Stel je persoonlijke vraag #14

Ik ga dit weekend naar den Haag, met vriend. Wat is leuk om te doen?

Oeps, stom. Heb t aangepast, dank!

1 like

Helemaal eens hoor, maar vind de voor en tegenargumenten wel interessant om over na te denken

:nauseated_face: daar ben ik inmiddels mee getrouwd

4 likes

Ja dat is ook een van de argumenten die ik kon bedenken om wel voor schikken te kiezen

Hahaha zeg me dat het niet smeren van boterhammen op gootsteendoekjes in je huwelijkse voorwaarden stond :grin:

Strandwandeling en daarna lekker bij een strandtent koffie drinken of lunchen! De Waterreus is hele jaar geopend, dus goede optie.

Omniversum is ook leuk (en goed bij slecht weer).

Lunchen bij Pistache, Lapsang, Lodewieck of ‘t Achterommetje, taart eten bij Dudok of BLOEM. Diner bij tapas restaurant Ñ, Pastis (Frans), De Resident (spareribs) en wijn drinken bij Bouzy.

Wandelen in Meijndel en daarna pannenkoek eten in de boerderij daar.

Veel plezier!!

1 like

Heb jij dit jaar al in je neus gepeuterd?

• Ja
  • nee
  • Ik peuter nooit

0 stemmers

1 like

Mijn vriend stuurde deze laatst naar me. Pretty accurate

4 likes

Wij hebben nog geen gordijnen in ons huis en ik mis dit echt! Iedereen kijkt zo binnen, en doordat het buiten donker is zie ik niet of er iemand door de straat loopt. Dus ik kan niet ongegeneerd in / aan mijn neus zitten op de bank, of in mijn pyjama door de weeks chips eten, op de bank in slaap vallen etc. Ik denk telkens; Oke act normal, maar soms vergeet ik het gewoon :laughing:

In mijn vorige woning hadden we zicht op andere appartementen, waar je zo binnen keek savonds, het leek soms net gtst, met een meisje die verschillende scharrels op bezoek had, een jongen die altijd uit zn neus zat te eten etc. :laughing:

6 likes

Biecht, Ik denk denk soms, oh had ik maar een verrekijker dan kon ik lekker naar binnen kijken bij het appartementencomplex verderop. En dan niet omdat ik specifieke personen wil zien, het lijkt me leuk om gewoon bij random mensen naar binnen te kijken en dan volgen wat ze doen. Voel me echt een vieze creep en zou het nooit doen, ben zelf ook erg op m’n privacy gesteld maar toch. Ik zie mezelf al zitten op de bank voor het raam met een verrekijker.

10 likes

Moet je wel je eigen licht uit doen, anders zien mensen jou zitten met je verrekijker. :joy:

3 likes

Mag dat niet? :frowning:

2 likes

Jawel! Maar voel me dan niet helemaal comfortabel als de buurman dan zijn auto staat te wassen met uitkijk op mij in m’n pyjama op de bank chips etent bij wijze van :stuck_out_tongue: kreeg laatst ook een opmerking dat we toch wel veel op de bank zaten te niksen (niet als kritiek maar meer als jaloezie omdat hun een druk leven hebben).

1 like

Oh op die manier. Hier is geen voortuin dus loopt de stoep vlak voor het woonkamerraam langs. Nu hangen er wel gordijnen en een rolluik (dat alleen 's avonds of als het heel warm is dicht is), maar sommige mensen hebben er blijkbaar een sport van gemaakt om precies bij het middenstuk waar geen gordijnen hangen naar binnen te gaan gapen alsof ze in de dierentuin zijn, dus ik snap het wel. Sta in het weekend of wanneer ik kan uitslapen regelmatig oog in oog met een gapert terwijl ik nog ongewassen in pyjama of onesie rondhang. Al heb ik er inmiddels wel schijt aan. Soms zwaai ik ook terug dan voelen ze zich plots heel ongemakkelijk blijkbaar haha

3 likes

Wat zeg jij

• Tot dadelijk
  • Tot straks
  • Tot zo

0 stemmers

1 like

Wij wonen in een nieuwbouwwijk met grote en bijzondere huizen, langs het centrum in een park, dus het is een wandelroute voor veel mensen die komen blieken. We hebben wel een voortuin maar ons raam voor is 4 meter lang en kamerhoog. Vooral in de avond kijk je dan als een soort terrarium naar binnen :laughing: mensen stoppen ook echt om de huizen te bekijken dus voel me dan net zo’n aap op de bank :stuck_out_tongue:

1 like

Bij ons was de kookles dat elke week 2 leerlingen iets zelf gemaakts mee moesten nemen.
Soort van trakteren dus, bij gebrek aan keukens in de school haha.

1 like

Tot zo als ik diegene binnen ongeveer 1 of 2 uur weer zie. Tot straks voor als er langer tussen zit

30 likes

Het ligt eraan. Ik zeg tot zo als de tijd relatief kort is voordat ik iemand weer zie en tot straks als het wel een paar uur duurt.
Ik had hier laatst nog een discussie met m’n vriend over, hij vindt tot zo en tot straks hetzelfde.
Wat vind je ‘verder weg’ klinken, tot zo of tot straks?

• Tot zo
  • Tot straks
  • Klinkt even ver weg

0 stemmers