Kan jij jouw dikke teen apart van je andere tenen omhoog doen?
- Ja is er iemand die dit niet kan?
- Ja ik kan het maar met moeite
- Ik ben niet geboren om dit te doen
0 stemmers
Kan jij jouw dikke teen apart van je andere tenen omhoog doen?
0 stemmers
Het is wel aan de lage kant ja maar ik zou het wel doen in jouw geval (las dat je al een half jaar aan 't solliciteren bent). En vanuit daar gewoon verder blijven solliciteren, dat is zoveel makkelijker! Doe je ook gelijk ervaring op. Wel eerst onderhandelen hoor.
Ieuw! Nu word ik te bewust van mijn tenen
Ik kan dus veel “dingen” met m’n vingers enzo , en ook in lussen leggen qua tong. Maar NIKS met m’n tenen. Het lijkt wel een verdoofde klomp.
Pff ik dacht echt dat je met een macbook air van 1300 euro wel gebakken zou zitten. Nou, dan wordt het dus voorlopig nog niks
Dat is bij mij niet zo!
Thanks!! Ik zie bij de side dishes geen patat, maar bij de fries wel (goh) alleen zit daar bij allebei geen guacamole bij…
Één van mijn grote tenen is ooit gebroken, en zodra ik m’n tenen spreid schiet die automatisch omhoog. De andere lukt ook wel maar kost meer moeite
Zo ja idd.
Maar ik word ook gek van een of andere lesley de recruiter die altijd hele ~inspirerende~ verhalen post en al z’n posts eindigt met ‘Eens?’
Maar als je het geld niet hebt om een Macbook te kopen dan lijkt me dit ook niet handig
En ja je bent dan duurder uit
Wordt dat bovendien niet als een lening beschouwd en krijg je een bkr registratie? Geen idee hoor maar je bent nooit goedkoper en makkelijker uit met dit soort regelingen.
Ik zou als ik jou was ook voor een pro gaan. Ik heb spijt van mijn Air hoewel ik er eentje hebt met betere specs, trekt hij sommige dingen best slecht. En dat is ook echt het enige minput dat ik heb.
Eigenlijk best erg dat je als bedrijf zo mensen over de streep probeert te trekken om aankopen te doen die ze niet kunnen betalen.
Ik heb een pro en die was destijds €1249 en heb daar al bijna 10 jaar plezier van incl het hele Adobe pakket. Is die er niet meer?
Air is handig voor studie en word programma’s etc, adobe programma’s raad ik echt pro aan!
De goedkoopste pro is op de apple website 1500, tijdens de btw sale was de air 900 eu, dat scheelt nogal wat
Ja ze zijn echt mega duur, wat wil je er mee doen? Is het alleen voor een beetje internetten en word of ook grote programma’s? Zou in dat laatste geval echt ff doorsparen en een pro kopen, maar snap ook dat je gewoon NU een MacBook wil haha.
Ik heb vorig jaar uit geldgebrek een nieuwe laptop moeten kopen (die andere ging niet meer aan) met echt de meest simpele specs. Maar ik heb gewoon adobe programma’s nodig, dus ik zoek een goede vervanger. Maar niet nununu hoor, maar wel voor de zomer
Aangezien indecent proposal op tv was.
Stel een vreemde biedt jou en je partner een miljoen als jij de nacht met deze persoon doorbrengt (Dit betekent dus seks hebben). Zou je dat doen?
0 stemmers
En als het omgekeerd was en het zou om jouw partner gaan die de nacht doorbrengt met deze persoon?
0 stemmers
Ligt echt ook aan de persoon. Als ik me niet tot die vreemde aangetrokken voel zou ik het niet doen.