Er is hier zoooo weinig! Een Shell en een Bakker Bart, die laatste is echt mission impossible.
Anders zou ik het zeker vaker doen.
Er is hier zoooo weinig! Een Shell en een Bakker Bart, die laatste is echt mission impossible.
Anders zou ik het zeker vaker doen.
We gaan toch niet schooien he
Eerlijk zijn!
Is iemand hier ooit naar Holland Zingt Hazes geweest?
0 stemmers
Ja love de ekte Hazes sowieso. Ik was met gratis kaarten, man houdt niet van zulke dingen, maar zei achteraf dat ie dit wel echt leuk vond
Beneden elke dag en soms 2 keer. Iets met een hond en een peuter.
Boven 1 a 2 keer per week. Hond komt niet boven en er wordt boven ook niet gegeten. Eigenlijk alleen gebadderd en geslapen.
Ik werd vroeger elke avond voorgelezen, en daarna werden er slaapliedjes gezongen, soms met de gitaar erbij. Ik heb geen kinderwens, maar mochten ze er toch ooit nog komen dan ga ik dat zeker ooit doen (min de gitaar dan, want die speel ik niet. Misschien moet ik een potentiële vader daar maar op uitzoeken).
Edit: Haha, dit ziet er nu heel gek uit zo uit het niets, maar toen ik de post schreef stond er nog een reactie op een vraag over voorlezen als laatste antwoord, die is nu ineens wegâŠ
Speelde jij vroeger goSupermodel?
0 stemmers
Ik krijg B12 injecties
Ik speelde stardoll
Ben ook wel benieuwd hoe Nederlanders dit uitspreken eigenlijk
0 stemmers
Bedoel je soit echt als in, dat het rijmt op de jongensnaam Roy maar dan met een t erachter? Echt nog nooit gehoord serieus.
Heb ook echt geen idee hoe en wanneer ik het woord âsoitâ zou moeten gebruiken.
Wij zeggen ânaja ut zal welâ. Als ik de betekenis goed begrijp.
Soit als in sooit/zooit?
Heb echt lang moeten nadenken over soit vs swa omdat het hetzelfde is in mijn hoofd?
Swa ziet er ook zo raar uit ineens haha
Edit: oké ik snap het eindelijk
Oh ja ik zeg het allemaal. Ben ik een pretentieuze snob?
Maar spreek je enfin op zân NLâs of Frans uit? Die doe ik dan weer op zân Nederlands
Edit
Ja weetniet of Vlamingen per se dit doen maar iig de Philip Freriksen van deze wereld zeggen âaahn fĂšâ
Of: maargoed.
Haha ja we lulle lekker langs elkaar heen. Enfin, die zeg ik dus juist lekker plat als en fin. Maar miss ben ik daarin de uitzondering
Ik zeg âAfijnâ
Ik ben hier na talloze bezoeken aan de Efteling nog steeds nooit in geweest, weet nu al dat ik daar de hele dag misselijk van blijf (net als de laatste keer dat ik er was en ik binnen het eerste uur erachter kwam dat ik niet meer zo goed tegen loopings kan, zonde van mijn dag).
Waar denk jij aan als je de naam David Hasselhoff hoort?
0 stemmers
Huh Royt? Haha ik moet lachen. Dat klinkt voor mij als rooit. Aardappelen rooien.
Soit klinkt in mijn hoofd als swat. Maar niet helemaal. Tussen die a en t komt nog een i maar als ik swait schrijf en je spreekt dat fonetisch uit klinkt het helemaal niet meer.