Stel je persoonlijke vraag #14

Wannabe kakker :v:t2:
Nee maar even, ik vind meeste mode trends echt bullshit en draag lekker wat ik wil. Als jullie lekker zo’n gek heuptasje willen dragen helemaal prima, draag ik ‘s zomers lekker een polo

3 likes

Oh zo bedoel ik het ook weer niet! Was meer van zoveel mensen die het zelf lelijk vinden en het ook bij andere lelijk vinden, dat ik dacht even mijn polo-blijheid delen :joy:

2 likes

Ohgod :joy:

19 likes

Aait diegene zichzelf er mee. Of brengt diegene daar zn make up mee aan…

Hmmm beflapje

Be flapje…

Zo kreeg hier een nare rilling van.

Godver hard op lachen in de trein.

2 likes

Ik zou aan de hand van deze poll in ieder geval nooit aandelen kopen in beflapjes. :joy: wat voor soort mensen koopt dit serieus, is ook het minst charmante ooit. Maar serieus misschien fijn om make up mee aan te brengen :laughing: was een tijdje geleden zo’n hype, met een condoom om een beautyblender enzo.

1 like

Volgens mij kan je net zo goed dan een condoom ervoor houden, want het is een of ander rubber lapje. Ik kan me ook niet goed voorstellen dat er mensen zijn die dit gebruiken.

1 like

Hahahha lollll

Met welke outfit zou jij eerder de deur uit gaan op een normale doordeweekse dag? De golfstick hoeft niet mee.

• Outfit 1
  • Outfit 2

0 stemmers

Je hebt een bruiloft en je hebt alleen maar de keuze tussen deze 4 jurken. Welke jurk zou jij kiezen?
Gooische-Vrouwen-Videoland

• De linker
  • De 2e van links
  • De 3e van links
  • De rechter

0 stemmers

Hahaha ik heb echt nooit gezien op deze poster dat ze zulke jurken aanhadden, vooral Anouk niet

3 likes

Je hebt nog een bruiloft en weer de keuze tussen 4 jurken, welke kies je?

• De linker
  • De 2e van links
  • De 3e van links
  • De rechter

0 stemmers

1 like

Er stond net iemand op straat te skreeuwe dat ze naar de liddel ging, wat zeg jij?

• Liddel
  • Liedel
  • Laidel

0 stemmers

Hahaha dat was ook de tip die wij kregen tijdens de lessen verzorging op de middelbare school, een condoom open knippen :rofl:

1 like

Haha volgens mij is het beflapje nooit bij ons tijdens een les op de middelbare überhaupt ter sprake gekomen. Ik heb nou wel serieus zin om dit te proberen (condoom openknippen dus) en kijken of ik er wat van voel. Kom er over 2 dagen op terug. :v:

5 likes

Dat vind ik eigenlijk best wel slim. Ik wou dat ik meer had geleerd op school over soa’s en uberhaupt seksuele voorlichting

Vind jij dat jouw seksuele voorlichting op de basis-/ middelbare school voldeed (als in: je hebt er naar eigen inziens genoeg over geleerd)?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet (meer)

0 stemmers

Ik geloof dat we zelfs een toets hadden waarin we de soa’s moesten herkennen. :scream:

Edit: inclusief foto’s.

15 likes

Volgens mij hebben wij echt amper sexuele voorlichting gehad, misschien ook omdat het een rooms katholieke middelbare school is/was.