Stel je persoonlijke vraag #14

Groetjes vanuit de wachtkamer om een gaatje te laten vullen. Zonder verdoving dus.

2 likes

Haha ik heb geen tandarts

:astonished:

Vind jij ook dat het hier permanent over tandarts bezoeken en verstandskiezen gaat?
(No shade, gewoon observatie)

• Ja, echt te vaak
  • Mwah, valt wel mee
  • Is me niet opgevallen
  • Graag meer

0 stemmers

Ik krijg 2 keer per jaar een uitnodiging altijd en normaal maak ik dan meteen netjes een afspraak, maar deze keer heb ik het steeds uitgesteld. Ik ga volgende week eindelijk maar denk wel dat de vorige keer inmiddels een jaar geleden is.

Ik heb met veel onderwerpen wel het gevoel dat er wel vaker polls over geweest zijn maar ik kan mij er persoonlijk niet aan storen ofzo.

1 like

Ik weet niet of ik het heel gepast vind. Maar ik vind het wel irri dat iedereen en zn moeder nu “Omg ik miss Kobe zo errruuug” post terwijl ze wss nog nooit een basketbal wedstrijd of iets hebben gezien. Ja het is een tragisch ongeval maar doe even niet zo interessant over de dood van een bekent iemand. Die dus blijkbaar ook niet zon geweldige man was.

23 likes

Heel slecht, ik weet het, maar laatste keer dat ik naar de tandarts ben geweest was volgens mij toen ik nog op de basisschool zat. Daarna kreeg ik een beugel dus wel naar de orthodontist geweest, maar sinds die eruit is ben ik niet weer naar een tandarts/orthodontist/mondhygiĂ«nist geweest. Had ook nooit gaatjes of problemen met m’n gebit.

En standaard net voor ik een afspraak wil maken/controle heb/iets moet laten vullen (morgen vullen 🙋).

Die journalist is geschorst, denk dat ze dat niet zag aankomen. :no_mouth:

1 like

Ik snap die logica even niet, waarom is dat erger?

Ik vond deze post wel echt de spijker op de kop slaan:

14 likes

ik moet wel elk half jaar. heb een heel slecht gebit.
volgens mij hangt alles vanaf m’n snijtanden van vullingen aan elkaar.
kut tanden.

https://www.google.com/amp/s/www.independent.co.uk/voices/kobe-bryant-death-rape-accusations-homophobic-slur-latest-a9304551.html%3Famp

Vind dit het wel prima verwoorden. Er kan ruimte voor allebei zijn: en iemand eren + de dingen die hij verkeerd/fout heeft gedaan benoemen. En met dat laatste hoeven we niet te wachten.

3 likes

Ik snap niet waarom het hier toe doet dat hij zwart was en dat de vrouwen op haar feed commentaar geven wit zijn. Zou het echt anders zijn als een witte man dood was gegaan in een ongeluk? Zouden we het dan niet over een verkrachting hebben?

1 like

Ik kreeg van de week een mail dat ik binnen een maand een afspraak moest maken, of dat ik anders uitgeschreven zou worden
 Blijkbaar is mijn laatste afspraak 2 jaar geleden hahaha

Hebben jullie in de winter meer last van jeuk dan in de zomer?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zou jij snel doodgaan tijdens de Hongerspelen?

• Meteen
  • Binnen 1 dag
  • Na een paar dagen
  • Ik zou het best lang volhouden
  • Ik zou tweede worden
  • Ik zou sowieso winnen!

0 stemmers

Dan vecht je met 23 anderen tot iedereen dood is en een iemand wint. En ja, je lijdt honger :sweat_smile:

Het is nu op net5 op tv

2 likes

@unglaublich aitttt katnisssss

5 likes