Verschilt per dag
Ja ik ben volgens mij geen fijnproever want ik heb nog nooit verschil in smaak gemerkt bij dezelfde persoon. Vind het altijd gewoon hetzelfde ongeacht wat ie gegeten heeft ofzo. Maar dat schijnt dus wel invloed te hebben.
Ik heb informatica gehad maar het is niet zo leuk als het lijkt vond ik dan, programmeren is leuk om te kunnen maar niet om te leren
Ik heb alleen de basic biologische dingen gehad, maar redelijk heteronormatief en niet veel aandacht voor zaken zoals de clitoris, etc.
Qua praktijk hebben wel alleen een condoompracticum gehad. Het meeste wat ik me daarvan kon herinneren is dat ze gratis condoms hadden besteld bij zo’n online site, die niet binnen waren gekomen, en mn leraar bij de plaatselijke drogisterij heel veel doosjes condooms moest halen.
De beste man was toen niet heel blij met zijn baan.
Geef ‘m een paar biertjes, dan merk je het wel
Of een paar sigaretten.
Ook dan heb ik nooit verschil gemerkt? Ik vind het altijd bij een man OF muffig smaken en dan vind ik dat sperma altijd muffig bij diegene OF het praktisch geen smaak hebben en dan vind ik dat sperma altijd geen smaak hebben bij diegene. Als een soort water alleen met een andere substantie. Iig lekker smaken vind ik het sowieso niet :’)
Ik lees nu pas bij, maar een antwoord op 1 van de vragen van de toets over dat onderwerp was ‘orgasme’ (dan kan je de vraag al raden) en ik weet nog dat een aantal mensen daar ‘organisme’ hadden geantwoord. De onschuld
Dat kreeg ik op de basisschool al. In groep 7-8 ofzo denk ik? Ik was echt een nerd want mijn zus was ouder en had het dus eerder, maar ik vond het superleuk dus ik had dat boekje van haar gejat en al helemaal uit mijn hoofd geleerd voordat ik het kreeg. Weet vooral nog dat de reanimatiepop Annie heette en dat je voor je begon met reanimeren in allebei haar oren moest roepen ‘Annie kun je me horen?’ want misschien was ze wel doof aan 1 oor.
Zelfverdedigings lessen kregen wij wel eens bij gym. Was wel interessant.
De leraar vraagt in deze video of degene met een piemel willen opstaan en daarna vraagt hij of degene met een vagina willen opstaan (bij 2:22) Vind jij dat oke?
- Ja prima
- Ja juist goed
- Nee niet oké
- Geen mening
0 stemmers
Maar eerlijk, welk kind van 16 is nou geïnteresseerd in hypotheken? Dat boeide me toen echt helemaal niks. In de rest kan ik wel inkomen, maar belastingaangifte is wel de max denk ik waar je pubers voor kan interesseren. Hypotheken zijn een erggg ver van je bed show (en nog steeds want ik 15 jaar later en ik kan niks kopen :p).
Het valt officieel niet onder speciaal onderwijs maar ik snap dat je dat denkt hoor.
Je hebt ook speciaal onderwijs voor VMBO/HAVO bv dus dat heeft nog niet eens alleen met IQ te maken.
Het is ook lastig allemaal en mijns inziens mogen we wel naar een ander systeem toe maar hoe/Wat precies weet ik ook niet en is voer voor een ander topic denk ik haha.
Hahah ook beetje vreemd dat hij tegen die jongen die gaat staan zegt “nee jij hebt geen vagina”. Weet hij veel. Maar ja hij zal de groep wel kennen en weten dat dit de grapjas van het stel is
Ik kreeg tijdens lichamelijke opvoeding alleen maar gym met balsport of piepjestest ofzo. Echt verschrikkelijk. Zouden ze eigenlijk meer moeten leren over sport en het lichaam en gezonde levenstijl, of zelfverdediging en een joga lesje ofzo. Ook dat groepjes kiezen waarbij ik altijd laatste was moeten ze afschaffen, echt een minderwaardigheidscomplex van overgehouden. Ook die piepjestest. Ik ben bijna gezakt op gym, omdat ik gewoon niet sportief ben aangelegd, dus het was rennen tot een 5.5 of 6 en dan met hyperventilatie neervallen op de grond.
Ja en hij zegt tegen een meisje als die jongens staan “Romee” dan zegt zij “flikker op ik heb toch tietuh”. Haha dat hadden wij denk ik op de middelbare school nooit mogen zeggen zonder consequenties.
Hoefnagels is grotendeels gespeeld door (vaak improviserende) acteurs. De makers zetten de kijker bewust op het verkeerde been: de aftiteling vermeldt anderhalve seconde dat leraar Hoefnagels wordt gespeeld door acteur Marco van Es. Bedankt worden ‘de leerlingen van TG Cactus’, niet een scholengemeenschap, maar een theatergroep uit Arnhem.
Het betreft hier volgens de NTR ‘docudrama’. Een drassig genre, waar de grens tussen feit en fictie niet altijd even duidelijk is. Dat is dan ook wat in Hoefnagels fout gaat. Of eigenlijk: goed. Want het spel en de cameravoering zijn zo geloofwaardig, dat je als argeloze kijker moeiteloos wordt meegenomen in de wetten van de documentaire
Aldus de Volkskrant, ik krijg de link maar niet gekopieerd in dit scherm.
Bij rtl boulevard ging ‘t net over de verdenking/aanklacht van seksueel misbruik/verkrachtinf tegen de overleden basketballer Kobe Bryant. De advocate aan de desk zei dat ze er ergens in kan komen dat het slachtoffer een schikking accepteert van 2,3 miljoen, ‘zodat het klaar is’.
Zou jij in zo’n (hopelijk hypothetische) situatie schikken voor 2,3 miljoen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Eerst dacht ik: nee natuurlijk niet, je wil als slachtoffer gerechtigheid. Aan de andere kant, kun je het ooit ‘winnen’ van een grote sportheld tegenover ‘de massa’…
Schikking kun je ook zien als een soort veroordeling. Want als ik verdachte zou zijn, zou ik juist denken dat schikken een deel van mijn schuld laat zien en een bekentenis is. Als verdachte zou ik juist misschien vrijgesproken willen worden door een rechter.
Maar goed, ben geen slachtoffer en geen verdachte geweest.
Er waren wel meer dingen waar ik op de middelbare school les over kreeg, maar niet in geïnteresseerd was haha, maar waarvan het nu toch wel handig is dat ik er een beetje wat vanaf weet.