iedere keer heel demonstratief om vervolgens weer ultiem gelukkig te zijn met mijn keuze
Ik stem dan soms daarop maar soms denk ik ook dat er een minikans is dat ik over 5 jaar wel kinderen wil.
Kan me er totaal niets bij voorstellen bij kinderen hebben, maar heb zoiets van “verras me maar, leven”. Vind het leuk als het zou gebeuren maar het lijkt me ook ultiem als het niet zou gebeuren.
Zie het als een soort levensweg irl, kijk wel hoe de dobbelsteen valt.
Ja fair enough! Als je het over 5 of 10 jaar alsnog wilt, gewoon lekker doen.
Ik hoop wel echt dat ik noooit van mening verander. Ik bedacht me op m’n 15e (ofzo?) dat ik ook gewoon geen kinderen kan nemen, en toen voelde ik zo’n opluchting die ik steeds opnieuw voel als ik het bedenk. Heerlijk.
(ik ben verder gek op baby’s, oppassen etc, weet genoeg over bevallen en zwangerschappen, niks daarvan zou me tegenhouden, maar gewoon het daadwerkelijk hébben van een kind lijkt me echt afschuwelijk)
In zakelijke context zeg ik altijd voorjaar-najaar (als in: 'dat project gaan we in het najaar uitrollen #lekkerekantoortaal ) maar in m’n privé-leven zou ik toch eerder lente en herfst zeggen haha.
Even een dilemma voorleggen. Ik ben 2.5 week met vakantie geweest en heb al bijna een week (reizigers)diarree. Morgen moet ik weer werken, maar twijfel om af te zeggen omdat ik me schuldig voel dat ik dan nog een dag afwezig ben en ben lang weggeweest. Vandaag ging het iets beter en heb ik slechts vier keer op het toilet gehangen (had wel norrit geslikt vandaag). M’n reistijd is 1 uur en 45 minuten. Ik twijfel omdat ik me verder wel redelijk oké voel, maar die diarree is heel irritant en ik geef gelijk een heel concert met keiharde scheten en het toilet is dichtbij de werkruimte:’)
Zouden jullie gaan?
- Ja
- Nee
- Anders, namelijk…
0 stemmers
Thuis werken is geen optie overigens.
In ons droomscenario blijven we boven NAP in Nederland op een zelfgemaakte terp. Zou je ook nog voor kunnen stellen.
Nee je bent gewoon nog ziek. Je kunt niet op een redelijke manier naar je werk komen óf je werk doen al je darmen zo opspelen toch? Geef het nog een dagje rust en ga dan weer goed naar je werk!
Kun jij foutloos blind typen op je telefoon?
- Ja
- Neeee
0 stemmers
En op een normaal toetsenbord?
- O jazeker
- Nee
0 stemmers
Staat jouw bed met minstens 1 van de zijkanten tegen de muur?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dit was echt een struggle vroeger toen ik nog in studentenkamertjes woonde, vond het altijd zo ongezellig als je niet aan beide kanten op het bed kon.
Ik mis mijn blackberry voor de rest van mijn leven RIP blind typen op de telefoon
De zijkanten! Instapzijdes.
Neeee regel nummer een. Bed. Moet. Los. Anders kan ik niet goed mn bed opmaken met die hoes zo om dat matras als die tegen de muur staat. Zo zwaar om dan een kant op te tillen + je hand tegen die muur schaven
Ik heb een scharrel eens laten voorlezen en pas heeft mijn zusje me ook paar keer voorgelezen. Zooo chill is dat. Bij m’n zusje omdat ik dan zo lekker slaperig werd al :’) Kreeg de inhoud soms niet mee maar a la.
Met oppaskindjes ook m’n favo bezigheid. Tijd gaat lekker snel voorbij en ben zelf ook altijd benieuwd hoe een verhaaltje gaat.
Als jij blogger zou zijn, door wie zou je dan gesponsord willen worden?
- Een kledingmerk
- Een verzorgingsmerk
- Een electronica merk
- Een supermarkt
- De plaatselijke snackbar
- Een kindermerk
- Een tvprogramma/film
- Een uitgeverij van een boek/tijdschrift
- Een woonwarenhuis
- Een sportmerk
- Een automerk
- Een merk voor huisdierspul
- Anders…
0 stemmers
Tuincentrum/plantenwinkel!
Nee ik snap dat er niets is wat altijd leuk kan zijn hoor, overal komen wel kutklusjes bij. Maar zou dan het liefst gewoon hebben dat ik iig inhoudelijk kan doen wat ik wil. Maar oke haha eerlijk is eerlijk ik heb misschien iets te enthousiast mezelf deze utopie voorgespiegeld omdat ik zelf net verbitterd een baan heb opgezegd. En ik ben nog nooit zzper geweest dus ook geen idee wat er bij zelf dingen ondernemen allemaal komt kijken. Ik lijd een beetje aan het gras is groener-syndroom waarschijnlijk. En in alle eerlijkheid, ik zit nu een maand thuis en spendeer ook 70% van mijn tijd aan uitstelgedrag dus haha ja wie hou ik ook voor de gek, die projecten komen er misschien wel nooit dan. Oke daar gaat m’n droom.