Stel je persoonlijke vraag #14

Slik jij voedingssupplementen?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Slik jij B12?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Slik jij multivitamine?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Slik jij vitamine C?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Slik jij vitamine D?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Eet jij wel eens chips doordeweeks?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Beide aan, maar meer omdat ik het gewoon bij anderen wil kunnen zien hahaha. Wat mensen bij mij zien maakt mij niet zoveel uit. Heb laatst gezien trouwens alleen aan staan voor mijn contacten.

1 like

In dit geval heb ik per ongeluk de kinderkauwtablet met frambozensmaak gekocht, zonde om niet op te maken

Haal je wel eens wat via de too good to go app?

• Ja regelmatig
  • Ja soms
  • Nee wil ik wel
  • Nee ook geen behoefte aan

0 stemmers

Er is hier zoooo weinig! Een Shell en een Bakker Bart, die laatste is echt mission impossible.

Anders zou ik het zeker vaker doen.

1 like

We gaan toch niet schooien he :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Eerlijk zijn!

Is iemand hier ooit naar Holland Zingt Hazes geweest?

• Ja, no shame!
  • Ja, maar werd gedwongen
  • Ik ga binnenkort, vrijwillig!
  • Ik ga binnenkort, gedwongen :frowning:
  • Nee, never!
  • Nee, maar wil wel

0 stemmers

Ja love de ekte Hazes sowieso. Ik was met gratis kaarten, man houdt niet van zulke dingen, maar zei achteraf dat ie dit wel echt leuk vond

1 like

Beneden elke dag en soms 2 keer. Iets met een hond en een peuter.

Boven 1 a 2 keer per week. Hond komt niet boven en er wordt boven ook niet gegeten. Eigenlijk alleen gebadderd en geslapen. :stuck_out_tongue:

1 like

Ik werd vroeger elke avond voorgelezen, en daarna werden er slaapliedjes gezongen, soms met de gitaar erbij. Ik heb geen kinderwens, maar mochten ze er toch ooit nog komen dan ga ik dat zeker ooit doen (min de gitaar dan, want die speel ik niet. Misschien moet ik een potentiële vader daar maar op uitzoeken).

Edit: Haha, dit ziet er nu heel gek uit zo uit het niets, maar toen ik de post schreef stond er nog een reactie op een vraag over voorlezen als laatste antwoord, die is nu ineens weg

2 likes

Speelde jij vroeger goSupermodel?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik krijg B12 injecties

Ik speelde stardoll

5 likes

Ben ook wel benieuwd hoe Nederlanders dit uitspreken eigenlijk

• Swa
  • Soit
  • Ik zeg dit nooit want ik ben geen pretentieuze snob

0 stemmers

Bedoel je soit echt als in, dat het rijmt op de jongensnaam Roy maar dan met een t erachter? Echt nog nooit gehoord serieus.

2 likes

Heb ook echt geen idee hoe en wanneer ik het woord ‘soit’ zou moeten gebruiken.

3 likes

Wij zeggen “naja ut zal wel”. Als ik de betekenis goed begrijp.

18 likes

Soit als in sooit/zooit?
Heb echt lang moeten nadenken over soit vs swa omdat het hetzelfde is in mijn hoofd?
Swa ziet er ook zo raar uit ineens haha
Edit: oké ik snap het eindelijk

Oh ja ik zeg het allemaal. Ben ik een pretentieuze snob?

tenor (1)

Maar spreek je enfin op z’n NL’s of Frans uit? Die doe ik dan weer op z’n Nederlands

Edit

Ja weetniet of Vlamingen per se dit doen maar iig de Philip Freriksen van deze wereld zeggen ‘aahn fù’

4 likes

Of: maargoed.

Haha ja we lulle lekker langs elkaar heen. Enfin, die zeg ik dus juist lekker plat als en fin. Maar miss ben ik daarin de uitzondering

2 likes