Stel je persoonlijke vraag #14

Kan er nu niet op komen, maar misschien heb ik er wel een :sweat_smile:

De kyleena is toch gewoon een merk wat onder koperspiraals valt?

Eidt: oh nee het is wel een hormoonspiraal.

1 like

Op het moment Marieke van de slimste mens. Echt, die wakkert iets heel diep van binnen aan.

Als gevolg vind ik iedereen die Marieke heet meteen ook een irritante streber.

20 likes

Ik vind Taylor Swift echt kut. Zo’n schijnheil die snel in de slachtofferrol kruipt en fake is. Dat ze nog maar vaak de ‘verkeerde man’ mag treffen. Kan ze weer een janknummer gaan uitbrengen.

16 likes

Mijn vriend wordt ook agressief van haar, de tering.

1 like

Wat leuk! En wat doe je dan precies? Ik weet niet zo goed wat ik moet verstaan onder ‘gymactiviteiten’ en ik vind het altijd wel fijn om een beetje een doel te hebben met sporten.

Hutspot

  • Hut-spot
  • Huts-pot

0 stemmers

Paul de Leeuw :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

3 likes

Coldplay hebben we al een keer gehad. Dus
 Zijn jullie fan van The Script?

  • Ja enorme fan!
  • Ik vind het wel oke
  • Nee
  • Ieuww no!
  • Wie?

0 stemmers

En Maroon 5?

  • Ja enorme fan!
  • Ik vind het wel oke
  • Nee
  • Ieuww no!
  • Wie?

0 stemmers

De liedjes van vroeger vind ik wel echt leuk nog!

4 likes

Ja songs about Jane was echt een leuk album! Daarna ging het bergafwaarts vind ik

5 likes

Oh man ik had ook zo’n armbandje en op een dag ging Ă©Ă©n van die veiligheidsspelden open. Kraaltjes natuurlijk all over the place, maar nog erger: die naald stak vol in mijn arm en bleef er ook echt in steken :weary: daarna nooit meer omgehad

2 likes

Uhm weet ik niet exact want ik heb dus nog niet meegedaan.
Maar dit zegt de site:

7 likes

Wat zeg jij in het Engels?

  • Holland
  • The Netherlands

0 stemmers

Holland, omdat ik merk dat buitenlanders dan veel sneller doorhebben waar je het over hebt. Al mijn Australische familie en kennissen zeggen ook allemaal Holland. (En woon zelf in Noord-Holland dus dan zeg ik het in feite nog correct ook).

2 likes

The Netherlands omdat mensen anders denken dat ik uit Polen kom (niet erg, maar heb die heel vaak moeten corrigeren. “Poland???”), The Netherlands is een unieker woord. Of mijn uitspraak is gewoon ruk

En in het Duits ook. Is gewoon veel makkelijker. En ik kom oorspronkelijk ook uit (Zuid-)Holland, dus voor mij klopt het ook gewoon.

1 like

Wat zeg jij:

  • Enthousiast
  • Anthousiast

0 stemmers

Jeroen van der Boom

6 likes

Matthijs van Nieuwkerk
Tom Cruise
Elon Musk

6 likes