Stel je persoonlijke vraag #14

Zo ja idd.

Maar ik word ook gek van een of andere lesley de recruiter die altijd hele ~inspirerende~ verhalen post en al z’n posts eindigt met ‘Eens?’

2 likes

Maar als je het geld niet hebt om een Macbook te kopen dan lijkt me dit ook niet handig

En ja je bent dan duurder uit

7 likes

Ik zou als ik jou was ook voor een pro gaan. Ik heb spijt van mijn Air hoewel ik er eentje hebt met betere specs, trekt hij sommige dingen best slecht. En dat is ook echt het enige minput dat ik heb.

Ik heb een pro en die was destijds €1249 en heb daar al bijna 10 jaar plezier van incl het hele Adobe pakket. Is die er niet meer?

Air is handig voor studie en word programma’s etc, adobe programma’s raad ik echt pro aan!

1 like

De goedkoopste pro is op de apple website 1500, tijdens de btw sale was de air 900 eu, dat scheelt nogal wat

Ja ze zijn echt mega duur, wat wil je er mee doen? Is het alleen voor een beetje internetten en word of ook grote programma’s? Zou in dat laatste geval echt ff doorsparen en een pro kopen, maar snap ook dat je gewoon NU een MacBook wil haha.

Ik heb vorig jaar uit geldgebrek een nieuwe laptop moeten kopen (die andere ging niet meer aan) met echt de meest simpele specs. Maar ik heb gewoon adobe programma’s nodig, dus ik zoek een goede vervanger. Maar niet nununu hoor, maar wel voor de zomer

Aangezien indecent proposal op tv was.

Stel een vreemde biedt jou en je partner een miljoen als jij de nacht met deze persoon doorbrengt (Dit betekent dus seks hebben). Zou je dat doen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En als het omgekeerd was en het zou om jouw partner gaan die de nacht doorbrengt met deze persoon?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ligt echt ook aan de persoon. Als ik me niet tot die vreemde aangetrokken voel zou ik het niet doen.

6 likes

Wannabe kakker :v:t2:
Nee maar even, ik vind meeste mode trends echt bullshit en draag lekker wat ik wil. Als jullie lekker zo’n gek heuptasje willen dragen helemaal prima, draag ik ‘s zomers lekker een polo

3 likes

Oh zo bedoel ik het ook weer niet! Was meer van zoveel mensen die het zelf lelijk vinden en het ook bij andere lelijk vinden, dat ik dacht even mijn polo-blijheid delen :joy:

2 likes

Ohgod :joy:

19 likes

Aait diegene zichzelf er mee. Of brengt diegene daar zn make up mee aan…

Hmmm beflapje

Be flapje…

Zo kreeg hier een nare rilling van.

Godver hard op lachen in de trein.

2 likes

Ik zou aan de hand van deze poll in ieder geval nooit aandelen kopen in beflapjes. :joy: wat voor soort mensen koopt dit serieus, is ook het minst charmante ooit. Maar serieus misschien fijn om make up mee aan te brengen :laughing: was een tijdje geleden zo’n hype, met een condoom om een beautyblender enzo.

1 like

Volgens mij kan je net zo goed dan een condoom ervoor houden, want het is een of ander rubber lapje. Ik kan me ook niet goed voorstellen dat er mensen zijn die dit gebruiken.

1 like

Hahahha lollll